Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Онлайн обслужване на клиенти

Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?

Онлайн обслужването на клиенти осигурява поддръжка на клиентите в реално време. Извършва се от компании, които искат да дават адекватни съвети и поддръжка на потребителите на продуктите си или посетителите на сайта си. Няма значение дали искате да използвате телефон, чат на живо или видео чат. Служителите от екипа за поддръжка ще се свържат с вас по предпочитания от вас начин.

Често задавани въпроси

Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?

Онлайн обслужването на клиенти е услуга осигуряваща обслужване на клиентите в реално време. Предоставя се от компаниите, които искат да осигурят на клиентите си най-доброто обслужване по време на пазаруване, както и необходимата поддръжка и възможност за даване на съвети за продуктите и услугите. Оказва огромно влияние върху възприемането на компанията и нивото на клиентско обслужване, което предлага тя.

 

Кои са най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти?

Най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти са скоростта на отговаряне и самата стойност на отговора. Общувайки чрез канали за връзка, позволяващи му контакт на живо, клиентът очаква бърз отговор и поддръжка, а лесният достъп до тази комуникация също е изключително важен. Този процес може да бъде подпомогнат например от бутон прехвърлящ към служител на всяка една подстраница.

 

Как да осигурите онлайн обслужване на клиенти?

За да осигурявате обслужване на клиентите, на първо място трябва да създадете добър екип и да му осигурите необходимите инструменти да предоставяне на висококачествено обслужване. Онлайн обслужването на клиенти е възможно благодарение на възможността да общувате чрез чата на живо и видео чата на живо. Осигурете лесен достъп на клиентите си до тези канали за връзка. Служителите ви трябва да притежават солидни познания и да умеят да общуват ефективно с клиентите.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо