Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

Всяка компания се стреми да повиши коефициента си на конверсия, търсейки нови пътища за генериране на трафик към сайта си. Но когато става въпрос за превръщане на потенциалните клиенти в реални такива, този метод има ниско ниво на успеваемост.

Най-добрият начин за повишаване коефициента на конверсия е да се фокусирате върху промяната на аспектите на стратегията ви за обслужване на клиенти. Чудесен пример за това е внедряването на чат на живо и осигуряването на клиентска поддръжка в реално време.

Малките промени като тези могат напълно да преобърнат усилията ви по увеличаване на конверсията. В действителност компаниите, които заявяват, че са се фокусирали върху подобряването на обслужването на клиентите си отчитат 11% по-висок коефициент на конверсия от компаниите, които не са съсредоточили усилията си в това.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Какво представлява коефициентът на конверсия?

Коефициентът на конверсия е процентът посетители на сайта ви, които са постигнали определена цел (заявили са пробна версия, абонирали са се за бюлетин, купили са продукт) от общия брой на посетителите.

Високият коефициент на конверсия показва, че маркетинговите ви стратегии работят успешно и че продуктите ви са лесно достъпни на сайта ви.

Кой коефициент на конверсия е добър?

Коефициентът на конверсия варира в зависимост от сферата на дейност и бизнес модела, затова може да се наложи да направите малко проучване, за да разберете къде се намирате вие. Чудесен ресурс за целта е инструментът Google Adwords Industry Benchmarks. Въпреки това е добре да знаете, че обикновено добрият коефициент на конверсия е между 2% и 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Как да подобрите коефициента си на конверсия

Повишаването на коефициента ви на конверсия означава, че по-голяма част от трафика на сайта ви се превръща в значими действия, водещи до развитието на бизнеса ви, независимо дали става въпрос за попълване на форма за привличане на потенциален клиент или за извършване на покупка.

Ниският коефициент на конверсия може да насочва към един от следните проблеми:

non enticing offerНепримамливи оферти

stop signНеефективен дизайн на сайта

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме ви подкрепа при преноса на данните ви от най-известните продукти за клиентска поддръжка.

badges

Първи стъпки към повишаване на конверсията

Най-добрият начин за повишаване коефициента на конверсия е като прегледате отново офертите си. Ако клиентите ви не купуват това, което предлагате, това може да означава, че офертата ви е прекалено висока или че не дава достатъчно полза/стойност на аудиторията.

Втората стъпка е да оптимизирате сайта си за конверсии.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Преразгледайте офертите си

– Понижете цените

– Подобрете функционалността

– Създайте допълнителни стимулиращи фактори като безплатна доставка

– Просто създайте неустоима оферта, на която клиентите не могат да кажат “не”

Growing trend of increased productivity

Оптимизирайте сайта си

– Проведете A/B тест на различни елементи

– Използвайте силни призиви за действие

– Прегледайте копието на заглавието и разположението на бутоните/формите

– Уверете се, че съдържанието ви се показва правилно на мобилни устройства

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Освен това: бъдете информирани за всяко взаимодействие

Освен бързото отговаряне на клиентите, изключително важно е да цените времето на клиентите си. Ако искате да спечелите клиентите си, уверете се, че сте запознати с предишните им покупки и всички техни взаимодействия с вашата компания, независимо от използвания канал за връзка.

Бъдейки подготвени и осведомени, ще можете да впечатлите силно клиентите си, когато ви потърсят за помощ.

Коефициентът на конверсия си остава нисък?

Все още страдате от нисък коефициент на конверсия, високи показатели на отлив на клиенти и изоставяне на пазарската количка? Ако отговорът е “да”, потенциалните ви клиенти вероятно се сблъскват с един от следните проблеми:

Real time support Липса на поддръжка в реално време

Call us online button Отсъствие на поддръжка на сайта

Shopping cart Сложен процес на оформяне на поръчка

Uncertainty Нерешителност

Still lacking good conversion rates

Всичко е с цел да се намалят усилията от страна на клиента

Клиентите ви са на един клик разстояние да намерят алтернатива на вашия продукт. Не им давайте повод да го направят.

icon lightbulb

Опростете процеса на оформяне на поръчка

Не превръщайте оформянето на поръчка в сложен процес. Избягвайте създаването на прекалено много стъпки, задаването на ненужни въпроси или изискването на регистрация, преди оформянето на поръчката.

Group 370 icon

Осигурете омниканална поддръжка

Осигурете на клиентите си различни варианти за връзка с вас и им гарантирайте бърза поддръжка по всички канали. Използвайте бази знания, клиентски портали и раздели “Често задавани въпроси” с опции за самообслужване.

Talker icon

Общувайте с клиентите в реално време

Помагайте на клиентите си в реално време. Отговаряйте на всичките им въпроси за продуктите, методите на изпращане и доставка, за да ги промушите през фунията на конверсията.

Increase conversion rates with chat button

Повишете конверсията чрез натискането на един бутон

Проучване показва, че добавянето на джаджа за чат на живо към сайта ви може да увеличи коефициента ви на конверсия с 27%. В зависимост от сферата ви на дейност, тези цифри могат да бъдат доста по-високи. С пределните разходи на чата на живо, това е ясно като бял ден.

И така как може чатът на живо да увеличи коефициента на конверсия толкова лесно? Купувачите обикновено имат много въпроси докато пазаруват онлайн. Въпреки това, времето за отговор на тези въпроси е ограничено. Ако клиентите не получат мигновено помощ, вероятността да потърсят алтернативи и да направят поръчка при конкуренцията, е голяма.

Осигурете варианти за самообслужване

Клиентите ви може да имат въпроси, които могат да бъдат отговорени чрез провеждането на лесно проучване на сайта ви. Но, ако не успеят да открият необходимата им информация, клиентите ви могат да бъдат разстроени и разочаровани.

Осигурете им специално място, например клиентски портал, в който да могат да откриват отговорите на често задавани въпроси (FAQ) за доставката, големината и още. Този вид поддръжка е изключително ценна, тъй като не изисква никакви усилия от служителите ви и е достъпна 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Бъдете проактивни

Ако видите потенциални купувачи на сайта си оставащи по-дълго от няколко минути, те определено търсят нещо или изпитват противоречиви чувства дали да направят поръчка при вас. Улеснете клиентите си и разсейте тревогите им като им изпратите проактивна покана за чат.

Можете да отговорите на всичките им въпроси за продуктите, както и да ги насочите в правилната посока.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи осигуряването на безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Нивото на обслужване, което осигурявате, се отразява на продуктите ви

Предлагането на чудесни продукти не е достатъчно. Често клиентите се отказват от даден бранд, тъй като нивото на получено обслужване просто не е достатъчно добро. Купувачите искат да се чувстват оценени за сътрудничеството им с компанията ви. Затова, за да избегнете отлива на клиенти и за да повишите конверсията, е важно да създадете в бизнеса си култура ориентирана към клиента.

86% от клиентите са готови да платят повече за по-добро обслужване.

86% от клиентите са готови да платят повече за по-добро обслужване.

Колкото по-доволни са клиентите от обслужването ви, толкова повече ще купуват.

Клиентите получили лошо обслужване са 50% по-склонни да го споделят онлайн с другите.

Заявки по електронната поща

С помощта на LiveAgent, вашите имейли, чатове, обаждания, споменавания в социалните медии и съобщения от други канали ще попаднат в една универсална входяща кутия.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Конструктор на бази знания

LiveAgent ви позволява да създавате множество вътрешни и външни бази знания с отговори на често задавани въпроси, форуми, статии и предложения.

Гласови и видео обаждания

Създайте виртуален кол център като част от мултиканалното си програмно решение за обслужване на клиенти. LiveAgent централизира обажданията по телефона от сайта ви и стационарния ви телефон на едно място.

Voice and video calls supported

Причини, поради които компаниите избират LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Social medias integrated into the help desk software

Интеграция със социалните медии

Свържете любимите си профили в социалните медии с LiveAgent и отговаряйте на публични коментари в постовете си, лични съобщения или туитове директно от акаунта си. Забравете за необходимостта от следване и обгрижване на множество профили в редица портали и ги свържете с LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram и Viber са част от нашата система, за да направят обслужването на клиенти по-лесно, бързо и ефективно.

Табло с анализи и отчети

Получете представа за отдела си за обслужване на клиенти, услугите, които предоставяте и удовлетворението на клиентите ви. Вижте кой влиза във взаимодействие с компанията ви и следете емоциите на клиентите си. Фокусирайте се върху данните, открийте какво можете да подобрите и заложете на силните си страни. Внесете щипка забавление в атмосферата на работа, активирайки функциите на геймификация.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Клиентски портал

Създайте клиентски портал, за да разполагат клиентите ви с централизирано място за редактиране на информацията си за контакт, създаване на плащания и изпращане на тикети. Изграждането на комплексен клиентски портал може да намали обема на тикетите и да ви помогне да осигурите 24/7/365 обслужване на клиентите, дори когато служителите ви са офлайн. Започнете със създаването на база знания, включете отговори на често задавани въпроси, форуми и добавете джаджа за отзиви и предложения. Всичко може да бъде настроено по начин, който да отговаря на правилата на брандинга ви.

Кое прави нашия Help Desk софтуер правилният избор?

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер 1 Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2020 година.

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като система за обслужване на клиентите си.

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за настройване, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване програмен продукт. Ще можете да работите с LiveAgent след минути.

Съотношение цена-качество? Без аналог

LiveAgent е съвременна Help Desk система, която ще ви помогне да подобрите обслужването на клиентите си, както и коефициента си на конверсия. Нашият софтуер се предлага на конкурентна цена и се отличава от останалите продукти по набора от функции, които ви предлагаме. Опитайте LiveAgent още днес.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и големи компании

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо