Знанието е сила. Дайте на клиентите си силата да си помогнат сами и направете ежедневните дейности на сътрудниците си по-лесни като създадете интелигентна и персонализирана база знания.
LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и №1 за 2020 според SMB. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Допълнете базата си знания с форуми, формуляри за обратна връзка и се възползвайте от неограничена история на запитванията.
Клиентите често търсят отговорите сами. Добре структурирана база знания може да намали броя на запитванията и като цяло да подобрни ефективността ви.
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.
Peter Komornik, CEO
Платформа с база знания може да играе ключова роля в клиентското ви обслужване.
Множеството бази знания са много полезни ако компанията ви продава няколко продукта, бранда или предоставя няколко независими услуги. Един акаунт в LiveAgent ви дава възможността да създавате неограничени бази знания, като всяка си има уникален дизайн, настройки и съдържание.
Дайте на клиентите си информацията, която искат, със забележителни ръководства.
Създаването на базата знания не трябва да е трудно. Всичко, което трябва да направите, е да създадете специфични категории, за да направите базата си знания лесна за навигиране. След това напълнете категориите със съдържание като използвате вградения WYSIWYG редактор (What You See Is What You Get – виждате в реално време крайния резултат). Стилизирайте съдържанието с предпочитаните си заглавия, цветове, стилове и картинки, за да създадете по-добра структура за статиите си. Не е трудно да сте достъпни и лесни за комуникация.
Знанието е сила. Да го предоставите на клиентите си обаче не трябва да ви струва стотици долари. Цените ни са съобразени с това и затова базата ни знания е част от най-евтиния ни план.
Most Popular
Порталът за база знания е само върхът на айсберга. Достигнете пълния си потенциал с многоканалния help desk софтуер на LiveAgent.
С LiveAgent, имейлите, чатовете, обажданията и споменаванията в социалните медии идват в една и съща универсална входяща кутия. Вижте повече…
Обслужването чрез лайв чат е ключова съставка на успешната стратегия за привличане на клиенти за всяка компания. Вижте повече…
Създайте виртуална телефонна централа като част от многоканалния си help desk. LiveAgent насочва обажданията към сайтовете и телефоните ви на едно място. Вижте повече…
Интегрирайте профилите си в социалните мрежи в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или Tweet-ове директно през профила си. Вижте повече…
Вижте отзивите ни и историите на успеха, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да повиши удовлетворението на бизнес партньорите ви.
70% от клиентите предпочитат да потърсят отговори преди да се свържат с екипа за клиентско обслужване. Създайте база знания само с няколко клика, създайте категории и статии и я адаптирайте към дизайна на компанията си без писане на програмен код, само с няколко клика,
Ще бъдете полезни дори и когато сте офлайн
Безпроблемно клиентско обслужване и грижа
Вътрешна база знания в рамките на компанията
На разположение 24/7, 365 дни в годината
Възможност да си отговорят сами
Най-бързото клиентско обслужване
Вие познавате клиентите си най-добре. Дайте им информацията, от която имат нужда, и се фокусирайте върху удовлетвореността им.
Добре написаните статии в базата знания предоставят най-бързо помощ на клиентите ви. Подгответе, оформете и редайтирайте всички статии в базата знания в WYSIWYG редактор, в който виждате в реално време крайния резултат.
Изгубените клиенти може да си отидат. За да предотвратите това, създайте FAQ (често задавани въпроси) и технически ръководства за продукта като част от портала си за обслужване.
Искате да предоставите петзвездно клиентско обслужване с ограничени ресурси? Намалете натоварването от входящи имейли и чатове като създадете база знания.
Софтуерът за база знания, често наричан също софтуер за създаване на документация, създава, съхранява и споделя всичката ви важна информация на едно място, което е лесно достъпно за клиентите ви. Тази онлайн база за самообслужване предоставя помощ по най-бързия и удобен начин на всяки, който търси информация за продуктите ви.
Тъй като помага на клиентите ви дори когато сътрудниците ви не са онлайн, добре огранизирана база знания може да спести на компанията ви много ресурси.
Възможностите за персонализация, възможността да създавате организирана структура и да добавяте съдържание лесно са само някои от основните компоненти, които компаниите обмислят при избора на правилната система за база знания. Добре избраният софтуер за управление на базата знания трябва да може да се интегрира безпроблемно с другите ви канали за клиентко обслужване, за да предоставя приятно клиентко преживяване. Софтуерът за база знания на LiveAgent е част от клиентски портал, който е част от многоканален help desk софтуер.
Присъединете се към хилядите бизнеси, които разчитат на LiveAgent, за да споделят знанията си с клиентите си.
Базата знания на LiveAgent се интегрира с множество канали за комуникация и предоставя близо 200 функционалности.
Инструментите за база знания са инструменти, които дават възможност на клиентите ви да намерят отговори без да се налага да се свързват с екипа ви за клиентско обслужване. Базите знания се намират в сайта на компанията под формата на често задавани въпроси, форум или статии с инструкции.
Управлението на базата знания е софтуер, създаден да управлява базите данни и да обслужва клиентите ви. Базите знания предоставят статии с интрукции, често задавани въпроси и форуми.
Първата стъпка към създаването на база знания е да решите каква информация искате да съдържа. След това решете каква ще е структурата ѝ и започнете да пишете първите си статии. Добавете визуализации, като скрийншоти или видео ръководства, за да направите съдържанието по-достъпно за потребителите. Добавете често задавани въпроси и форуми. Публикувайте базата си знания и получете обратна връзка и предложения от потребителите си, за да видите какво друго трябва да се добави.
Софтуерът за база знания е част от комплексно help desk приложение. Той предоставя възможност за самообслужване на посетителите и клиентите ви. Освен това, можете да създадете статии, форуми и табла с предложения, за да подобрите максимално клиентското преживяване.
Всеки акаунт включва безплатен примерен клиентски портал/база знания, който може изцяло да се персонализира според вашите предпочитания. За да го персонализирате, отидете в Клиентски портал>Общи>Настройки.
KБазите знания са важни, защото намаляват натоварването на сътрудниците клиентско обслужване и спестяват време на клиентите. Вместо да се налага да се свързват с бизнеса и да чакат отговор, клиентите могат веднага да намерят отговор на въпроса си онлайн, без да се налага да се свързват с когото и да било.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни