Функцията за вътрешни разговори ви предоставя възможност да превключвате вътрешния чат за много по-удобен начин за комуникация с колегите си, гласов чат. Функция, директно вградена в LiveAgent с останалата част от центъра за обаждания, ви позволява бързо да разрешите всички проблеми, пред които бихте могли да се сблъскате, или да получите правилния отговор за много кратко време. Създаването на вътрешно повикване е много лесна задача
Просто кликнете върху бутона със знак плюс в горния ъгъл и изберете “Ново вътрешно повикване” от списъка с опции.

Това ще отвори нова част от LiveAgent, където можете да изберете човека, с когото искате да говорите. Кликването върху бутона за повикване веднага ще отвори нов билет със собствен id и интерфейс, подобен на останалата част от LiveAgent.
Подобно на вътрешния чат, имате възможност да вмъкнете бележка съдържаща билет ID (който е натиснат и ще ви насочи към този билет).
В случай, че имате нужда от помощ при конкретен билет или заявка на клиента, можете също така да инициирате вътрешно повикване директно от интерфейса на този билет. Кликването върху трите точки ще ви покаже списъка с наличните опции и вътрешното повикване е част от тях. Процесът за стартиране на повикване е същият като при предишния метод. Изберете предпочитания от вас колега и натиснете бутона за повикване.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат и управление на електронна поща. Персонализираното обслужване и CRM управление също са ключови. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.
Help desk софтуерът, който ще ви спечели клиенти
LiveAgent е help desk софтуер, който се адаптира към нуждите на различни бизнес модели в индустриите на пътуването, настаняването, маркетинга и телекомуникациите. Открийте как той може да помогне с клиентското обслужване.