Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.

LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.
Псевдоними на агенти (англ. Agent alias)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания, клиентски портал и управление на имейли. Компанията партнира с различни организации и има множество награди и сертификати. LiveAgent може да бъде настроен с демо и са налични различни социални медии.
TEXT-ът предоставя общ преглед на маркетинговите стратегии и тактики. Основният акцент е върху клиентско-центрираните подходи и вземането на решения, базирани на данни. В крайна сметка, TEXT-ът подчертава ключовите елементи на успешните маркетингови кампании и потенциалните предизвикателства в променящия се цифров свят.