Прехвърляне от Freshcaller към LiveAgent?

Прехвърлете лесно от Freshcaller към LiveAgent. Нашият екип по обслужването е готов да Ви помогне с каквото се нуждаете и ще прехвърлим Вашите данни- безплатно!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Безплатно прехвърляне на данни

Нашите колеги в сферата на обслужването са готови да Ви помогнат с каквото се нуждаете, така че се чувствайте свободни да се свържете с нас! Докато прехвърляме Вашите данни, можете да си вземете почивка и да изчакате, докато можете вече да използвате Вашия нов LiveAgent акаунт и да предоставите най- доброто обслужване на Вашите клиенти.

Искате да прехвърлите данните си сами?

В момента предлагаме плъгин за миграция за Freshcaller, който ще Ви помогне да импортирате Вашите тикети. Кликнете тук, за да получите повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да мигрирам от Freshcaller?

Потребители

Прехвърлете с лекота агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Тикети

Прехвърлете тикети, приложения, потребителски и тикет полета.

Готви ли сте да прехвърлите от Freshcaller към LiveAgent?

Хвърлете поглед на някои привилегии, които ще получите, когато се прехвърлите към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 обслужване от нашите агенти. Ние сме насреща, винаги щом се нуждаете от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Невероятни хелп деск решения

Полезни инструменти, повече от 175 характеристики и над 40 интеграции. Имаме всичко, от което се нуждаете.

Person collecting papers into the net

Увеличава спестяванията и възвращаемостта на инвестициите

Вземете LiveAgent завинаги или изберете един от нашите три платени плана.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете Вашия език

Изберете един от 43-те различни превода. LiveAgent поддържа също така и възможни за езиково адаптирани устройства.

Прехвърлете Вашите данни от Freshcaller днес

LiveAgent е най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес за 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University в предоставянето на първокласно обслужване на Вашите клиенти.

Package Name

Включва всичко

Идеален за всеки един бизнес и големи корпорации

$39 /mo
Опитайте

Прехвърляне от различен кол център софтуер?

Прехвърлете безплатно Вашите данни от всеки един от по-долу изброените доставчици на кол център решения. Направете прехвърлянето още днес. Ние стоим зад Вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Freshcaller
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x