Вървете ръка за ръка с клиентите си

Със софтуера за работа с клиенти на LiveAgent ще бъдете само на един клик разстояние от тях. Позволете на клиентите си да се справят сами с проблемите си, но бъдете до тях. Осигурете им неограничен брой възможности за свързване с вас и им дайте безупречното обслужване, което заслужават.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Взаимодействие с клиентите чрез различни канали за връзка

По-лесно взаимодействие с клиентите

Нашият многоканален софтуер за работа с клиенти съхранява всички запитвания от клиенти в едно обединено табло за управление. 

Отговаряйте на туитове, съобщения в чата на живо или телефонни обаждания от един интерфейс докато преглеждате важна информация за клиентите чрез нашата вградена CRM система.

Опитай безплатно
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

По-малко догадки, повече натрупани познания

Нашият софтуер за работа с клиенти ви позволява да следите решаването на проблемите на клиентите ви по различни канали за връзка, оставайки в един и същи поток с тикети.

Привличайте потенциални клиенти и ги превръщайте в активни такива

Възползвайте се от възможностите на най-бързата в света джаджа за чат на живо, разполагащ с формуляри за предварително попълване, тригери за проактивен чат и възможност за виждане на написаното в реално време.

Настройвайте с лекота анимацията, цвета, стила на всеки един бутон в чата, както и фона на прозореца на чата.

Опитай още днес
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Бърз отговор в Instagram и Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger или Viber? С нас не е необходимо да си задавате такива въпроси. Връзката с клиентите ви в социалните медии никога не е била по-лесна.

Получавате лоши отзиви в Twitter? Задайте следене на ключови думи, за да запазите отношенията си с клиентите, преди да е станало прекалено късно.

Виртуален кол център? Ето за какво става дума

Автоматично разпределение на обажданията, безплатни вътрешни обаждания, сложни IVR задания, опции за връщане на обаждане и неограничено записване на телефонните разговори. А кое е най-важното? Сътрудниците могат да обслужват клиентите в движение, от всяко едно устройство.

Научете повече за кол центъра – част от нашия програмен продукт за работа с клиенти.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Собствена общност и самообслужване

Осигурете на клиентите си специално място за взаимодействие с общността и за самообслужване.

Създайте мултибрандови бази знания, форуми на общностите и формуляри за подаване на тикети в съответствие с вашата бизнес естетиката с помощта на нашия WYSIWYG редактор.

percentage graph

Отчетност, автоматизация, геймификация, напред!

Софтуерът на LiveAgent за работа с клиенти събира информация за всички взаимодействия с клиентите и ги превръща в удобни за разчитане отчети. Разполагайте с ценна информация, подобрете ефективността на служителите си с модерна автоматизация и подобрете продуктивността на служителите си с помощта на геймификация.

Звучи прекалено хубаво, за да е истина, нали?

Мнението на нашите клиенти казва всичко

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Уморени сте от превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за връзка?

Вече няма да е така! LiveAgent е уникален софтуер за работа с клиенти обединяващ множество канали за връзка в един продукт на достъпна и ясно заявена цена. Не давайте излишни средства за ползването само на кол център или чат на живо.

3,000+ отзива вTrustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Открийте всичко, което LiveAgent може да ви предложи

А клиентската удовлетвореност? За нас е безценна.

Забелязахте ли, че софтуерът за работа с клиенти на LiveAgent е най-евтиният и същевременно – най-модерният на пазара? Да, точно така. Разгледайте всичко, което можем да ви предложим на страницата ни с ценови оферти.

Package Name

Тикет+Чат

Тикет система и чат на живо с функция за автоматизация.

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Чат на живо, кол център, социални медии, клиентски портал и тикет система.

$39 /мес.
Related Articles to Софтуер за работа с клиенти
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x