Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Вървете ръка за ръка с клиентите си

Със софтуера за работа с клиенти на LiveAgent ще бъдете само на един клик разстояние от тях. Позволете на клиентите си да се справят сами с проблемите си, но бъдете до тях. Осигурете им неограничен брой възможности за свързване с вас и им дайте безупречното обслужване, което заслужават.
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Взаимодействие с клиентите чрез различни канали за връзка

По-лесно взаимодействие с клиентите

Нашият многоканален софтуер за работа с клиенти съхранява всички запитвания от клиенти в едно обединено табло за управление. 

Отговаряйте на туитове, съобщения в чата на живо или телефонни обаждания от един интерфейс докато преглеждате важна информация за клиентите чрез нашата вградена CRM система.

tour 01
tour 02

По-малко догадки, повече натрупани познания

Нашият софтуер за работа с клиенти ви позволява да следите решаването на проблемите на клиентите ви по различни канали за връзка, оставайки в един и същи поток с тикети.

Привличайте потенциални клиенти и ги превръщайте в активни такива

Възползвайте се от възможностите на най-бързата в света джаджа за чат на живо, разполагащ с формуляри за предварително попълване, тригери за проактивен чат и възможност за виждане на написаното в реално време.

Настройвайте с лекота анимацията, цвета, стила на всеки един бутон в чата, както и фона на прозореца на чата.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Бърз отговор в Instagram и Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger или Viber? С нас не е необходимо да си задавате такива въпроси. Връзката с клиентите ви в социалните медии никога не е била по-лесна.

Получавате лоши отзиви в Twitter? Задайте следене на ключови думи, за да запазите отношенията си с клиентите, преди да е станало прекалено късно.

Виртуален кол център? Ето за какво става дума

Автоматично разпределение на обажданията, безплатни вътрешни обаждания, сложни IVR задания, опции за връщане на обаждане и неограничено записване на телефонните разговори. А кое е най-важното? Сътрудниците могат да обслужват клиентите в движение, от всяко едно устройство.

Научете повече за кол центъра – част от нашия програмен продукт за работа с клиенти.

Inbound and Outbound Call Center Software

Собствена общност и самообслужване

Осигурете на клиентите си специално място за взаимодействие с общността и за самообслужване.

Създайте мултибрандови бази знания, форуми на общностите и формуляри за подаване на тикети в съответствие с вашата бизнес естетиката с помощта на нашия WYSIWYG редактор.

tour 06

Отчетност, автоматизация, геймификация, напред!

Софтуерът на LiveAgent за работа с клиенти събира информация за всички взаимодействия с клиентите и ги превръща в удобни за разчитане отчети. Разполагайте с ценна информация, подобрете ефективността на служителите си с модерна автоматизация и подобрете продуктивността на служителите си с помощта на геймификация.

Звучи прекалено хубаво, за да е истина, нали?

Мнението на нашите клиенти казва всичко

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Уморени сте от превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за връзка?

Вече няма да е така! LiveAgent е уникален софтуер за работа с клиенти обединяващ множество канали за връзка в един продукт на достъпна и ясно заявена цена. Не давайте излишни средства за ползването само на кол център или чат на живо.

3,000+ отзива вTrustpilot | GetApp | G2 crowd

image person 3
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Открийте всичко, което LiveAgent може да ви предложи

А клиентската удовлетвореност? За нас е безценна.

Забелязахте ли, че софтуерът за работа с клиенти на LiveAgent е най-евтиният и същевременно – най-модерният на пазара? Да, точно така. Разгледайте всичко, което можем да ви предложим на страницата ни с ценови оферти.

Package Name

Тикет+Чат

Тикет система и чат на живо с функция за автоматизация.

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Чат на живо, кол център, социални медии, клиентски портал и тикет система.

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо