Дайте на клиентите си незабавни отговори

Създайте лесно забележителни бази с информация и често задавани въпроси.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
Вижте го в действие
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Софтуер за база знания за по-добро самообслужване

Знанието е сила. Дайте на клиентите си силата да си помогнат сами и направете ежедневните дейности на сътрудниците си по-лесни като създадете интелигентна и персонализирана база знания.

LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и №1 за 2020 според SMB. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Базата знания е част от комплексен клиентски портал

Допълнете базата си знания с форуми, формуляри за обратна връзка и се възползвайте от неограничена история на запитванията.

Подобрете работния си процес със
софтуер за база знания

Клиентите често търсят отговорите сами. Добре структурирана база знания може да намали броя на запитванията и като цяло да подобрни ефективността ви.

Knowledge Base Software by LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.

black Slido logo

4 прости стъпки, за да настроите базата си знания

Платформа с база знания може да играе ключова роля в клиентското ви обслужване.

Множество бази знания

Множеството бази знания са много полезни ако компанията ви продава няколко продукта, бранда или предоставя няколко независими услуги. Един акаунт в LiveAgent ви дава възможността да създавате неограничени бази знания, като всяка си има уникален дизайн, настройки и съдържание.

Дайте на клиентите си информацията, която искат, със забележителни ръководства.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Мощен WYSIWYG редактор

Създаването на базата знания не трябва да е трудно. Всичко, което трябва да направите, е да създадете специфични категории, за да направите базата си знания лесна за навигиране. След това напълнете категориите със съдържание като използвате вградения WYSIWYG редактор (What You See Is What You Get – виждате в реално време крайния резултат). Стилизирайте съдържанието с предпочитаните си заглавия, цветове, стилове и картинки, за да създадете по-добра структура за статиите си. Не е трудно да сте достъпни и лесни за комуникация.

Софтуер за база знания на добра цена

Знанието е сила. Да го предоставите на клиентите си обаче не трябва да ви струва стотици долари. Цените ни са съобразени с това и затова базата ни знания е част от най-евтиния ни план.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Другите функционалности на LiveAgent

Порталът за база знания е само върхът на айсберга. Достигнете пълния си потенциал с многоканалния help desk софтуер на LiveAgent.

Запитвания по имейл

С LiveAgent, имейлите, чатовете, обажданията и споменаванията в социалните медии идват в една и съща универсална входяща кутия. Вижте повече…

Обслужването чрез лайв чат е ключова съставка на успешната стратегия за привличане на клиенти за всяка компания. Вижте повече…

Гласови и видео разговори

Създайте виртуална телефонна централа като част от многоканалния си help desk. LiveAgent насочва обажданията към сайтовете и телефоните ви на едно място. Вижте повече…

Интегрирайте профилите си в социалните мрежи в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или Tweet-ове директно през профила си. Вижте повече…

Над 30 000 бизнеса няма как да грешат

Вижте отзивите ни и историите на успеха, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да повиши удовлетворението на бизнес партньорите ви.

Защо система за база знания?

70% от клиентите предпочитат да потърсят отговори преди да се свържат с екипа за клиентско обслужване. Създайте база знания само с няколко клика, създайте категории и статии и я адаптирайте към дизайна на компанията си без писане на програмен код, само с няколко клика,

Business bag - icon

Ползи за бизнеса

Ще бъдете полезни дори и когато сте офлайн

Безпроблемно клиентско обслужване и грижа

Вътрешна база знания в рамките на компанията

ticketing software powerful collaboration - icon

Предимства за клиента

На разположение 24/7, 365 дни в годината

Възможност да си отговорят сами

Най-бързото клиентско обслужване

Защо компаниите имат нужда
от приложение за база знания?

Вие познавате клиентите си най-добре. Дайте им информацията, от която имат нужда, и се фокусирайте върху удовлетвореността им.

Clock icon

Нетърпеливи клиенти, търсещи помощ

Добре написаните статии в базата знания предоставят най-бързо помощ на клиентите ви. Подгответе, оформете и редайтирайте всички статии в базата знания в WYSIWYG редактор, в който виждате в реално време крайния резултат.

Изгубени и объркани клиенти

Изгубените клиенти може да си отидат. За да предотвратите това, създайте FAQ (често задавани въпроси) и технически ръководства  за продукта като част от портала си за обслужване.

Претоварен екип за клиентско обслужване

Искате да предоставите петзвездно клиентско обслужване с ограничени ресурси? Намалете натоварването от входящи имейли и чатове като създадете база знания.

Какво е софтуер за база знания?

Софтуерът за база знания, често наричан също софтуер за създаване на документация, създава, съхранява и споделя всичката ви важна информация на едно място, което е лесно достъпно за клиентите ви. Тази онлайн база за самообслужване предоставя помощ по най-бързия и удобен начин на всяки, който търси информация за продуктите ви.

Тъй като помага на клиентите ви дори когато сътрудниците ви не са онлайн, добре огранизирана база знания може да спести на компанията ви много  ресурси.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Как да изберете правилния инструмент за база знания

Възможностите за персонализация, възможността да създавате организирана структура и да добавяте съдържание лесно са само някои от основните компоненти, които компаниите обмислят при избора на правилната система за база знания. Добре избраният софтуер за управление на базата знания трябва да може да се интегрира безпроблемно с другите ви канали за клиентко обслужване, за да предоставя приятно клиентко преживяване. Софтуерът за база знания на LiveAgent е част от клиентски портал, който е част от многоканален help desk софтуер.

Присъединете се към множество успешни комапнии

Присъединете се към хилядите бизнеси, които разчитат на LiveAgent, за да споделят знанията си с клиентите си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Всички канали за комуникация под един покрив

Базата знания на LiveAgent се интегрира с множество канали за комуникация и предоставя близо 200 функционалности.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Какво представляват инструментите за база знания?

Инструментите за база знания са инструменти, които дават възможност на клиентите ви да намерят отговори без да се налага да се свързват с екипа ви за клиентско обслужване. Базите знания се намират в сайта на компанията под формата на често задавани въпроси, форум или статии с инструкции.

Какво е управление на базата знания?

Управлението на базата знания е софтуер, създаден да управлява базите данни и да обслужва клиентите ви. Базите знания предоставят статии с интрукции, често задавани въпроси и форуми.

Как да създам база знания?

Първата стъпка към създаването на база знания е да решите каква информация искате да съдържа. След това решете каква ще е структурата ѝ и започнете да пишете първите си статии. Добавете визуализации, като скрийншоти или видео ръководства, за да направите съдържанието по-достъпно за потребителите. Добавете често задавани въпроси и форуми. Публикувайте базата си знания и получете обратна връзка и предложения от потребителите си, за да видите какво друго трябва да се добави.

Какво е софтуер за база знания?

Софтуерът за база знания е част от комплексно help desk приложение. Той предоставя възможност за самообслужване на посетителите и клиентите ви. Освен това, можете да създадете статии, форуми и табла с предложения, за да подобрите максимално клиентското преживяване.

Как се създава база знания в LiveAgent?

Всеки акаунт включва безплатен примерен клиентски портал/база знания, който може изцяло да се персонализира според вашите предпочитания. За да го персонализирате, отидете в Клиентски портал>Общи>Настройки.

Защо базата знания е важна?

KБазите знания са важни, защото намаляват натоварването на сътрудниците клиентско обслужване и спестяват време на клиентите. Вместо да се налага да се свързват с бизнеса и да чакат отговор, клиентите могат веднага да намерят отговор на въпроса си онлайн, без да се налага да се свързват с когото и да било.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Софтуер за база знания
Когато нов тикет се покаже, никой не го притежава. След като отворите тикета, можете да го възложите на отдел или на определен агент. Възможно е Вие да настроите критериите.

Възлагане на тикет

Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.

LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

Kustomer алтернатива - LiveAgent

WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и интерфейс, който ви помага да увеличите работния си процес. Вижте един от нашите платени планове или изберете функции.

Търсите алтернатива на Drift?

LiveAgent предлага алтернативи за Helpshift, Dashly, Birdseed и Aircall. Подобрява комуникацията и клиентската удовлетвореност в B2B индустрията.

За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр.

Клиентска формa

Клиентските формуляри на LiveAgent персонализират информацията за клиентите и подобряват клиентското обслужване. Системата включва емейли, чат на живо и управление на тикети.

Прехвърляне от Kustomer? LiveAgent може да Ви помогне да се справите с всичко, от имейли до социални медии и база знания. Прехвърлете всичко още днес безплатно.

Kustomer прехвърляне - LiveAgent

Внедряване на удобен инструмент за обработка на клиентска комуникация, включващ контакти, тагове и различни канали за общуване.

Форумите позволяват на клиентите ви да си помагат взаимно. Създайте клиентски форум с помощта на софтуера на LiveAgent и улеснете живота си.

Форум

В текста се обобщават основните елементи на успешни маркетингови кампании и предизвикателствата в цифровия пейзаж. Подчертава се необходимостта от клиентоориентиран подход и вземане на решения на база данни.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо