Вътрешен чат

Какво е вътрешен чат?

Вътрешен чат на LiveAgent ви позволява да се свържете с колегите си, без да се налага да използвате всяко приложение на трети страни. Екипът на чата ви дава възможност да изпращате незабавни текстови съобщения и прикачени файлове (всички общи типове файлове се поддържат). Освен това, комуникацията е видима само за вас и получателя на вашето съобщение.

Как да започнете вътрешен чат?

За да започнете, намерете агент, с който искате да се свържете в раздела “Онлайн агенти” на таблото. Кликнете върху зелената (онлайн) или сива (офлайн) точка и изберете “Изпращане на незабавно съобщение”. Имайте предвид, че можете да изпращате съобщения дори когато колегите ви са офлайн (те могат да ги прочетат по-късно).

Друга възможност е да започнете вътрешна комуникация директно от билет или от постоянен чат. Процесът е същият. Просто кликнете върху зелената точка и изберете “Изпращане на незабавно съобщение”. Когато стартирате комуникацията по този начин, чатът ще съдържа номера на билета, от който сте започнали разговора.

Функция за чат на работното място в LiveAgent - пример
Как да започнете вътрешен чат

Какви други функции поддържа вътрешната чат поддръжка?

Ако искате да помолите за помощ, имате възможност да копирате и поставите уникалния номер на билета във вътрешния екипен чат, който незабавно създава връзка, която може да се кликва. Получателят на съобщението ви може да кликне върху линка и да бъде незабавно пренасочен към билета.

Internal-chat-LiveAgent

Колко чат прозорци поддържа вътрешния чат?

Вътрешен чат прозорец поддържа няколко разговора едновременно. Размерът на прозореца може да се променя според предпочитанията ви и да се позиционира навсякъде в потребителския интерфейс на LiveAgent.

Защо трябва да използвате вътрешен чат?

Ползи:

  • Спестява време – без превключване между платформи 
  • Изгражда положителна организационна култура 
  • Подобряване на работата в екип 
  • По-добро обслужване на клиентите  

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Други функции на чата на живо: 

Изглед на въвеждане в реално време

Изгледът за въвеждане в реално време е основно предварителен преглед на съобщението за чат на посетителя. Тя е създадена, за да помогне на вашите агенти ефективно да реши проблема по-бързо и да направи преживяването на клиента по-добре.

преглед на въвеждане в реално време

Чат вграден проследяване

LiveAgent предоставя безплатна приставка, която ви позволява да свързвате важни данни от чата ви на живо с Google Analytics. По този начин можете бързо да анализирате цялостното въздействие на услугата за чат наживо върху реализациите си.

Вградено чат проследяване

Общ преглед на разговорите

Получете общ преглед и бързо анализирайте текущата ситуация в чата на живо с функцията за общ преглед на чатове. Например, можете да видите; посетители, свободни агенти и др.

Искате ли да знаете повече?

Открийте всички функции на чат на живо – LiveAgent.

Полезна информация:

Все още не сте персонализирали бутона за чат?

Ето стъпка по стъпка ръководство за това как да създадете бутон на LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо