Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently Asked Questions
Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?
Онлайн обслужването на клиенти е услуга осигуряваща обслужване на клиентите в реално време. Предоставя се от компаниите, които искат да осигурят на клиентите си най-доброто обслужване по време на пазаруване, както и необходимата поддръжка и възможност за даване на съвети за продуктите и услугите. Оказва огромно влияние върху възприемането на компанията и нивото на клиентско обслужване, което предлага тя.
Кои са най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти?
Най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти са скоростта на отговаряне и самата стойност на отговора. Общувайки чрез канали за връзка, позволяващи му контакт на живо, клиентът очаква бърз отговор и поддръжка, а лесният достъп до тази комуникация също е изключително важен. Този процес може да бъде подпомогнат например от бутон прехвърлящ към служител на всяка една подстраница.
Как да осигурите онлайн обслужване на клиенти?
За да осигурявате обслужване на клиентите, на първо място трябва да създадете добър екип и да му осигурите необходимите инструменти да предоставяне на висококачествено обслужване. Онлайн обслужването на клиенти е възможно благодарение на възможността да общувате чрез чата на живо и видео чата на живо. Осигурете лесен достъп на клиентите си до тези канали за връзка. Служителите ви трябва да притежават солидни познания и да умеят да общуват ефективно с клиентите.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.