Калкулатор на цени за help desk

Вземете най-доброто за парите си с help desk софтуер LiveAgent.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Откажете се по всяко време
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Спестете повече с LiveAgent

Разгледайте основните функционалности на LiveAgent. Подобрете управлението на знанията си с клиентски портал. Използвайте управление на запитвания като инструмент за управление на връзките с клиенти. Управлявайте успешно клиентското си обслужване с безпроблемно разпределение на запитвания.

Предимства на калкулатора

Предимства на калкулатора за цени на help desk

Вижте предимствата от използването на нашия калкулатор за цени на help desk и разберете как може да ви помогне да подобрите клиентското си обслужване.

Helpdesk benefits
5

Лесни стъпки

Намерете идеалното си help desk решение в 5 лесни стъпки с нашия калкулатор за цени.

70+

Сравнете хелп деск системи

Сравнете над 70 известни help desk софтуера и намерете най-добрата сделка.

72 %

По-ниски разходи

Намалете разходите си и спестете до 72% от help desk софтуер с LiveAgent.

Решение с всичко в едно

Какво може да осигури LiveAgent?

Вземете достъп до многоканална система за управление на запитвания с пълен набор от функции, която може да се справи с най-популярните канали за обслужване. Предоставяйте обслужване чрез имейл, телефон, лайв чат, клиентски портал с база знания или социални медии като Facebook, Instagram, Twitter или Viber. Възползвайте се от над 130 функции и над 150 интеграции.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Откажете се по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 14-дневен тест период

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Откажете се по всяко време

Сравнете 5 най-добри help desk решения

Вижте какво предлага LiveAgent спрямо алтернативни водещи софтуерни решения на пазара. Напълно прозрачно, без скрита информация.

Функционалности LiveAgent
Изпробвайте най-добрата алтернатива за клиентстко обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
Zendesk
Конкурент Zendesk.
Freshdesk
Конкурент Freshdesk.
LiveChat
Конкурент LiveChat.
Intercom
Конкурент Intercom.
Запитвания
Свързвате множество канали за комуникация (например имейл, лайв чат, телефонна централа или социални медии), за да виждате на едно място всички съобщения и да дадете възможност на служителите си да им отговорят чрез софтуера за обработка на запитвания.
Запитвания
$15/потребител/месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Професионален
$59/потребител/месец Включено в план Професионален, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Цвят
$19/потребител/месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Стартер
$19/потребител/месец Включено в план Стартер, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Стартер
$79/потребител/месец Включено в план Стартер, който струва $79 на месец за първия потребител. Всеки следващ потребител струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Лайв чат
Вграден прозорец за лайв чат, който може да се добави към сайта ви и да се използва за комуникация в реално време с посетители на уебсайта ви.
Запитвания+чат
$29/потребител/месец Включено в план Запитвания + Чат, който струва $29 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Добавка
$15-59/потребител/месец Налично като допълнителна функция за $15-59 на месец. Всички цени са в щатски долари.
Градина
$45/потребител/месец Включено в план Градина, който струва $45 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Стартер
$19/потребител/месец Включено в план Стартер, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Корпорация
Цена при поискване Включено в плановете с цени при запитване.
Вградена телефонна централа
Виртуална телефонна централа с централизирано табло за правене, получаване и управление на обаждания.
Всичко в едно
$39/потребител/месец Включено в план Всичко в едно, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Добавка
$45/потребител/месец Налично като допълнителна функционалност, която струва $45 на месец. Всичко цени са в щатски долари.
Имение
$85/потребител/месец Включено в план Имение, който струва $85 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Facebook и Twitter
Интеграция, която засича всички Tweet-ове, коментари и съобщения във Facebook и ги превръща в запитвания, на които може да се отговори директно през софтуера.
Добавка
$39/месец/акаунт Налично като допълнителна функционалност за $39 на месец за акаунт ики в план Всичко в едно за $39 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Екип
$25/потребител/месец Включено в план Екип, който струва $25 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Цвят
$19/потребител/месец IВключено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
LiveChat не предлага тази функционалност
Корпорация
Цена при поискване Включено в плановете с цени при поискване.
Правила и автоматизация
Правила за автоматизация, които могат да се използват, за да се ускори процеса по клиентско обслужване.
Запитвания
$15/потребител/месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Екип
$25/потребител/месец Включено в план Екип, който струва $25 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Градина+добавка
$45/потребител/месец Включено в план Градина, който струва $45 на потребител на месец или може да се вземе като добавка. Всички цени са в щатски долари.
LiveChat не предлага тази функционалност
Корпорация
Цена при поискване Включено в плановете с цена при поискване.
Работно време и SLA
Функционалност, която ви дава възможност да управлявате и наблюдавате данните за SLA (Споразумения за ниво на обслужване), спазването на SLA, както и да настройвате работно време.
Запитвания
$15/потребител/месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Професионален
$59/потребител/месец Включено в план Професионален, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Цвят
$19/потребител/месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Дневници за одит
Дневник на дейността, който записва всички действия, извършени в help desk системата.
Всичко в едно
$39/потребител/месец Включено в план Всичко в едно, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Zendesk не предлага тази функционалност
Имение
$65/потребител/месец Included in the Estate plan that costs $65 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
LiveChat не предлага тази функционалност
Intercom не предлага тази функционалност
Неограничена история
Неограничен достъп до историята на запитванията (Не губите достъп до запитванията след определен период.)
Запитвания
$15/потребител/месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Екип
$25/потребител/месец Включено в план Екип, който струва $25 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Цвят
$19/потребител/месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Екип
$39/потребител/месец Включено в план Екип, който струва $39 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Стартер
$79/потребител/месец Включено в план Стартер, който струва $79 на месец за първия потребител. Всеки следващ потребител струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Премахване на брандирането
Възпожност да използвате софтуера без брандиране
Добавка
$19/потребител/месец Налично като допълнителна функционалност за $19 на месец. Всички цени са в щатски долари.
Zendesk не предлага тази функционалност
Цвят
$19/потребител/месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Бизнес
$59/потребител/месец Включено в план Бизнес, който струва $59 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Intercom не предлага тази функционалност
24/7 Екип по успеха
Специализиран екип за успешни клиенти, който е наличен специално за вас и може да ви помогне 24/7, 365 дни в годината, във всички канали за комуникация.
Запитвания
$15/потребител/месец Включено в план Запитвания, който струва $15 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Zendesk не предлага тази функционалност
Цвят
$19/потребител/месец Включено в план Цвят, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Стартер
$19/потребител/месец Включено в план Стартер, който струва $19 на потребител на месец. Всички цени са в щатски долари.
Intercom не предлага тази функционалност

Отзиви

Открийте защо клиентите ни обичат да работят с LiveAgent

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Често задавани въпроси

Ако имате върпоси, имаме отговори. Разгледайте най-често задаваните въпроси за калкулатора за цени за help desk.

[nicefaqtitle1="Какво е калкулатор на цена?"question1="Какво е калкулатор на цена за help desk система?"answer1="Калкулаторът на цени за help desk на LiveAgent е инструмент, създаден за сравнение на различни help desk системи. Той поддържа множество комбинации от инструменти и функции, като същевременно ви дава възможност да избирате брой сътрудници. На база на тези данни калкулаторът ще ви покаже цената на популярни help desk софтуери. Можете да сравните цените за функциите, които ви трябват, и да изберете най-добрата сделка. Калкулаторът за цени на LiveAgent може да сравни различни комбинации от софтуерни инструменти за клиентско обслужване."title2="Как се използва калкулаторът?"question2="Как се използва калкулаторът за цени на help desk?"answer2="Изберете броя потребители на help desk системата, от които имате нужда, и след това просто изберете инструментите и функциите, от които се нуждаете. След това калкулаторът може да сравни над 70 различни help desk софтуера, за да видите разликата в цените между тях и help desk софтуера на LiveAgent. Калкулаторът за цени на LiveAgent може да сравни множество комбинации от инструменти."title3="Какви са предимствата на калкулатора"question3="Какви са предимствата от използването на калкулатор за цени на help desk софтуер?"answer3="Основното предимство е, че не се налага да прекарате часове или дни разглеждайки различни help desk софтуерни решения и да правите сравненията сами. Това, което го прави удобен, е възможността да правите различни комбинации от канали, функции и опции за социални медии. Изберете това, от което имате нужда, и оставете неизбрано това, от което нямате нужда, за да получите правилно сравнение на цените за конкретен брой сътрудници в help desk. Използвайте данните от калкулатора, за да определите коя е най-добрата сделка за вашата ситуация и бизнес."title4="Защо цената е важна?"question4="Защо цената за help desk е важна?"answer4="Клиентското обслужване е жизненоважна част от всеки съвременен бизнес. Съвременното клиентско обслужване обикновено изисква комуникация чрез множество канали и подпомагане от множество фунцкии и автоматизации. Стандартните канали за комуникация включват имейл, лайв чат, телефонна централа, социални медии и клиентски портал с възможност за база знания и форум. Цените за тези инструменти и функционалности могат да бъдат високи, особено предвид броя сътрудници, които ще ги използват. Трябва също така да избягвате да плащате за функции, които няма да помогнат на бизнеса ви."title5="Защо клиентското обслужване е важно"question5="Защо клиентското обслужване е важно за бизнеса?"answer5="Клиентското обслужване е жизненоважна част от всеки бизнес. Може да помогне за решаването проблемите на клиентите, за ефективна комуникация с клиентите и за повишаване на клиентската лоялност. Лоялните клиенти са по-склонни да се върнат и да ви помогнат да получите повече приходи. Затова, доброто клиентко обслужване може да се окаже особено полезно за всеки бизнес и във всеки отрасъл."title6="Как да подобря бизнеса си"question6="Как може добър help desk да подобри бизнеса ви?"answer6="Добрият help desk софтуер е от съществено значение за осигуряването на отлично клиентско обслужване, тъй като предлага множество инструменти и системи, чрез които да направи работата по-лесна и ефективна. Той помага на help desk екипите да се справят с клиентските запитвания бързо и с отлични резултати. В дългосрочен план, help desk софтуерът може да помогне на бизнесите да продават повече, да привлекат нови клиенти, както и да повиши лоялността на клиентите им към компанията."title7="Какви са предимствата на LiveAgent"question7="Какви са предимствата от използването на LiveAgent вместо друг help desks?"answer7="LiveAgent предлага достъп до най-полезните канали за обслужване, които могат да се използват вътре в системата за управление на запитвания. Това значи, че help desk системата може да събере цялата комуникация с клиента в една единствена платформа. Системата за управление на запитвания осигурява по-лесна организация като същевременно разширява обхвата ви към канали, които клиентите ви обичат да използват."]

Ключови открития

Проучванията са ключ към клиентското обслужване

Научете повече за влиянието на клиентското обслужване върху клиентите и бизнеса ви. Разгледайте данните за клиентско обслужване и се възползвайте от откритията. Основните области на изследване включват влиянието върху бизнеса, ключови статистики за каналите за клиентско обслужване и поведение на клиента в различни ситуации.

Какво ще научите?

  • Ключови данни за клиентско обслужване
  • Данни за канали за обслужване
  • Влияние на клиентското обслужване върху бизнеса

и още много…

Средният дял на запитванията, затворени при първи контакт, в световен мащаб е около

74%

MetricNet

Вижте повече >

80%

от представителите клиентско обслужване трябва да използват множество системи, за да получат информацията, от която се нуждаят. CCW Digital

Research multiple systems

Вижте повече >

Related Articles to Калкулатор на цени
Безплатен тест период за VIP линия за успех на клиента с Микаела. Свържете се директно с Микаела чрез бутона на страницата.

Микаела - LiveAgent

LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и чат система на живо, които подобряват клиентското обслужване. Много компании използват LiveAgent за по-добра комуникация и поддръжка на клиенти.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп

Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Брандинг

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Времето на разговор е ценен показател на кол центъра, спомагащ постигането на високи нива на клиентска удовлетвореност.

Време на разговор

Иновативният маркетингов процес оптимизира комуникацията и повишава ефективността на кампаниите с помощта на интелигентни аналитични инструменти. LiveAgent предлага подобрено клиентско обслужване и комуникационно изживяване, включително и CRM управление. Времето на разговор е важен показател за ефективността на обслужването на клиентите и може да бъде подобрен с подходящи обучения.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Поддръжка

Цени, функции, демонстрация и поддръжка на софтуер за клиентски портал и управление на имейли. Награди и отзиви от клиенти.+

Тествайте LiveAgent и получете предимство пред конкурентите си с интелигентен многоканален набор от инструменти за обслужване на клиенти.

Черният петък си отиде

Текстът разглежда включването на линкове към уебсайтове във външните статии за маркетингови цели, както и важността на базите от знания и мулти базите знания за управление на компетенциите. Представени са шаблони за имейли за гостуване в блогове и при споменаване на бранда във външен източник, се препоръчва съдържанието да съдържа линк към сайта на бранда. Също така, са разгледани функциите на софтуерен помощник за банковата индустрия LiveAgent, който предлага система за управление на оплакванията от клиентите и гарантира сигурността на центъра за данни. Задържането на клиенти е важен елемент за успешен бизнес.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x