Какво е вътрешен чат?
Вътрешен чат на LiveAgent ви позволява да се свържете с колегите си, без да се налага да използвате всяко приложение на трети страни. Екипът на чата ви дава възможност да изпращате незабавни текстови съобщения и прикачени файлове (всички общи типове файлове се поддържат). Освен това, комуникацията е видима само за вас и получателя на вашето съобщение.
Как да започнете вътрешен чат?
За да започнете, намерете агент, с който искате да се свържете в раздела “Онлайн агенти” на таблото. Кликнете върху зелената (онлайн) или сива (офлайн) точка и изберете “Изпращане на незабавно съобщение”. Имайте предвид, че можете да изпращате съобщения дори когато колегите ви са офлайн (те могат да ги прочетат по-късно).
Друга възможност е да започнете вътрешна комуникация директно от билет или от постоянен чат. Процесът е същият. Просто кликнете върху зелената точка и изберете “Изпращане на незабавно съобщение”. Когато стартирате комуникацията по този начин, чатът ще съдържа номера на билета, от който сте започнали разговора.
![Функция за чат на работното място в LiveAgent - пример](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/6f34a26f562ccca5ac5942ed004603f0/Internal-chat-start.gif)
Какви други функции поддържа вътрешната чат поддръжка?
Ако искате да помолите за помощ, имате възможност да копирате и поставите уникалния номер на билета във вътрешния екипен чат, който незабавно създава връзка, която може да се кликва. Получателят на съобщението ви може да кликне върху линка и да бъде незабавно пренасочен към билета.
![Internal-chat-LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/84846f9b612a5d0d7f7aa8ad5229faac/Internal-chat.png)
Колко чат прозорци поддържа вътрешния чат?
Вътрешен чат прозорец поддържа няколко разговора едновременно. Размерът на прозореца може да се променя според предпочитанията ви и да се позиционира навсякъде в потребителския интерфейс на LiveAgent.
Защо трябва да използвате вътрешен чат?
Ползи:
- Спестява време – без превключване между платформи
- Изгражда положителна организационна култура
- Подобряване на работата в екип
- По-добро обслужване на клиентите
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Други функции на чата на живо:
Изглед на въвеждане в реално време
Изгледът за въвеждане в реално време е основно предварителен преглед на съобщението за чат на посетителя. Тя е създадена, за да помогне на вашите агенти ефективно да реши проблема по-бързо и да направи преживяването на клиента по-добре.
![преглед на въвеждане в реално време](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/f5d98f87c5722f1f9c231ebf53ff19ca/Mockup-Real-time-typing.png)
Чат вграден проследяване
LiveAgent предоставя безплатна приставка, която ви позволява да свързвате важни данни от чата ви на живо с Google Analytics. По този начин можете бързо да анализирате цялостното въздействие на услугата за чат наживо върху реализациите си.
![Вградено чат проследяване](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/527c9f8948470c809da227d35ae3fbc8/Mockup-Chat-embended-tracking.png)
Общ преглед на разговорите
Получете общ преглед и бързо анализирайте текущата ситуация в чата на живо с функцията за общ преглед на чатове. Например, можете да видите; посетители, свободни агенти и др.
Искате ли да знаете повече?
Открийте всички функции на чат на живо – LiveAgent.
Полезна информация:
Все още не сте персонализирали бутона за чат?
Ето стъпка по стъпка ръководство за това как да създадете бутон на LiveAgent.
LiveAgent е платформа за онлайн чат, която предлага различни функции за подобряване на ефективността и комуникацията между агентите. Тя поддържа 43 езика, включително функция за вътрешни разговори между агентите и автоматично разпределяне на чатове с различни начини на маршрутизация. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при добавяне на нов език и да се възползват от 14-дневен безплатен пробен период.
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.