Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Интерфейс на агент

Какво е интерфейс на агент?

Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.

Какво може да правите е интерфейса на агенета?

Агентът може да извършва голям обем от действия като:

  • Прехвърляне на отговорности за тикети
  • Добавяне на бележки
  • Редактиране на клиентска информация
  • Да абонира и да премахва на абонамент от списък с адреси
  • Да предоставя връщания на пари
  • Да провежда както вътрешни, така и външни чатове, видео разговори и телефонни обаждания
  • Да създава обхватни доклади
  • Създаване на бази със знания и клиентски портали

За да получите пълен преглед, какво можете да правите в рамките интерфейса на агента, разгледайте този линкs.

Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?

Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.

Интерфейс на агент

FAQ

Какво е потребителски интерфейс на агент?

Потребителският интерфейс на агента дава възможността на агента да контролира и да действа, като част от неговата работа в хелп деск софтуера. Този интерфейс включва, основно табло, тикет панел, благодарение на който, агентът може да прехвърля способности за тикети, да редактира клиентска информация, да координира списъка с адресите, да провежда телефонни обаждания и чатове, да съдава обхватни доклади, както и да създава бази със знания.

Какви характеристики има LiveAgent таблото?

На LiveAgent таблото ще откриете всичко, от което се нуждаете за Вашата настояща работа. Там ще откриете мониторинг в реално време на работата на агента. Можете да откриете броят на все още отворениет билети, които са му разпределенени, но той също така може да вижда тикетите на своите колеги.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо