Партньор
Какво е PipeDrive?
PipeDrive е лесна за използване CRM система (система за управление на взаимоотношенията с клиенти), която ви позволява да управлявате клиентите и продажбите си, както и да следите комуникацията си и да автоматизирате процеса на работа.
Освен това, PipeDrive ви дава поглед върху ефективността на работата на служителите ви, занимаващи се с продажби, и ви позволява да създавате отчети въз основа на данните в пайплайна.

Как можете да го използвате?
Използването на PipeDrive е важно за специалистите по продажби, тъй като им позволява да управляват и проследяват прогреса на сделките, както и клиентите си чрез интуитивно табло за управление.
В допълнение към казаното, потребителите на PipeDrive могат да съхраняват важни данни за клиентите си като информация за контакт, споразумения за ниво на обслужване и параметри на сделките в своите пайплайни.
Потребителите могат да се възползват и от функция, която синхронизира цялата комуникация с клиентите в софтуера, позволявайки на ръководителите на екипите да следят цялата дейност и прогрес.
Ползи от свързването на PipeDrive с LiveAgent
Когато активирате PipeDrive разширението в LiveAgent, ще можете да регистрирате нови сделки и да получавате мигновен достъп до информация за съществуващите сделки, отнасящи се до клиента, на когото помагате в таблото си за управление в LiveAgent.
Когато LiveAgent се свърже с акаунта ви в PipeDrive, системата ще проведе фонов мониторинг на сделките в PipeDrive, статуса и параметрите им. Цялата тази информация ще бъде показана в прозореца на PipeDrive в панела с информация на запитването. Използвайки това разширение, можете да виждате и регистрирате сделките в PipeDrive директно в акаунта си в LiveAgent, докато сте във връзка с клиентите си.

Примери на приложение и най-добрите практики
След като кликнете върху иконата на PipeDrive в панела с информация на запитването в LiveAgent, ще можете да:
- Регистрирате нови сделки на PipeDrive в LiveAgent
- Виждате всички регистрирани сделки, свързани с клиента, когото обслужвате

Казано накратко, с интеграцията на PipeDrive в LiveAgent пестите време и работите по-ефективно. Разполагайки с тази информация в системата на LiveAgent, можете лесно да прецените кога можете да предложите допълнителни услуги на клиента и кога – отстъпки.
Как да свържете PipeDrive с LiveAgent
Активирането на вградените интеграции е лесно. Отворете таблото си за управление и отидете на Конфигурация > Системни > Разширения и открийте Интеграция на PipeDrive v2. Кликнете върху бутона за активиране и системата на LiveAgent ще се презареди след това.

Открийте активираната интеграция на PipeDrive v2 и кликнете върху иконата с информация до бутона. Натиснете върху логото на PipeDrive. Системата ще отвори предупреждение за инсталиране, натиснете Позволи и инсталирай.


Това е, интеграцията е активна и можете да я видите в панела с информация на тикета си. Отворете го и открийте активната интеграция в десния панел.

Можете да виждате, добавяте и редактирате сделки от панела си за управление.

Как да свържете PipeDrive с LiveAgent чрез Zapier
Можете да опитате да създадете интеграция и с помощта на услугата Zapier. Zapier свързва две приложения, създавайки различни видове интеграции, за да ви помогне да оптимизирате работния си процес. В случай, че нямате акаунт, можете да се регистрирате на този линк. След това отидете на страницата за интеграции на LiveAgent + PipeDrive.

Слезте надолу до раздела Свържи LiveAgent + PipeDrive. Можете да комбинирате различни варианти тук, затова помислете какво искате да прави вашата интеграция. Тригерът в едното приложение ще активира действие във второто, създавайки интеграция.
Ще ви дадем пример с вариантите Нова сделка в PipeDrive и Създай разговор в LiveAgent. Настройките ви могат да се различават от примера ни, но като цяло те са едни и същи с изключение на няколко полета с по-подробна информация, без значение кои варианти ще изберете. Когато приключите с избора си, натиснете синия бутон за свързване.

Първата част от настройката е лесна. Трябва просто да влезете в акаунта си в PipeDrive, да потвърдите избрания от вас тригер и да го тествате.

Влезте и потвърдете действието. За настройването на нашата интеграция трябва да попълните имейл адресите на получателя и изпращача, темата и текста на съобщението. Има и полета, които не са задължителни, но можете да ги попълните, за да конкретизирате съобщението. Продължете и тествайте интеграцията, когато сте готови.

Готово, процесът е завършен и интеграцията ви ще бъде активна, когато включите Zap. Проверете в системата на LiveAgent за нови съобщения от PipeDrive.

Frequently asked questions
Какво е PipeDrive?
PipeDrive е CRM система - система за управление на взаимоотношенията с клиенти. Цялостната концепция на системата е разработена от гледна точка на продавача. Системата ви осигурява информация за новите клиенти, ефективността на работата и още.
Какви са ползите от използването на PipeDrive с LiveAgent?
- ефективен работен процес - подобрен CX (клиентски опит) - подобряване на взаимоотношенията с клиентите - предимство пред конкуренцията - пестите време (няма нужда от превключване между приложенията)
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Използвайте изходящи обаждания за привличане на нови клиенти и разширяване на контактите. LiveAgent е надежден софтуер за телефонни централи. Dealer предлага автомобилен маркетинг и обслужване на клиенти. LiveAgent ви помага да подобрите качеството на клиентската поддръжка и да увеличите продажбите. Съхранявайте важна информация за контактите и ползвайте я за подобряване на удовлетвореността.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.