Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently asked questions
Какво представлява онлайн обслужването на клиенти?
Онлайн обслужването на клиенти е услуга осигуряваща обслужване на клиентите в реално време. Предоставя се от компаниите, които искат да осигурят на клиентите си най-доброто обслужване по време на пазаруване, както и необходимата поддръжка и възможност за даване на съвети за продуктите и услугите. Оказва огромно влияние върху възприемането на компанията и нивото на клиентско обслужване, което предлага тя.
Кои са най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти?
Най-важните характеристики на онлайн обслужването на клиенти са скоростта на отговаряне и самата стойност на отговора. Общувайки чрез канали за връзка, позволяващи му контакт на живо, клиентът очаква бърз отговор и поддръжка, а лесният достъп до тази комуникация също е изключително важен. Този процес може да бъде подпомогнат например от бутон прехвърлящ към служител на всяка една подстраница.
Как да осигурите онлайн обслужване на клиенти?
За да осигурявате обслужване на клиентите, на първо място трябва да създадете добър екип и да му осигурите необходимите инструменти да предоставяне на висококачествено обслужване. Онлайн обслужването на клиенти е възможно благодарение на възможността да общувате чрез чата на живо и видео чата на живо. Осигурете лесен достъп на клиентите си до тези канали за връзка. Служителите ви трябва да притежават солидни познания и да умеят да общуват ефективно с клиентите.
Опашка в обслужването на клиенти
Структурирането на екипа за обслужване на клиенти в сферата на SaaS може да реши проблема с натрупване на тикети и образуването на опашки за обслужване. Създаването на няколко нива на обслужване и задаването на споразумения за нивата на обслужване (SLA) са важни елементи за контролиране на опашката от тикетите. Грамотната документация, описваща работния процес по клиентска поддръжка, е необходима за ясност в екипа и еднаква обслужване на клиентите.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти е специализирана част от организацията, която управлява контактите с клиентите чрез имейли, чат, обаждания и факс. Това е важна част от управлението на взаимоотношенията с клиентите и може да се сравни с кол центъра, но е по-специфичен. Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, който позволява компанията да подобри обслужването и да развива взаимоотношенията с клиентите.
Супервайзър обслужване на клиенти
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва поддръжка чрез чат, макроси и прогнозни оценки за удовлетвореността. Освен това има тикет форма и интеграции с други системи. Сред функционалностите са и система за управление на оплаквания и клиентски портал. Има опции за прехвърляне на данни и статус на системата. LiveAgent е достоен с награди софтуер, който включва и участие на VoIP партньори и партньорска програма.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Amazon
Amazon е американска компания, която се занимава с електронна търговия, облачени изчисления, цифров стрийминг и изкуствен интелект. Клиентите могат да получат помощ от екип за обслужване на клиенти чрез имейл, чат, кол център, социални мрежи и форум. Можете да се свържете с Amazon като им изпратите имейл, като започнете чат с техен сътрудник в реално време на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.