Вървете ръка за ръка с клиентите си

Със софтуера за работа с клиенти на LiveAgent ще бъдете само на един клик разстояние от тях. Позволете на клиентите си да се справят сами с проблемите си, но бъдете до тях. Осигурете им неограничен брой възможности за свързване с вас и им дайте безупречното обслужване, което заслужават.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Взаимодействие с клиентите чрез различни канали за връзка

По-лесно взаимодействие с клиентите

Нашият многоканален софтуер за работа с клиенти съхранява всички запитвания от клиенти в едно обединено табло за управление. 

Отговаряйте на туитове, съобщения в чата на живо или телефонни обаждания от един интерфейс докато преглеждате важна информация за клиентите чрез нашата вградена CRM система.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

По-малко догадки, повече натрупани познания

Нашият софтуер за работа с клиенти ви позволява да следите решаването на проблемите на клиентите ви по различни канали за връзка, оставайки в един и същи поток с тикети.

Привличайте потенциални клиенти и ги превръщайте в активни такива

Възползвайте се от възможностите на най-бързата в света джаджа за чат на живо, разполагащ с формуляри за предварително попълване, тригери за проактивен чат и възможност за виждане на написаното в реално време.

Настройвайте с лекота анимацията, цвета, стила на всеки един бутон в чата, както и фона на прозореца на чата.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Бърз отговор в Instagram и Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger или Viber? С нас не е необходимо да си задавате такива въпроси. Връзката с клиентите ви в социалните медии никога не е била по-лесна.

Получавате лоши отзиви в Twitter? Задайте следене на ключови думи, за да запазите отношенията си с клиентите, преди да е станало прекалено късно.

Виртуален кол център? Ето за какво става дума

Автоматично разпределение на обажданията, безплатни вътрешни обаждания, сложни IVR задания, опции за връщане на обаждане и неограничено записване на телефонните разговори. А кое е най-важното? Сътрудниците могат да обслужват клиентите в движение, от всяко едно устройство.

Научете повече за кол центъра – част от нашия програмен продукт за работа с клиенти.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Собствена общност и самообслужване

Осигурете на клиентите си специално място за взаимодействие с общността и за самообслужване.

Създайте мултибрандови бази знания, форуми на общностите и формуляри за подаване на тикети в съответствие с вашата бизнес естетиката с помощта на нашия WYSIWYG редактор.

percentage graph

Отчетност, автоматизация, геймификация, напред!

Софтуерът на LiveAgent за работа с клиенти събира информация за всички взаимодействия с клиентите и ги превръща в удобни за разчитане отчети. Разполагайте с ценна информация, подобрете ефективността на служителите си с модерна автоматизация и подобрете продуктивността на служителите си с помощта на геймификация.

Звучи прекалено хубаво, за да е истина, нали?

Мнението на нашите клиенти казва всичко

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Уморени сте от превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за връзка?

Вече няма да е така! LiveAgent е уникален софтуер за работа с клиенти обединяващ множество канали за връзка в един продукт на достъпна и ясно заявена цена. Не давайте излишни средства за ползването само на кол център или чат на живо.

3,000+ отзива вTrustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Открийте всичко, което LiveAgent може да ви предложи

А клиентската удовлетвореност? За нас е безценна.

Забелязахте ли, че софтуерът за работа с клиенти на LiveAgent е най-евтиният и същевременно – най-модерният на пазара? Да, точно така. Разгледайте всичко, което можем да ви предложим на страницата ни с ценови оферти.

Package Name

Тикет+Чат

Тикет система и чат на живо с функция за автоматизация.

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Чат на живо, кол център, социални медии, клиентски портал и тикет система.

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Софтуер за работа с клиенти
Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

Шаблони за активни чат покани

Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Употреба на help desk

Клиентите предпочитат самообслужване и търсят отговори в базите знания, но при необходимост се свързват с контактен център. 77% от софтуерите за обслужване имат формализирани споразумения за нивото на обслужване. Клиентските портали са една от най-търсените help desk функционалности и могат да осигурят обслужване 24/7. Над 91% от респондентите са склонни да използват онлайн бази знания при наличие.

Приложението за запис на разговори на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Достъпете ги по всяко време за правни цели или за контрол на качеството.

Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?

LiveAgent е продукт, който подобрява времето за реакция и помага за категоризиране на тикетите. Освен това, платените клиенти са се увеличили с 325% през първия месец на активната употреба. Различни представители на бизнеса препоръчват LiveAgent като добро решение за поддръжка и комуникация с клиентите.

Обмисляте прехвърляте от OTRS? Пренесете данните си на LiveAgent с помощта на нашето разширение или се свържете с нас, за да ви помогнем

Обмисляте прехвърляне от OTRS?

LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване, като предоставя чат и тикет системи, база знания и интеграция с социални мрежи. Клиентите могат да получат компетентно обслужване чрез множество канали за връзка, а сътрудниците могат да следят решаването на проблемите на клиентите в реално време. Всичко това може да се персонализира и адаптира към бранда на клиента.

Разберете повече за това какво са изходящите обаждания. Разберете в дълбочина концепциите в клиентското обслужванес прости обяснения от професионалисти.

Изходящи обаждания

LiveAgent предлага автоматизация на продажбите, табло за управление, отстраняване на неизправности и алтернативи за VoIP телефонни системи. Компанията предлага партньорска програма. Запазеният текст се използва за персонализирани имейли и автоматични съобщения. Клиентите могат да получат достъп до таблото на LiveAgent като потребители на платформата. Клиентският портал и системата за управление на оплаквания са част от инструментите, предоставени от академията и портала за поддръжка на LiveAgent.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо