Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Прехвърляне на отговорности за тикети
- Добавяне на бележки
- Редактиране на клиентска информация
- Да абонира и да премахва на абонамент от списък с адреси
- Да предоставя връщания на пари
- Да провежда както вътрешни, така и външни чатове, видео разговори и телефонни обаждания
- Да създава обхватни доклади
- Създаване на бази със знания и клиентски портали
За да получите пълен преглед, какво можете да правите в рамките интерфейса на агента, разгледайте този линкs.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.

FAQ
Какво е потребителски интерфейс на агент?
Потребителският интерфейс на агента дава възможността на агента да контролира и да действа, като част от неговата работа в хелп деск софтуера. Този интерфейс включва, основно табло, тикет панел, благодарение на който, агентът може да прехвърля способности за тикети, да редактира клиентска информация, да координира списъка с адресите, да провежда телефонни обаждания и чатове, да съдава обхватни доклади, както и да създава бази със знания.
Какви характеристики има LiveAgent таблото?
На LiveAgent таблото ще откриете всичко, от което се нуждаете за Вашата настояща работа. Там ще откриете мониторинг в реално време на работата на агента. Можете да откриете броят на все още отворениет билети, които са му разпределенени, но той също така може да вижда тикетите на своите колеги.