Reviews categories

Find out which software in any category is the best option for your business. You are just getting started with help desk software or customer service in general, you might have a problem with all those new words. We have put together complete list of customer service terminology.
Reviews categories

Как пишем отзиви

Процесът ни за създаване на отзиви

Проучваме, пишем отзиви, тестваме и описваме най-важните аспекти от всяка функция на софтуера. Всеки отзив за софтуер включва три основни части. Първо, оценяваме доколко е трудно да инсталираме и въведем софтуерното решение в действие. Правим оценка на потребителското изживяване, тестваме отделните функции и определяме цялостната работа на софтуера при стандартна употреба. Третата част разглежда цените спрямо набора от функции на софтуера и в сравнение с други алтернативи. Крайната оценка е средната от тези три отделни части.

  • Подробни отзиви за най-популярните софтуери
  • Тестване на функции и оценка на цените
  • Тестове за интергация с хелп деск софтуера LiveAgent

Всеки отзив започва с представяне на софтуера, употребата му и предназначението. Следващата част включва проучване на инсталацията и въвеждането в употреба с коментар относно сложността на този процес. Всеки отзив описва софтуера или специфична функционалност и как можете да ги използвате във всекидневната си работа. Ако тестващия софтуера се сблъска с някакви проблеми, бъгове или други затруднения, те ще бъдат споменати в тази част на отзива. Освен това оценяваме интеграцията на някои софтуери с хелп деск софтуера LiveAgent. Завършваме с оценка на цените и описания на наличните планове, следвана от заключение и предмства и недостатъци.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x