Какво е етикет на обаждане?
Без значение какъв е размерът на телефонната ви централа, е важно да бъдете организирани. Дори и с по-малко клиенти, операторите ви могат да се объркат когато няма ясна организация на запитванията от клиенти, с които работят.
Поставянето на етикети на обажданията ви е една от най-полезните бизнес практики. Добавянето на етикети или маркери както на входящите, така и на изходящите обаждания, ви позволява да държите нещата под контрол, без значение от работното натоварване. Да бъдете организирани е ключа към управлението на успешен контактен център.
Маркирането с етикет е една от разширените функции за телефонна централа, които ви помагат да осигурите отлично клиентско обслужване без значение от типа бизнес, който управлявате. Отбелязването на гневни обаждания от клиенти, проследяване на телефонните разговори и процента на изтърваните обаждания може да ви помогне да коригирате методите си на работа така, че да повишите процента конверсии.
Хелп деск софтуерът LiveAgent предлага множество забележителни възможности за телефонна централа, включително етикети за обаждания.
Защо е важно да използвам етикети за обажданията?
Всеки добър ръководител или собственик на бизнес знае, че положителното клиентско изживяване е основата на успешния бизнес.
Поставянето на етикети на обажданията може да намали броя пропуснати обаждания, тъй като дава възможност на операторите да работят по-ефективно с контактите по телефона. За тях е много по-лесно да вдигнат телефона и да решат бързо проблема когато виждат за какво може би се обажда клиенти, данните на клиенти и друга необходима информация от самото начало.
Когато контактите с клиентите са ясно категоризирани, можете да ги анализирате лесно и да забелязвате тенденциите и общите им черти. Така можете да направите оценка на качеството на потенциалните клиенти, които привличат маркетинговите ви кампании, както и да наблюдавате продуктивността на контактния си център.
Освен това, ако всеки проблем или оплакване от клиент е маркирано с етикет и категоризирано, ще можете да забележите предизвикателствата в продажбите или обслужването ви по-бързо. Така ще можете да развиете кампаниите си (имейл кампании, реклами в Google и т.н.), да персоанлизирате подхода си (напр. поздрава към клиента) и да повишите продажбите си.
Друг важен инструмент, чрез който можете допълнително да изучавате взаимодействията си с клиентите в дълбочина, е записът на обаждания. Не забравяйте, че можете да слагате етикети и на записите на обаждания, за да ги използвате по-късно за анализ, обратна връзка или дори за обучение на нови членове на екипа за клиентско обслужване.
Примери за етикети на обаждания
Някои от най-често използваните етикети включват:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Освен списъка с етикети по подразбиране, LiveAgent ви дава възможност да задавате собствени етикети на интеракциите в контактния център. Можете дори да създадете нови персонализирани етикети, които най-добре отговарят на нуждите на бизнеса ви.
Освен това, можете да направите задължителното маркиране на обажданията с етикети част от бизнес практиките ви. Това означава да направите слагането на етикет към всяко обаждане след края му задължително за операторите ви. Някои от тези задължителни етикети могат да бъдат името или идентификационен номер на оператора, който е обработил обаждането, отдела, телефонния номер и т.н.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
SaaS продукт бордови имейл шаблони
Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.