Reviews categories

Find out which software in any category is the best option for your business. You are just getting started with help desk software or customer service in general, you might have a problem with all those new words. We have put together complete list of customer service terminology.
Reviews categories

Как пишем отзиви

Процесът ни за създаване на отзиви

Проучваме, пишем отзиви, тестваме и описваме най-важните аспекти от всяка функция на софтуера. Всеки отзив за софтуер включва три основни части. Първо, оценяваме доколко е трудно да инсталираме и въведем софтуерното решение в действие. Правим оценка на потребителското изживяване, тестваме отделните функции и определяме цялостната работа на софтуера при стандартна употреба. Третата част разглежда цените спрямо набора от функции на софтуера и в сравнение с други алтернативи. Крайната оценка е средната от тези три отделни части.

  • Подробни отзиви за най-популярните софтуери
  • Тестване на функции и оценка на цените
  • Тестове за интергация с хелп деск софтуера LiveAgent

Всеки отзив започва с представяне на софтуера, употребата му и предназначението. Следващата част включва проучване на инсталацията и въвеждането в употреба с коментар относно сложността на този процес. Всеки отзив описва софтуера или специфична функционалност и как можете да ги използвате във всекидневната си работа. Ако тестващия софтуера се сблъска с някакви проблеми, бъгове или други затруднения, те ще бъдат споменати в тази част на отзива. Освен това оценяваме интеграцията на някои софтуери с хелп деск софтуера LiveAgent. Завършваме с оценка на цените и описания на наличните планове, следвана от заключение и предмства и недостатъци.

Frequently asked questions

Защо отзивите за софтуер са важни?

Отзивите за софтуер са първата стъпка при избора на правилния тип софтуер за всякакви цели. Отзивите ви помагат да разберете какво точно може да прави определен софтуер, как се справя, доколко са полезни функциите му и колко е скъп. Отзивите могат да разширят хоризонтите ви, да ви помогнат да откриете нови софтуерни решения или дори да променят мнението ви за конкретен софтуер.

Какво трябва да присъства в добър отзив за софтуер?

Добрият отзив трябва да е безпристрастен и трябва да информира читателите за всеки важен аспект на софтуера. Това включва описание на инсталацията и въвеждането в употреба, ежедневна употреба, съществуващи проблеми или бъгове, както и настоящите цени. Добрият отзив съдържа подробна система за оценка, която помага на читателите да преценят каква е вероятността на останат доволни от конкретно решение.

Как правите оценка на софтуера?

Правим оценка на софтуера в три аспекта: инсталация и въвеждане в употреба, потребителско изживяване при всекидневна употреба и цена. Крайната оценкат е средна от трите отделни оценки за всеки от тези три аспекта. Използваме система за оценка със звезди, в която нула звезди е най-ниската, а пет звезди е най-високата възможна оценка.

Сравнявате ли цените на софтуера?

Правим оценка на цените, но не и директно сравнение между различни решения. Подхождаме към оценката на цените на всеки софтуер поотделно и правим всичко възможно да определим дали цената му е достъпна или е прекалено висока спрямо набора му от функции.

Правите ли оценки на интергации с LiveAgent?

Всеки от отзивите ни за софтуер включва тест на конкретен софтуер, интегриран с LiveAgent. По този начин клиентите ни могат да видят как работи интеграцията с нашия хелп деск софтуер и да преценят дали би била полезна за тях.

Обновявате ли отзивите си за софтуер?

Да, правил всичко възможно, за да обновяваме редовно отзивите и описаните цени. Опитваме се да ревизираме информацията възможно най-често, но не се колебайте да се свържете с нас, ако бихте желали да обновим отзива за конкретен.

Как да подходя към отрицателните отзиви за софтуер?

Отрицателните отзиви за софтуер помагат на потребителите да избегнат решения, които са се представили лошо по време на нашите тестове. Модерните софтуери обаче претърпява редовни обновления, които могат да подобрят значително представянето им. Дори и ако софтуерът, който сте харесали, се е представил зле в началото, в бъдеще може да се подобри. Ето защо за нас е важно да обновяване редовно отзивите си, а за читателите – да са в час с последните обновления или нови отзиви за софтуер.

В какви условия тествате софтуера, за който пишете отзиви?

Тестването на софтуер включва тест на наличните функции. Тестваме всяка функционалност по начин, по който би се използвала в ежедневната работа. За да създадем добър отзив, настройваме всеки софтуер така, както бихте го направили на работното си място. По този начин можем да гарантираме, че отзивите ни са релевантни за читателите ни.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо