Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Основни шаблони за комуникация в базата знания

Основни шаблони за комуникация в базата знания

База знания е онлайн библиотека на самообслужване, съдържаща информация за продукт, услуга, отдел или друга тема, свързана с конкретната фирма, която я притежава и управлява.

Данните и информацията в база знания могат да бъдат набавяни отвсякъде, но обикновено, тя идва от няколко сътрудници, които отговарят за поддръжката и актуализациите.  Като общо правило представителите на вашата компания трябва да се включат и да умерени всички разговори, провеждани във форумите на базата ви знания.

Мулти база знания

Темите, които обикновено са обхванати в база от знания, варират от ръководства за начините за често задавани въпроси относно политиките за изпращане или възстановяване на суми.  По принцип базите от знания съдържат всички видове съдържание, включително често задавани въпроси, ръководства за отстраняване на неизправности и други съществени парчета информация за клиентите и заинтересованите страни.

Клиентски портал

Управлението на знанията ви позволява да създавате, администрирате, споделяте, използвате и управлявате експертизата на дадена компания и е предназначена да се използва във всички индустрии. Със солидна фондация за управление на знанията вашата организация ще бъде по-пъргава, ще работи по-бързо и ще работи по-ефективно. В допълнение към това удовлетворението на клиента ви ще се подобри благодарение на опциите за самообслужване които предоставяте.

KЗа да ви помогне да се възползвате от силата на управлението на знанията и да ви подкрепим с внедряването на опции за самообслужване във вашата потребителска поддръжка, създадохме набор от шаблони на базата знания..

https://youtu.be/hrCeVuzfock

Основни шаблони за комуникация в базата знания

Основен шаблон за комуникация в базата знания #1 – Отговорът на въпрос вече е предоставен от друг потребител

OR 

Основен шаблон за комуникация в базата знания #2 – Ескалиране на въпрос на форум към билет

OR

Основен шаблон за комуникация в базата знания #3 – Присъединяване към разговор извън темата, но поддържане на фирмен глас

Следните шаблони могат да ви помогнат да се присъедините към дискусии извън темата за теми, свързани с COVID, отдалечена работа, най-новата филмова премиера, серия Netflix, скандал в техническата индустрия и др. Като цяло тези шаблони могат да се използват за присъединяване към всеки разговор, който не е пряко свързан с вашите фирмени операции, продукт или услуги.

OR

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде типичен отговор на базата знания?

Един отговор на базата знания трябва да бъде изчерпателен. В някои случаи цялостен отговор ще означава едно или две изречения. И все пак, в други това може да означава писане на продължителна публикация или дори ескалиране на отговор в билет за обслужване на клиенти.

Важното е аспектът на приобщаващата и достъпна комуникация. Когато отговаряте на въпроси от базата знания или се занимавате с текуща комуникация, винаги използвайте език и формулировка, които са разбираеми за всички участващи страни. Отдалечете се от използването на жаргон или технически термини. Базата знания е инструмент, който създавате за вашите потребители или клиенти, така че тя трябва да бъде ценна и полезна за тях.

Каква е разликата между база от знания и Често задавани въпроси?

Както вече споменахме, базата знания обикновено е част от платформата за бюро за помощ на дадена фирма, която съдържа много информация за различни теми и може редовно да бъде променяна от вашия персонал. От друга страна, често задаваните въпроси имат статична форма и, както подсказва името, съдържат често задавани въпроси по конкретна тема. Основните разлики между базите от знания и Често задавани въпроси включват информационна архитектура, възможност за търсене, потребителско изживяване и възможности за анализ.

Въз основа на нуждите на вашата компания трябва да прецените кое от тези решения е по-добър избор за вас. Не забравяйте, че винаги можете да започнете с ЧЗВ след това да го развиете в напълно гъвкава база от знания.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде типичен отговор на базата знания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Отговорът на базата от знания следва да бъде изчерпателен. В някои случаи цялостен отговор ще означава едно или две изречения. И все пак, в други това може да означава писане на продължителна публикация или дори ескалиране на отговор в билет за обслужване на клиенти. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е разликата между база от знания и Често задавани въпроси?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Както вече споменахме, базата знания обикновено е част от платформата за бюро за помощ на дадена фирма, която съдържа много информация за различни теми и може редовно да бъде променяна от вашия персонал. От друга страна, често задаваните въпроси имат статична форма и, както подсказва името, съдържат често задавани въпроси по конкретна тема.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Що за съдържание може да съдържа база знания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Базите от знания съдържат всички видове съдържание, включително често задавани въпроси, ръководства за отстраняване на неизправности и други съществени парчета информация за клиентите и заинтересованите страни.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо