Вървете ръка за ръка с клиентите си

Със софтуера за работа с клиенти на LiveAgent ще бъдете само на един клик разстояние от тях. Позволете на клиентите си да се справят сами с проблемите си, но бъдете до тях. Осигурете им неограничен брой възможности за свързване с вас и им дайте безупречното обслужване, което заслужават.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Взаимодействие с клиентите чрез различни канали за връзка

По-лесно взаимодействие с клиентите

Нашият многоканален софтуер за работа с клиенти съхранява всички запитвания от клиенти в едно обединено табло за управление. 

Отговаряйте на туитове, съобщения в чата на живо или телефонни обаждания от един интерфейс докато преглеждате важна информация за клиентите чрез нашата вградена CRM система.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

По-малко догадки, повече натрупани познания

Нашият софтуер за работа с клиенти ви позволява да следите решаването на проблемите на клиентите ви по различни канали за връзка, оставайки в един и същи поток с тикети.

Привличайте потенциални клиенти и ги превръщайте в активни такива

Възползвайте се от възможностите на най-бързата в света джаджа за чат на живо, разполагащ с формуляри за предварително попълване, тригери за проактивен чат и възможност за виждане на написаното в реално време.

Настройвайте с лекота анимацията, цвета, стила на всеки един бутон в чата, както и фона на прозореца на чата.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Бърз отговор в Instagram и Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger или Viber? С нас не е необходимо да си задавате такива въпроси. Връзката с клиентите ви в социалните медии никога не е била по-лесна.

Получавате лоши отзиви в Twitter? Задайте следене на ключови думи, за да запазите отношенията си с клиентите, преди да е станало прекалено късно.

Виртуален кол център? Ето за какво става дума

Автоматично разпределение на обажданията, безплатни вътрешни обаждания, сложни IVR задания, опции за връщане на обаждане и неограничено записване на телефонните разговори. А кое е най-важното? Сътрудниците могат да обслужват клиентите в движение, от всяко едно устройство.

Научете повече за кол центъра – част от нашия програмен продукт за работа с клиенти.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Собствена общност и самообслужване

Осигурете на клиентите си специално място за взаимодействие с общността и за самообслужване.

Създайте мултибрандови бази знания, форуми на общностите и формуляри за подаване на тикети в съответствие с вашата бизнес естетиката с помощта на нашия .

percentage graph

Отчетност, автоматизация, геймификация, напред!

Софтуерът на LiveAgent за работа с клиенти събира информация за всички взаимодействия с клиентите и ги превръща в удобни за разчитане отчети. Разполагайте с ценна информация, подобрете ефективността на служителите си с модерна автоматизация и подобрете продуктивността на служителите си с помощта на геймификация.

Звучи прекалено хубаво, за да е истина, нали?

Мнението на нашите клиенти казва всичко

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Уморени сте от превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за връзка?

Вече няма да е така! LiveAgent е уникален софтуер за работа с клиенти обединяващ множество канали за връзка в един продукт на достъпна и ясно заявена цена. Не давайте излишни средства за ползването само на кол център или чат на живо.

3,000+ отзива вTrustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Открийте всичко, което LiveAgent може да ви предложи

А клиентската удовлетвореност? За нас е безценна.

Забелязахте ли, че софтуерът за работа с клиенти на LiveAgent е най-евтиният и същевременно – най-модерният на пазара? Да, точно така. Разгледайте всичко, което можем да ви предложим на страницата ни с ценови оферти.

Package Name

Тикет+Чат

Тикет система и чат на живо с функция за автоматизация.

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Чат на живо, кол център, социални медии, клиентски портал и тикет система.

$39 /мес.
Related Articles to Софтуер за работа с клиенти
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Отзив за телефон Poly Edge B20

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Насрочете демо

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Насрочете демо
Start Free Trial x