Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
Клиентите предпочитат самообслужване и търсят отговори в базите знания, но при необходимост се свързват с контактен център. 77% от софтуерите за обслужване имат формализирани споразумения за нивото на обслужване. Клиентските портали са една от най-търсените help desk функционалности и могат да осигурят обслужване 24/7. Над 91% от респондентите са склонни да използват онлайн бази знания при наличие.
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
LiveAgent е продукт, който подобрява времето за реакция и помага за категоризиране на тикетите. Освен това, платените клиенти са се увеличили с 325% през първия месец на активната употреба. Различни представители на бизнеса препоръчват LiveAgent като добро решение за поддръжка и комуникация с клиентите.
Обмисляте прехвърляне от OTRS?
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване, като предоставя чат и тикет системи, база знания и интеграция с социални мрежи. Клиентите могат да получат компетентно обслужване чрез множество канали за връзка, а сътрудниците могат да следят решаването на проблемите на клиентите в реално време. Всичко това може да се персонализира и адаптира към бранда на клиента.
LiveAgent предлага автоматизация на продажбите, табло за управление, отстраняване на неизправности и алтернативи за VoIP телефонни системи. Компанията предлага партньорска програма. Запазеният текст се използва за персонализирани имейли и автоматични съобщения. Клиентите могат да получат достъп до таблото на LiveAgent като потребители на платформата. Клиентският портал и системата за управление на оплаквания са част от инструментите, предоставени от академията и портала за поддръжка на LiveAgent.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни