Писна ли ви от вашия help desk софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на пазара.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Сравнявате
алтернативи за help desk софтуер?

Стотици алтернативни решения ви позволяват да обслужвате клиентите си, но има само няколко, които предлагат над 175 help desk функционалности.

Направихме списък със задължителните части на help desk софтуера, включително запитвания по имейл, лайв чат, телефонна централа, социални медии и допълнителни популярни функционалности.

Сравнете топ 5 help desk приложения

Вижте как LiveAgent може да се сравни с другите алтернативни водещи приложения на пазара.

Напълно прозрачно, без скрита информация.

Функционалности Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за help desk безплатно! Не се изисква кредитна карта.
Zendesk
Конкурент Zendesk
Freshdesk
Конкурент Freshdesk
LiveChat
Конкурент LiveChat
Intercom
Конкурент Intercom
Запитвания
Свързва се с множество канали за комуникация (като имейл, лайв чат, телефонна централа или социални медии), за да събере на едно място всички съобщения и да позволи на потребителите да им отговарят през софтуера за запитвания.
Запитвания
$15/потр./месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Професионалист
$59/потр./месец Включено в план Професионалист, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Стартиращ
$19/month/agent Включено в план Стартиращ, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Стартиращ
$79/потр./мес. Включено в план Стартиращ, който струва $79 на месец за първия потребител. Всеки допълнителен потребител струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Лайв чат
Вграден лайв чат, който може да бъде разположен на сайта ви и използван за комуникация в реално време с посетителите на сайта.
Запитвания+Чат
$29/порт./месец Включено в план Запитвания+Чат, който струва $29 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Добавка
$15-59/потр./месец Налично като допълнителна функционалност на цена $15-59 на месец. Всички цени са в USD.
Градина
$45/потр./месец Включено в план Градина, който струва $45 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Стартиращ
$19/потр./месец Включено в план Стартиращ, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Корпорация
Цена при запитване Включено в плановете с цени при запитване.
Вградена телефонна централа
Виртуална телефонна централа с централизирано табло за входящи и изходящи обаждания и управление на обажданията.
Всичко в едно
$39/потр./месец Включено в план Всичко в едно, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Добавка
$45/потр./месец Налично като допълнителна функционалност на цена $45 на месец. Всички цени са в USD.
Имение
$85/потр./месец Включено в план Имение, който струва $85 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Facebook & Twitter
Интеграция, която засича всички туийтове, споменавания и съобщения във Facebook и ги превръща в запитвания, на които може да се отговори директно от софтуера.
Добавка
$6/потр./месец Налично като допълнителна функционалност на цена $6 на месец (за всяко). Всички цени са в USD.
Основен
$9/потр./месец Включено в план Основен, който струва $9 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
LiveChat не предлага тази функционалност
Корпорация
Цена при запитване Включено в плановете с цени при запитване.
Правила и автоматизация
Правила за автоматизация, които могат да се използват за по-бързо клиентско обслужване.
Запитвания
$15/потр./месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Екип
$25/потр./месец Включено в план Екип, който струва $25 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Градина+Добавка
$45/потр./месец Включено в план Градина, който струва $45 на потребител на месец, или може да бъде добавено към друг план. Всички цени са в USD.
LiveChat не предлага тази функционалност
Корпорация
Цена при запитване Включено в плановете с цени при запитване.
Работно време и срокове за отговор
Функционалност, която ви позволява да управлявате и наблюдавате логовете за сроковете за отговор, спазването им, и да добавяте работно време.
Запитвания
$15/потр./месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Професионалист
$59/потр./месец Включено в план Професионалист, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Дневници за одит
Дневник на активността, който записва всички действия, извършени в help desk системата.
All-inclusive
$39/потр./месец Включено в план Всичко в едно, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Zendesk не предлага тази функционалност
Имение
$65/потр./месец Включено в план Имение, който струва $65 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Неограничена история
Неограничена видимост на запитванията. (Не губите достъп до запитванията след определен период от време.)
Запитвания
$15/потр./месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Основен
$9/потр./месец Включено в план Основен, който струва $9 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Екип
$39/потр./месец Включено в план Екип, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Стартиращ
$79/потр./месец Включено в план Стартиращ, който струва $79 на месец за първия потребител. Всеки следващ потребител стръва $19 на месец. Всички цени са в USD.
Премахване на брандирането
Възможност за използване без брандиране.
Добавка
$19/потр./месец Налично като допълнителна функционалност на цена $19 на месец. Всички цени са в USD.
Zendesk не предлага тази функционалност
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Бизнес
$59/потр./месец Включено в план Бизнес, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Intercom не предлага тази функционалност
24/7 персонализиран екип по успех
Специализиран екип за успех на клиента, който е отговорен за вас и готов да помогне 24/7, 365 дни в годината, през всички канали за комуникация.
Запитвания
$15/потр./месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Zendesk не предлага тази функционалност
Цвят
$19/потр./месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Стартиращ
$19/потр./месец Включено в план Стартиращ, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в USD.
Intercom не предлага тази функционалност

Сравнете LiveAgent
с други платформи

Губите своя Zen? Не се чувствате достатъчно Fresh?

Вашият Desk вече не постига целта си? Съживете бизнеса си в LiveAgent. Пробвайте го с 14-дневен безплатен тест период.

3,000+ Trustpilot | GetApp | отзиви в G2 crowd

Upset man-illustration

Сравнете ни с останалите

Любопитни сте да видите как сме в сравнение с други популярни help desk приложения? Погледнете стрниците ни за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

    Related Articles to Алтернативи
    Magenta е доставчик на цялостни бизнес решения за телекомуникационни услуги в Австрия. Научете повече за интеграцията на Magenta в LiveAgent.

    Magenta

    LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предоставя решения като VoIP телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портал. Компанията има Партньорска програма и множество награди и сертификати. Чрез интеграцията с Magenta - доставчик на цялостни бизнес решения за телекомуникационни услуги в Австрия - LiveAgent осигурява лесна VoIP интеграция. Интеграцията е безплатна, но имайте предвид, че Magenta таксува отделно за услугите си.

    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

    Цени в LiveAgent

    Продажби, маркетинг, и техническа поддръжка с функции като шаблони за отговори, контакти и групи, готови отговори, преписи на чат, споделяне на файлове и анкети за удовлетвореност.

    Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

    Търсите алтернатива на Aircall?

    LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява бърза реакция, функции и отлични отзиви.

    LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

    Търсите алтернатива на Samange?

    LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.

    Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

    Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

    LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x