Мулти базата знания* ви дава възможност да създавате неограничен брой клиентски портали, като всеки един от тях може да бъде с уникален дизайн, настройки и съдържание. Това е изключително полезно за онези компании, които искат да разграничат порталите си за клиентска поддръжка и да следват насоките си за брандиране.
Как да активирате мулти БЗ
При първата стъпка в създаването на допълнителни клиентски портали трябва да отидете в настройките в LiveAgent: в раздела Конфигурация->Система->Разширения и да включите тази функция като кликнете с мишката върху съответния бутон превключвател. Уверете се, че превключвателят е станал зелен – това показва, че е активиран. Втората стъпка е свързана с фактическото създаване на допълнителната база знания. След като отидете на “Клиентски портал” в таблото на администратора, ще видите нов бутон – “Създай”. Натискането му ще стартира процеса. Следвайте подробното ни ръководство, за да имате възможно най-добрия преглед.
Всяка база знания се състои от едни и същи възможни видове съдържание: статии, форуми, раздели с отзиви, джаджи.
*Всяка една допълнителна база знания се предлага на цена от $19.
Ресурси за база знания
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Основни шаблони за комуникация в базата знания
This article provides tips on creating a valuable knowledge base for users or customers. Effective communication through understandable language and search capabilities is important. It discusses the differences between a knowledge base and frequently asked questions. Templates for communication in a knowledge base include answering questions already provided by another user and escalating questions to a customer service ticket. The length of responses varies.