Създавайте категории в клиентския си портал въз основа на продуктите, услугите или типа на клиентите. Добавяйте статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. Задайте джаджи за търсене в базата знания и осигурете на клиентите си лесен достъп до статиите в базата. Джаджите за търсене могат да бъдат настройвани индивидуално и могат да бъдат поставяни навсякъде по страниците на базата знания.
Изберете тема за клиентския си портал от готовите шаблони или създайте нова, написвайки свой css и HTML код. Добавете собственото си лого, заглавие, кодове за проследяване, горен и долен колонтитули.
3 готови теми:
- Класическа
- Минималистична
- Монтана
Можете да настройвате цветовете на:
- Горния колонтитул
- Бутона за основно действие
- Бутона за основно действие – при задържане на мишката
- Бутона за второстепенно действие
- Бутона за второстепенно действие – при задържане на мишката
- Дясното поле
- Иконите на категориите
- Иконите на статиите
- Цвета на предметите
- Цвета на заглавието
Диференцирайте съдържанието за сътрудниците и клиентите
Можете да създадете отделни статии и категории в базата знания, до които клиентите ви да нямат достъп, а могат да бъдат виждани само от сътрудниците (вътрешни статии, категории).
Ресурси за база знания
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.