Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Прехвърляне на отговорности за тикети
- Добавяне на бележки
- Редактиране на клиентска информация
- Да абонира и да премахва на абонамент от списък с адреси
- Да предоставя връщания на пари
- Да провежда както вътрешни, така и външни чатове, видео разговори и телефонни обаждания
- Да създава обхватни доклади
- Създаване на бази със знания и клиентски портали
За да получите пълен преглед, какво можете да правите в рамките интерфейса на агента, разгледайте този линкs.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.

FAQ
Какво е потребителски интерфейс на агент?
Потребителският интерфейс на агента дава възможността на агента да контролира и да действа, като част от неговата работа в хелп деск софтуера. Този интерфейс включва, основно табло, тикет панел, благодарение на който, агентът може да прехвърля способности за тикети, да редактира клиентска информация, да координира списъка с адресите, да провежда телефонни обаждания и чатове, да съдава обхватни доклади, както и да създава бази със знания.
Какви характеристики има LiveAgent таблото?
На LiveAgent таблото ще откриете всичко, от което се нуждаете за Вашата настояща работа. Там ще откриете мониторинг в реално време на работата на агента. Можете да откриете броят на все още отворениет билети, които са му разпределенени, но той също така може да вижда тикетите на своите колеги.
LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Текстът обсъжда важността на планирането в маркетинга и инструментите, които могат да помогнат в разбирането на нуждите на целевата аудитория. Втората част от текста се фокусира върху важността на клиентското обслужване и предлага контролен списък за създаване на стандарти за качествено обслужване за служителите в обслужващия сектор.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.