Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Birdeye на пазара.

  • ✓ Без такса за инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Birdeye?

LiveAgent е създаден, за да ви помогне да получавате най-добрите ревюта от клиенти и за да осигурявате безупречно клиентско обслужване. Преминете към надежден Help Desk продукт с мултиканална тикет система, най-бързата джаджа за чат на живо и възможност за интеграция със социалните медии. Работете с имейли, обаждания, съобщения в социалните медии, чатове и статии в клиентския портал само от едно място. Прочетете следващите редове и открийте кое прави LiveAgent идеалната алтернатива на Birdeye или заявете безплатна пробна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Reports in Help desk software - LiveAgent

Обслужвайте безупречно клиентите си с мощен набор от инструменти

Присъствайте във всички важни канали за комуникация, помагайте на клиентите си и събирайте положителни отзиви от клиенти. Това е благодарение на мощните инструменти на LiveAgent и  тикет системата, която обединява цялата комуникация с клиентите на едно място. Разширете онлайн присъствието си с възможност за обработване на клиентски запитвания по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram.

Трупайте положителни клиентски ревюта с правилния набор от инструменти

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Получете най-бързия чат на живо за клиентска поддръжка

Забравете за негативните отзиви, уверете се, че предлагате най-бързото обслужване на клиенти благодарение на един чат бутон, поставен на сайта ви. LiveAgent предлага най-бързия чат на живо на пазара, подплатен от страхотни функции като възможност за следене на написаното в реално време и  покани за проактивен чат. Обслужвайте клиентите си с невероятна бързина, увеличете броя на положителните отзиви и спечелете повече лоялни платежоспособни клиенти.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Спечелете повече лоялни клиенти с бързия ни чат на живо

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Създайте интегрирана работна среда за служителите си

LiveAgent предлага всеки един инструмент заедно с основни и разширени функции, за да можете да се фокусирате върху обслужването на клиентите. Освен това можете да оптимизирате работния си процес с помощта на повече от 140 интеграции с приложенията, които използвате. Опознаването на системата на LiveAgent няма да ви отнеме много време, благодарение на практичното ни въвеждащо ръководство достъпно още със стартирането на програмата.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

30%

генерират повече приходи

Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.

97%

се радват на по-висока удовлетвореност

Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.

16 пъти

по-висока стойност на клиента

Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.

Удовлетвореността на клиентите е водещ приоритет за нас

Преминете към софтуер, който е зад гърба ви, когато най-много имате нужда от него. Звездният ни екип за обслужване на клиенти е на ваше разположение 24/7, за да гарантираме на клиентите ни безупречна работа с нашия Help Desk продукт. По този начин запазваме бизнес репутацията си непокътната. Разгледайте постиженията ни и автентичните ревюта от клиенти, решили да започнат да използват LiveAgent като продукт за клиентска поддръжка.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Готови ли сте да опитате инструмента ни за взаимодействие с клиенти?

Заявете 14-дневна безплатна пробна версия и вижте как можете да подобрите взаимодействието си с клиентите в реално време с помощта на чата на живо и универсалната ни тикет система. Хвърлете един поглед и на достъпните ни тарифни планове или направете тур на LiveAgent. Просто изгледайте видеото и вижте какво може да ви предложи LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Често задавани въпроси

Кои са алтернативите на Birdeye?

На пазара има много програмни продукти, алтернативи на Birdeye. LiveAgent е един от най-добрите в сферата на клиентската поддръжка. Разполага с надеждна мултиканална тикет система, с която можете да обработвате всяко едно клиентско запитване.

Защо трябва да преминете към LiveAgent от Birdeye

LiveAgent е надежден софтуер за клиентска поддръжка, целящ да помогне на клиентите ви. Разполага с най-бързата джаджа за чат на живо, мултиканална поддръжка и дори обслужване в социалните медии. Ще можете да обслужвате клиентите си в Facebook, Twitter, Instagram и дори Viber.

Какви са предимствата на LiveAgent като алтернатива на Birdeye

Освен тикет система, LiveAgent предлага много функции, които улесняват неимоверно обслужването на клиенти, а освен това поддържа над 140 интеграции с други приложения, което оптимизира още повече процеса на работа .

Related Articles to Алтернатива на Birdeye
LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

LiveAgent е първото решение за малки и средни бизнеси за 2020 година в ранка на най-добрия help desk софтуер. Клиентите хвалят функционалността на системата, която включва контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Услугата работи и на мобилни платформи.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson? Обмислете LiveAgent, печелещият награди многоканален help desk софтуер.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?

LivAgent помага за по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите и увеличава удовлетвореността и продажбите. Различни компании имат положителни мнения за LiveAgent, като го считат за най-доброто решение и инструмент за комуникация с клиенти. Някои от тези мнения допринасят за подобряване на реакцията на клиентите и увеличаване на процента на реализация на платени клиенти. LiveAgent е изборът за постигане на цели като категоризиране на тикетите и ускоряване на комуникацията с клиентите, предлагайки достъпно обслужване на клиенти.

LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да издигнете клиентското си обслужване на по-високо ниво. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и други).

Търсите алтернатива на Front?

LiveAgent се отличава с качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбиниран пакет. Потребителите отбелязват функционалностите, контактните форми, чата, полезната информация и интеграцията със социални мрежи, които работят добре дори на мобилни платформи. LiveAgent се откроява пред затъпената тълпа на чат и тикетинг системи и пред ZenDesk.

Liveagent предлага над 175 полезни функции, чат на живо, интеграция на електронна поща, обслужване по телефона. Чатът на живо позволява на клиентите ви да се свързват с вас на сайта ви в рамките на секунди.

Търсите алтернатива на системата Birdseed?

LiveAgent се откроява от всички други чат и тикетинг системи благодарение на качествената услуга, бързата реакция от отдела за поддръжка и голямата функционалност на комбинирания пакет. Клиентите прехвърлили се от ZenDesk са доволни от напредналото ниво на автоматизация и интеграции, както и от удобството при свързването на имейли. LiveAgent се препоръчва от потребителите и се смята за по-добър избор в сравнение с различни други подобни продукти.

Тикетинг системата на Liveagent е много повече от имейл. Покрийте всички комуникационни канали. Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. LiveAgent поддържа и интеграция към кол център.

Търсите алтернатива на SupportBee?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.

LiveAgent предлага повече възможности, когато става въпрос за предоставяне на поддръжка на клиенти. Това е най-доброто решение за вашия бизнес. Изберете един от нашите три платени плана или си изберете отделни функции.

Търсите алтернатива на Vision?

LiveAgent е хелд деск софтуер, който поддържа всички комуникационни канали, включително имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber идва скоро. С тикетинг системата на LiveAgent не е нужно да се притеснявате за лошо организирана комуникация. Това представлява мощна алтернатива на Vision за поддържане на клиентите на следващото ниво.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо