Всяка компания се стреми да повиши коефициента си на конверсия, търсейки нови пътища за генериране на трафик към сайта си. Но когато става въпрос за превръщане на потенциалните клиенти в реални такива, този метод има ниско ниво на успеваемост.
Най-добрият начин за повишаване коефициента на конверсия е да се фокусирате върху промяната на аспектите на стратегията ви за обслужване на клиенти. Чудесен пример за това е внедряването на чат на живо и осигуряването на клиентска поддръжка в реално време.
Малките промени като тези могат напълно да преобърнат усилията ви по увеличаване на конверсията. В действителност компаниите, които заявяват, че са се фокусирали върху подобряването на обслужването на клиентите си отчитат 11% по-висок коефициент на конверсия от компаниите, които не са съсредоточили усилията си в това.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Коефициентът на конверсия е процентът посетители на сайта ви, които са постигнали определена цел (заявили са пробна версия, абонирали са се за бюлетин, купили са продукт) от общия брой на посетителите.
Високият коефициент на конверсия показва, че маркетинговите ви стратегии работят успешно и че продуктите ви са лесно достъпни на сайта ви.
Коефициентът на конверсия варира в зависимост от сферата на дейност и бизнес модела, затова може да се наложи да направите малко проучване, за да разберете къде се намирате вие. Чудесен ресурс за целта е инструментът Google Adwords Industry Benchmarks. Въпреки това е добре да знаете, че обикновено добрият коефициент на конверсия е между 2% и 5%.
Повишаването на коефициента ви на конверсия означава, че по-голяма част от трафика на сайта ви се превръща в значими действия, водещи до развитието на бизнеса ви, независимо дали става въпрос за попълване на форма за привличане на потенциален клиент или за извършване на покупка.
Ниският коефициент на конверсия може да насочва към един от следните проблеми:
Неефективен дизайн на сайта
Предлагаме ви подкрепа при преноса на данните ви от най-известните продукти за клиентска поддръжка.
Най-добрият начин за повишаване коефициента на конверсия е като прегледате отново офертите си. Ако клиентите ви не купуват това, което предлагате, това може да означава, че офертата ви е прекалено висока или че не дава достатъчно полза/стойност на аудиторията.
Втората стъпка е да оптимизирате сайта си за конверсии.
– Понижете цените
– Подобрете функционалността
– Създайте допълнителни стимулиращи фактори като безплатна доставка
– Просто създайте неустоима оферта, на която клиентите не могат да кажат “не”
– Проведете A/B тест на различни елементи
– Използвайте силни призиви за действие
– Прегледайте копието на заглавието и разположението на бутоните/формите
– Уверете се, че съдържанието ви се показва правилно на мобилни устройства
Освен бързото отговаряне на клиентите, изключително важно е да цените времето на клиентите си. Ако искате да спечелите клиентите си, уверете се, че сте запознати с предишните им покупки и всички техни взаимодействия с вашата компания, независимо от използвания канал за връзка.
Бъдейки подготвени и осведомени, ще можете да впечатлите силно клиентите си, когато ви потърсят за помощ.
Все още страдате от нисък коефициент на конверсия, високи показатели на отлив на клиенти и изоставяне на пазарската количка? Ако отговорът е “да”, потенциалните ви клиенти вероятно се сблъскват с един от следните проблеми:
Липса на поддръжка в реално време
Отсъствие на поддръжка на сайта
Сложен процес на оформяне на поръчка
Нерешителност
Клиентите ви са на един клик разстояние да намерят алтернатива на вашия продукт. Не им давайте повод да го направят.
Не превръщайте оформянето на поръчка в сложен процес. Избягвайте създаването на прекалено много стъпки, задаването на ненужни въпроси или изискването на регистрация, преди оформянето на поръчката.
Осигурете на клиентите си различни варианти за връзка с вас и им гарантирайте бърза поддръжка по всички канали. Използвайте бази знания, клиентски портали и раздели “Често задавани въпроси” с опции за самообслужване.
Помагайте на клиентите си в реално време. Отговаряйте на всичките им въпроси за продуктите, методите на изпращане и доставка, за да ги промушите през фунията на конверсията.
Проучване показва, че добавянето на джаджа за чат на живо към сайта ви може да увеличи коефициента ви на конверсия с 27%. В зависимост от сферата ви на дейност, тези цифри могат да бъдат доста по-високи. С пределните разходи на чата на живо, това е ясно като бял ден.
И така как може чатът на живо да увеличи коефициента на конверсия толкова лесно? Купувачите обикновено имат много въпроси докато пазаруват онлайн. Въпреки това, времето за отговор на тези въпроси е ограничено. Ако клиентите не получат мигновено помощ, вероятността да потърсят алтернативи и да направят поръчка при конкуренцията, е голяма.
Клиентите ви може да имат въпроси, които могат да бъдат отговорени чрез провеждането на лесно проучване на сайта ви. Но, ако не успеят да открият необходимата им информация, клиентите ви могат да бъдат разстроени и разочаровани.
Осигурете им специално място, например клиентски портал, в който да могат да откриват отговорите на често задавани въпроси (FAQ) за доставката, големината и още. Този вид поддръжка е изключително ценна, тъй като не изисква никакви усилия от служителите ви и е достъпна 24/7.
Ако видите потенциални купувачи на сайта си оставащи по-дълго от няколко минути, те определено търсят нещо или изпитват противоречиви чувства дали да направят поръчка при вас. Улеснете клиентите си и разсейте тревогите им като им изпратите проактивна покана за чат.
Можете да отговорите на всичките им въпроси за продуктите, както и да ги насочите в правилната посока.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи осигуряването на безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Предлагането на чудесни продукти не е достатъчно. Често клиентите се отказват от даден бранд, тъй като нивото на получено обслужване просто не е достатъчно добро. Купувачите искат да се чувстват оценени за сътрудничеството им с компанията ви. Затова, за да избегнете отлива на клиенти и за да повишите конверсията, е важно да създадете в бизнеса си култура ориентирана към клиента.
86% от клиентите са готови да платят повече за по-добро обслужване.
Колкото по-доволни са клиентите от обслужването ви, толкова повече ще купуват.
Клиентите получили лошо обслужване са 50% по-склонни да го споделят онлайн с другите.
С помощта на LiveAgent, вашите имейли, чатове, обаждания, споменавания в социалните медии и съобщения от други канали ще попаднат в една универсална входяща кутия.
LiveAgent ви позволява да създавате множество вътрешни и външни бази знания с отговори на често задавани въпроси, форуми, статии и предложения.
Създайте виртуален кол център като част от мултиканалното си програмно решение за обслужване на клиенти. LiveAgent централизира обажданията по телефона от сайта ви и стационарния ви телефон на едно място.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Свържете любимите си профили в социалните медии с LiveAgent и отговаряйте на публични коментари в постовете си, лични съобщения или туитове директно от акаунта си. Забравете за необходимостта от следване и обгрижване на множество профили в редица портали и ги свържете с LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram и Viber са част от нашата система, за да направят обслужването на клиенти по-лесно, бързо и ефективно.
Получете представа за отдела си за обслужване на клиенти, услугите, които предоставяте и удовлетворението на клиентите ви. Вижте кой влиза във взаимодействие с компанията ви и следете емоциите на клиентите си. Фокусирайте се върху данните, открийте какво можете да подобрите и заложете на силните си страни. Внесете щипка забавление в атмосферата на работа, активирайки функциите на геймификация.
Създайте клиентски портал, за да разполагат клиентите ви с централизирано място за редактиране на информацията си за контакт, създаване на плащания и изпращане на тикети. Изграждането на комплексен клиентски портал може да намали обема на тикетите и да ви помогне да осигурите 24/7/365 обслужване на клиентите, дори когато служителите ви са офлайн. Започнете със създаването на база знания, включете отговори на често задавани въпроси, форуми и добавете джаджа за отзиви и предложения. Всичко може да бъде настроено по начин, който да отговаря на правилата на брандинга ви.
С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за настройване, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.
LiveAgent е съвременна Help Desk система, която ще ви помогне да подобрите обслужването на клиентите си, както и коефициента си на конверсия. Нашият софтуер се предлага на конкурентна цена и се отличава от останалите продукти по набора от функции, които ви предлагаме. Опитайте LiveAgent още днес.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Искате да се прехвърлите от Tawk в LiveAgent?
Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрия, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са от съществено значение.
Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни