PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е PipeDrive?
PipeDrive е лесна за използване CRM система (система за управление на взаимоотношенията с клиенти), която ви позволява да управлявате клиентите и продажбите си, както и да следите комуникацията си и да автоматизирате процеса на работа.
Освен това, PipeDrive ви дава поглед върху ефективността на работата на служителите ви, занимаващи се с продажби, и ви позволява да създавате отчети въз основа на данните в пайплайна.
Как можете да го използвате?
Използването на PipeDrive е важно за специалистите по продажби, тъй като им позволява да управляват и проследяват прогреса на сделките, както и клиентите си чрез интуитивно табло за управление.
В допълнение към казаното, потребителите на PipeDrive могат да съхраняват важни данни за клиентите си като информация за контакт, споразумения за ниво на обслужване и параметри на сделките в своите пайплайни.
Потребителите могат да се възползват и от функция, която синхронизира цялата комуникация с клиентите в софтуера, позволявайки на ръководителите на екипите да следят цялата дейност и прогрес.
Ползи от свързването на PipeDrive с LiveAgent
Когато активирате PipeDrive разширението в LiveAgent, ще можете да регистрирате нови сделки и да получавате мигновен достъп до информация за съществуващите сделки, отнасящи се до клиента, на когото помагате в таблото си за управление в LiveAgent.
Когато LiveAgent се свърже с акаунта ви в PipeDrive, системата ще проведе фонов мониторинг на сделките в PipeDrive, статуса и параметрите им. Цялата тази информация ще бъде показана в прозореца на PipeDrive в панела с информация на запитването. Използвайки това разширение, можете да виждате и регистрирате сделките в PipeDrive директно в акаунта си в LiveAgent, докато сте във връзка с клиентите си.
Примери на приложение и най-добрите практики
След като кликнете върху иконата на PipeDrive в панела с информация на запитването в LiveAgent, ще можете да:
- Регистрирате нови сделки на PipeDrive в LiveAgent
- Виждате всички регистрирани сделки, свързани с клиента, когото обслужвате
Казано накратко, с интеграцията на PipeDrive в LiveAgent пестите време и работите по-ефективно. Разполагайки с тази информация в системата на LiveAgent, можете лесно да прецените кога можете да предложите допълнителни услуги на клиента и кога – отстъпки.
Как да свържете PipeDrive с LiveAgent
Активирането на вградените интеграции е лесно. Отворете таблото си за управление и отидете на Конфигурация > Системни > Разширения и открийте Интеграция на PipeDrive v2. Кликнете върху бутона за активиране и системата на LiveAgent ще се презареди след това.
Открийте активираната интеграция на PipeDrive v2 и кликнете върху иконата с информация до бутона. Натиснете върху логото на PipeDrive. Системата ще отвори предупреждение за инсталиране, натиснете Позволи и инсталирай.
Това е, интеграцията е активна и можете да я видите в панела с информация на тикета си. Отворете го и открийте активната интеграция в десния панел.
Можете да виждате, добавяте и редактирате сделки от панела си за управление.
Как да свържете PipeDrive с LiveAgent чрез Zapier
Можете да опитате да създадете интеграция и с помощта на услугата Zapier. Zapier свързва две приложения, създавайки различни видове интеграции, за да ви помогне да оптимизирате работния си процес. В случай, че нямате акаунт, можете да се регистрирате на този линк. След това отидете на страницата за интеграции на LiveAgent + PipeDrive.
Слезте надолу до раздела Свържи LiveAgent + PipeDrive. Можете да комбинирате различни варианти тук, затова помислете какво искате да прави вашата интеграция. Тригерът в едното приложение ще активира действие във второто, създавайки интеграция.
Ще ви дадем пример с вариантите Нова сделка в PipeDrive и Създай разговор в LiveAgent. Настройките ви могат да се различават от примера ни, но като цяло те са едни и същи с изключение на няколко полета с по-подробна информация, без значение кои варианти ще изберете. Когато приключите с избора си, натиснете синия бутон за свързване.
Първата част от настройката е лесна. Трябва просто да влезете в акаунта си в PipeDrive, да потвърдите избрания от вас тригер и да го тествате.
Влезте и потвърдете действието. За настройването на нашата интеграция трябва да попълните имейл адресите на получателя и изпращача, темата и текста на съобщението. Има и полета, които не са задължителни, но можете да ги попълните, за да конкретизирате съобщението. Продължете и тествайте интеграцията, когато сте готови.
Готово, процесът е завършен и интеграцията ви ще бъде активна, когато включите Zap. Проверете в системата на LiveAgent за нови съобщения от PipeDrive.
Frequently Asked Questions
Какво е PipeDrive?
PipeDrive е CRM система - система за управление на взаимоотношенията с клиенти. Цялостната концепция на системата е разработена от гледна точка на продавача. Системата ви осигурява информация за новите клиенти, ефективността на работата и още.
Какви са ползите от използването на PipeDrive с LiveAgent?
- ефективен работен процес - подобрен CX (клиентски опит) - подобряване на взаимоотношенията с клиентите - предимство пред конкуренцията - пестите време (няма нужда от превключване между приложенията)
Статията разглежда софтуерни решения за подобрение на клиентското обслужване в електронната търговия, включително софтуер за жив чат, обработка на тикети и контекстуална помощ. LiveAgent предлага подобрени комуникационни възможности, а Yootel предлага VoIP функции за подобряване на отношенията с клиентите.
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.