Мулти базата знания* ви дава възможност да създавате неограничен брой клиентски портали, като всеки един от тях може да бъде с уникален дизайн, настройки и съдържание. Това е изключително полезно за онези компании, които искат да разграничат порталите си за клиентска поддръжка и да следват насоките си за брандиране.
Как да активирате мулти БЗ
При първата стъпка в създаването на допълнителни клиентски портали трябва да отидете в настройките в LiveAgent: в раздела Конфигурация->Система->Разширения и да включите тази функция като кликнете с мишката върху съответния бутон превключвател. Уверете се, че превключвателят е станал зелен – това показва, че е активиран. Втората стъпка е свързана с фактическото създаване на допълнителната база знания. След като отидете на “Клиентски портал” в таблото на администратора, ще видите нов бутон – “Създай”. Натискането му ще стартира процеса. Следвайте подробното ни ръководство, за да имате възможно най-добрия преглед.
Всяка база знания се състои от едни и същи възможни видове съдържание: статии, форуми, раздели с отзиви, джаджи.
*Всяка една допълнителна база знания се предлага на цена от $19.
Ресурси за база знания
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Хелп деск софтуербез усложнения
LiveAgent предлага бизнес решения за различни индустрии с интеграции като WordPress, Prestashop, Magento и други. Предоставя и ресурси като академия, шаблони и уебинари.
The article describes a company called LiveAgent and their popular software for customer service, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management software. The company offers a partner program and has won awards for their services. The article provides sales contacts, social media links, and newsletter subscription options.
Списък със задачи за целева страница
Включете нашия списък със задачи за целева (лендинг) страница в стратегията за съдържанието си, за да увеличите максимално конвесиите и да привлечете повече клиенти. Лесен са прилагане, точка по точка.
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.