Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent Pricing
Плащанията се извържшват в USD и крайната сума за плащане зависи от обменния курс USD/EUR в деня, в който е създаден Вашият профил.
Многоканален хелпдеск софтуер, включващ усъвършенствана автоматизация, лайв чат, интергации със социални медии и телефонна централа
14-дневен безплатен тест период
Не се изисква кредитна карта
Можете да промените плана си по всяко време
Без договори
Без такса за включване
Можете да се откажете по всяко време
Ticket

Запитвания

Задължителен инстумент за огранизиране на запитванията по имейл

$15/потр./мес.
13 €/потр./мес.
  • Неограничена история на запитванията
  • Неограничен брой имейл адреси
  • Подробни справки
  • Клиентски портал + форум
  • API + интеграции
  • Автоматични действия
  • Клиентско обслужване
  • Предварително подготвени основни настройки
Ticket+Chat

Запитвания + Чат

Надеждно многоканално приложение за лайв чат и запитвания

$29/потр./мес.
25 €/потр./мес.

Всичко от Запитвания, плюс:

  • Неограничени чат бутони
  • Управление на обратна връзка
  • Наблюдение на посещенията в реално време
  • Проактивни покани за чат
  • Анкета за удовлетвореност от чата
  • Социални медии*
  • Проследяване на времето*
  • История на действията*
All-inclusive

Всичко в едно

Мощен многоканален хелпдеск софтуер с над 180 функционалности/p>

$39/потр./мес.
33 €/потр./мес.

Всичко в Запитвания + Чат, плюс:

  • Телефонна централа
  • Видео обаждания
  • Интерактивна система за гласови отговори
  • Разпределяне и прехвърляне на обаждания
  • Хардуерен IP телефон
  • Неограничен запис на обаждания
  • Всички функционалности, отбелязани със звездички в предишните пакети, са безплатни в този
Free

Безплатен

Безплатен акаунт завинаги с някои ограиничения

$0/потр./мес.
0 €/потр./мес.
  • История на запитванията за 7 дни
  • 1 чат бутон
  • 1 телефонен номер
  • 1 имейл адрес
  • Базови справки
  • Клиентски портал + форум
  • Неограничена история на запитванията Всичките ви запитвания под ръка когато ви трябват. LiveAgent пари всички запитвания за неограничен период от време.
  • Неограничен брой имейл адреси Свържете неограничен брой имейли (за продажби, маркетинг, техническо обслужване) с акаунта си в LiveAgent, за да осигурите безпроблемно обслужване в цялата компания.
  • Подробни справки Създайте подробни справки (канали, сътрудници, отдели, спазване на сроковете за отговор и т.н.) под формата на стълбови, кръгови, площни и линейни диаграми.
  • Клиентски портал + форум Използвайте клиентския ни портал, за да създадете своя собствена база знания. Напълнете я с форуми, статии, често задавани въпроси и полета за обратна връзка и предложения.
  • API + интеграции Интегрирайте любимите си приложения с нашия хелпдеск софтуер чрез уникалния ни API ключ. Свържете системи за управление на плащания, CRM, инструменти за сътрудничество и други.
  • Автоматични действия Създайте специфични действия или правила за автоматизация, изпълнявани през определен интервал от време, за да ускорите еднотипните действия, които не изискват вниманието на сътрудниците ви.
  • Клиентско обслужване Свържете се с нас чрез който и да е от каналите ни за комуникация ако имате нужда от помощ. Предлагаме клиентско обслужване 24/7, 365 дни в годината
  • Предварително подготвени основни настройки Починете си докато ние настроим акаунта ви в LiveAgent вместо вас. Влезте в help desk система, готова за използване, която ще повиши продуктивността на клиентите ви и ще подобри качеството на клиентското обслужване.

Всичко от Запитвания, плюс:

  • Неограничени чат бутони Сложете неограничен брой бутони за чат на различни URL адреси в сайта си. Показвайте/скривайте всеки бутон според специфични действия и поведения.
  • Управление на обратната връзка Насърчавайте клиентите си да ви изпращат нови идеи и обратна връзка за бъдеща разработка
  • Наблюдение на посещенията в реално време Наблюдавайте какво правят онлайн посетителите ви. Вижте кои URL адреси отравят, колко време прекарват на всяка страница и получавайте известия когато отворят нова страница в сайта ви.
  • Проактивни покани за чат Свържете се с посетителите на сайта си с проактивни покани за чат. Кажете им, че сте онлайн и сте готови да им помогнете ако имат нужда.
  • Анкета за удовлетвореност от чата Получете незадавна обратна връзка след всяка лайв чат сесия. Разберете какво можете да подобрите, какво сте направили добре и наблюдавайте удовлетворението във времето.
  • Социални медии* Върнете си контрола върху социланите медии. Интегрирайте LiveAgent с Facebook, Instagram, Twitter, и Viber, за да обработвате всичките си коментари, съобщения и споменавания директно в help desk-а си под формата на запитване.
  • Проследяване на времето* Проследете работните си навици. Вижте колко време ви отнема да отговорите на всяко запитване или колко са били дълги почивките ви.
  • История на действията* Видяли сте нещо подозрително? Прегледайте историята на действията, за да видите какво е правил всяки сътрудник през определен период от време.

Всичко в Запитвания + Чат, плюс:

  • Телефонна централа Създайте напълно функционална виртуална телефонна централа с автоматично разпределяне на обаждания, интерактивна система за гласови отговори, усъвършенствана функция за обратни обаждания и още.
  • Видео обаждания Искате да се опознаете по-добре? Започнете видео обаждане, за да предоставите по-уникално и персонализирано обслужване на клиентите си.
  • Интерактивна система за гласови отговори Осигурете по-добро изживяване на клиентите си като създадете подборна интерактивна система за гласови отговори, която ги насочва към правилния отдел или сътрудник.
  • Разпределяне и прехвърляне на обаждания Телефонната ни централа предлага автоматично разпределяне на онажданията и съпроводени телефонни трансфери. Насладете се на безпроблемни трансфери от един сътрудник към друг още днес.
  • Хардуерен IP телефон Чувствате се по-спокойтим използвайки физически телефон? Няма проблем! свържете го с LiveAgent, за да провеждате разговорите на него. Не е задължително да използвате софтфони или да вдигате обажданията в браузъра ако не сте фен.
  • Неограничен запис на обаждания Всички входящи и изходящи обаждания се записват автоматично за ваше удобство. Можете да достъпите всички записи по всяко време за контрол на качеството, обучение или за законови цели.
  • Всички функционалности, отбелязани със звездички в предишните пакети, са безплатни в този
  • История на запитванията за 7 дни Всяко запитване е видимо най-много 7 дни след като е било получено. След 7 дни запитването вече не е налично.
  • 1 чат бутон Добавете бутон за чат на един URL адрес по избор.
  • 1 телефонен номер Свържете един телефонен номер и приемайте и инициирайте обаждания през виртуалната си телефонна централа.
  • 1 имейл адрес Свържете един имейл адрес с нашия софтуер за запитвания, за да организирате, проследявате и отговаряте на всички запитвания по имейл навреме.
  • Базови справки Пълен поглед върху данните ви и работата на сътрудниците. Създавайте отчети в множество формати, включително линейни или кръгови диаграми.
  • Клиентски портал + форум Използвайте клиентския си портал, за да построите своя собствена база знания. Напълнете я с форуми, статии с интрукции, често задавани въпроси и полета за обратна връзка и предложения.
  • Клиентско обслужване Предлагаме клиентско обслужване 24/7 целогодишно. Свържете се с нас чрез лайв чат, имейл, телефон, социални медии или през клиентския ни портал.
* Услугата се факрурира според цените, които можете да намерите в пълното сравнение по-долу
Сравнете плановете
Прегледайте сравнението на плановете ни и изберете най-добрия за вас

Запитвания

Запитвания + Чат

Всичко в едно

Безплатен

Ticket

Запитвания

$15/потр./месец
13 €/потр./месец
Ticket+Chat

Запитвания + Чат

$29/порт./месец
25 €/порт./месец
All-inclusive

Всичко в едно

$39/потр./месец
33 €/порт./месец

Free

Безплатен

$0/порт./месец
0 €/порт./месец
Канали за комуникация
Клиентски портал
Създайте клиентски портал с база знания, форум и често задавани въпроси. Клиентски портал
Форми за контакт
Дайте възможност на клиентите си да се свържат с вас с форма за контакт дирекно на сайта ви. Форми за контакт
Известия в Slack
Получавайте известия в Slack всеки път когато получите ново запитване или отговор на запитване в LiveAgent. Известия в Slack
Клиентски форум
Създайте онлайн общност за клиентите си. Насърчете ги да задават въпроси, да дават отговори и да водят дискусии. Клиентски форум
Запитвания по имейл (имейл адреси)
Интелигентните запитвания по имейл гарантират, че няма да има изгубени или неотговорени запитвания. Системата ни за запитвания също така предотвратява дублирането на отговори с функцията за откриване на дублажи в отворените запитвания.Запитвания
Без ограничения
Без ограничения
Без ограничения
1 имейл адрес
Лайв чат
Спечелете доверието на клиентите си и повишете продажбите с персонализирано обслужване в реално време чрез лайв чат. Лайв чат
Без ограничения
Без ограничения
1 бутон за чат
Проактивни покани за чат
Свържете се с посетители на сайта си като ги поканите да чатят със сътрудниците ви. Проактивни покани за чат
Управление на обратната връзка
Насърчете клиентите си да ви изпращат нови идеи и обратна връзка за бъдеща разработка. Обратна връзка и предложения
Instagram
Отговаряйте на всичко коментари и споменавания на страницата ви в Instagram директно през таблото си в LiveAgent. Instagram
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$39 / месец / на профил 33 € / месец / профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Viber
Отговаряйте на Viber съобщения директно през таблото си в LiveAgent. Viber
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Twitter
Наблюдавайте уникални ключови думи и отговаряйте на Tweet-овете, които изискват дейтвие. Всички отговори през LiveAgent се изпращат като Tweet-ове. Twitter
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Facebook
Отговаряйте на съобщения, постове, коментари или споменавания във Facebook директно през таблото си в LiveAgent. Facebook
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$39 / месец / на профил 33 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Телефонна централа
Изберете си VoIP доставчик от списъка ни с партньори, настройте неограничен брой устройства на сътрудници и започнете да отговаряте на обаждания директно през браузъра си. Телефонна централа
1 телефонен номер
Видео обаждания
Увеличете продажбите от изходящи обаждания и подобрете удовлетвореността на клиентите си с нашите видео обаждания. Обърнете персонално внимание и не забравяйте да се усмихвате! Видео обаждания
Управление на комуникацията
История за запитванията
Пазете всички запитвания и чатове безкрайно дълго. Достъпвайте всички стари запитвания, разговори и записи на обаждания за управление на качеството, законови цели или за обучение по всяко време.
Без ограничения
Без ограничения
Без ограничения
7 дни
Обединяване на запитвания
Получили сте множество запитвания за един и същ проблем и искате да ги обедините? Няма проблем! Използвайте фукнционалността ни за обединяване на запитвания.
Персонализирани полета в запитвания
Имате ценна информация? Създайте персонализирано поле за запитването и го добавете в информационния панел на запитването. Персонализирани полета в запитвания
Разделяне на запитвания
Получили сте запитване с няколко въпроса? Разделете го на два отделни и разпределете всеки към отделен сътрудник/отдел. Разделяне на запитвания
Вътрешни запитвания
Създайте вътрешни бележки за колегите си. Бележките са видими само за сътрудниците, така че няма нужда да се притеснявате, че други крайно потребители или клиенти ще видят поверителните ви бележки. Вътрешни запитвания
Прикачени файлове
Споделайте лесно файлове (изображения, музика, видео, документи и т.н.) с клиентите си чрез влачене и пускане. Прикачени файлове
Групови действия със запитвания
Изберете множество запитвания наведнъж и изпълнете групово действие, за да спестите време. С тази функционалност можете да затворите, да прехвърлите или изтриете множество запитвания с едни кликване. Групови действия със запитвания
Приоритизиране на запитванията
Автоматично приоритизиране на запитванията, които трябва да бъдат разрешени, според сроковете за отговор и датата и часа, в който са получени. Приоритизиране на запитванията
Анкета за удовлетвореност
Автоматично изпращане на анкета за удовлетвореност след всяко взаимодейстие, за да се уверите, че клиентите ви получават качествено обслужване.
Персонализирани тагове
Добавете персонализирани тагове, за да организирате и филтрирате запитванията си с един поглед.
Персонализирани филтри за запитвания
Създайте уникални филтри за запитванията, за да улесните и ускорите търсенето. Персонализирани филтри за запитвания
Бележки от сътрудници по запитванията
Добавяйте поверителни бележки към запитванията. Поверителните бележки са видими само за сътрудниците, така че няма да се притеснявате, че ще бъдат видяни от клиентите ви или други крайни потребители. Бележки от сътрудници по запитванията
Отчети в реално време
Преглед в реално време на статистиката за употреба на системата.
Трансфер на запитвания
Трансферирайте запитванията към сътрудниците и отделите, които са най-подготвени да ги обработят, с един клик.
WYSIWYG редактор
Използвайте WYSIWYG редактора ни, за да стилизирате съдържанието на имейлите, имейл шаблоните и статиите в базата знания. WYSIWYG редактор
Множество раздели със запитвания
Работите по повече от едно запитване едновременно? Няма проблем! Отворете множество запитвания в различни раздели в LiveAgent и превключвайте между тях когато е нужно. Множество раздели със запитвания
Работно време
Кога сте на разположение на клиентите си? Уведомете ги чрез функцията Работно време
Отдели
Създайте отдели за продажби, маркетинг и техническа поддръжка за по-лесно разпределяне на запитванията и разделяне на отговорностите. Отдели
Запазени отговори
Отговаряйте по-бързо като използвате предварително създадени текстове. Запазени отговори
Контакти и групи
Сегментирайте клиентите си по интереси, възраст, националност или който и да е друг показател. Контакти и Групи
Шаблони за отговор
Създайте шаблони за отговори за запитвания, които могат да бъдат разрешение с готов отговор. Шаблони за отговор
Записи на чатове
Клиентите ви имат нужда от копие на разговора, който са провели с вас? Изпратете им запис на чата по имейл.
Ограничен до 1 чат бутон
Споделяне на файлове по чат
Лайв чатът ни поддържа споделяне на JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, и TXT файлове
Ограничен до 1 чат бутон
Мобилен прозорец за чат
Прозорците ни за лайв чат са подходящи за всички платформи - клиентите ви могат да започнат чат на мобилен телефон или компютър с лекота.
Ограничен до 1 чат бутон
Настройки на поздрава
Изпращайте автоматичен поздрав на новите си посетители, за да покажете, че сте на линия и говови да помогнете при нужда.
Ограничен до 1 чат бутон
Наблюдение на посетителите в реално време
Наблюдавайте какво правят посетителите ви. Вижте кои URL адреси са отворили, колко дълго разглеждат всяка страница и получавайте известия когато отворят нова страница в сайта ви.
Анкета за удовлетвореността от чата
Получете незабавна обратна връзка след всяко взаимодействие по чата. Разберете какво можете да подобрите, какво правите добре и наблюдавайте удовлетворението на клиентите в течение на времето. Рейтинг на сътрудниците
Проследяване на времето
Разберете по-добре как се справя help desk-а ви като проследите работните навици на сътрудниците си. Вижте колко време им отнема да отговорят на всяко запитване, колко време са били онлайн и колко дълги са били почивките им. Проследяване на времето
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Опашка с обаждания
Ако всички сътрудници са заети, LiveAgent автоматично ще създаде опащка с новите обаждания. Индикатор за опашка с обаждания
Ограничено до 1 телефонен номер
Интерактивна система за гласови отговори
Подобрете изживяването за клиентите си чрез интерактивна система за гласови отговори, която ги насочва към правилния отдел или сътрудник. Интерактивна система за гласови отговори
Неограничен запис на обаждания
Неограничения запис на обаждания гарантира, че сте винаги защитени с висококачествени записи на обажданията ви когато най-много ви трябват. Неограничен запис на обаждания
Разпределяте и трансфер на обаждания
Телефонната ни централа има на разположение автоматично разпределяне на обажданията и съпроводени трансфери. Насладете се на безпроблемно прехвърляне от един отдел или сътрудник към друг още днес. Разпределяне на обаждания и Прехвърляне на обаждания
Персонализиране
API
Свържете различни програми, софруер или инструменти с LiveAgent и автоматизирайте задачите си. API
Клиентски шаблони за имейли
Конфигурирайте шаблони за имейли за клиентите и сътрудниците си. Всички шаблони за имейли в LiveAgent могат да се форматират като имейли с HTML или обикновен текст. Шаблони за имейли
Правила и времеви правила
Създайте персонализирани действия, правила за автоматизация и времеви правила, за да ускорите повтарящите се задачи, които не изискват вниманието на сътрудниците ви. Правила и Времеви правила
Игровизация
Мотивирайте, забавлявайте, повишете продуктивността и насърчавайте общата работа в екип. Игровизация
Персонализация на формите за контакт
Изберете шаблон за форма за контакт от галерията ни и го персонализирайте така, че да се вписва в брандинга на компанията ви.
Ограничено до 1 форма
Персонализация на чат прозорците
Изберете чат прозорец от галерията ни с шаблони и го персонализирайте, за да пасва на цветовата палитра на бизнеса ви.
Ограничено до 1 чат
Персонализация на прозорците за покана за чат
изберете си дизайн на поканата за чат от галерията ни с шаблони и го персонализирайте според нуждите си.
Настройка на звука
Персонализирайте или спрете звуците на известията, които чувате в LiveAgent. Изберете от съществуващите звуци или качете свои файлове. Настройка на звука
$5 / месец / на профил 5 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Търсене и замяна
LiveAgent може автоматично да търси конкретни символни низове във всяко входящо съобщение и да ги заменя с нещо друго преди да ги покаже или запише в базата данни. Търсене и замяна
$9 / месец / на профил 9 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Персонализация на прозорците за обаждания
Създайте привлекателни прозорци за обаждания или изберете от галерията ни с шаблони. Персонализирайте съществуващите дизайни според нуждите си.
Ограничено до 1 форма
Персонализация на прозорците за видео обаждания
Създайте ангажиращи вниманието прозорци за видео обаждания или изберете съществуващ дизайн от галерията ни с шаблони. Персонализирайте съществуващите дизайни според нуждите си.
Допълнителна база знания
Множеството бази знания* ви дават възможност да създадете наограничен брой отделни клиентски портали, като всеки от тях може да има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. Допълнителна база знания
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Премахване на брандинга
Махнете брандинга на LiveAgent от лайв чат прозорците и бутоните, базата знания/клиентския портал, прозорците и бутоните за обаждания, форми за контакт и обратна връзка и от шаблоните за имейли.
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
$19 / месец / на профил 15 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Отчети
Основни отчети
Общ преглед на отчетите
Разгледайте общ изглед на клиентското си обслужване. Вижте кой си взаимодейства с компанията ви и наблюдавайте обслужването, което получава. Общ преглед на отчетите
Отчет за работата
Наблюдавайте работата на сътрудниците си. Вижте кой е най-продуктивен, кой предпочита имейли през чатове и кой показва дългосрочна последователност в резултатите си. Отчет за работата
Подробни отчети
Отчети за сътрудниците
CСъздайте отчети за сътрудниците за работно време, отговорени запитвания, чатове, обаждания, продажби, рейтинги и други за конкретен период от време. Отчети за сътрудниците
Рейтинги на сътрудниците
Създайте отчет за рейтинга на сътрудниците заедно с коментарите от клиенти. Рейтинги на сътрудниците
Отчети за отдели
Създайте отчет за всеки отдел с брой отговорени запитвания, чатове, обаждания и други за конкретен период от време. Отчети за отдели
Отчети по канали
LiveAgent ви предоставя подробен поглед над всеки канал за комуникация: имейл, лайв чат, телефонна централа, форми за контакт, Instagram, съобщения във Facebook, Tweet-ове и т. н. Отчети по канали
Отчети по тагове
Генерирайте отчет по тагове за конкретен период от време. Индивидуалните стойности могат да бъдат сортирани по времеви период, отдел, канал и сътрудник. Отчети по тагове
История на запитванията
Филтрирайте запитванията по ден, седмица, месец, година или конкретен период, за да създадете отчет с история на запитванията. Открийте кои отдели имат най-много запитвания, кои сътрудници са ги затворили, настоящото им състояние и т.н.
Отчет за времето
Открийте колко време е отнело затварянето на запитвания в конкретен времеви диапазон. Единичните записи могат да бъдат сортирани по сътрудник, запитване, клиент, компания, дата на отчета, дата на фактуриране, тип (ръчно, автоматично). Отчет за времето
Отчет Моята работа
Генерирайте отчет за работата, която сте свършили за ден, седмица, месец, година или за период по избор. Разберете колко запитвания са ви били възложени, от кой канал са дошли и текущият им статус.
Наличност на сътрудниците за обаждания, чатове, запитвания
Наблюдавайте кога сътрудниците ви са на разположение, за да видите кога точно са онлайн (дати, часове, от, до). Наличност на сътрудниците
Наличност за обаждания, чат
Генерирайте отчет за наличността на всеки сътрудник за обаждания и чатове. Разберете кой е най-отдаден и кой трябва да полага повече усилия.
Обем на обаждания, чатове и запитвания
Вижте кои от сътрудниците ви са имали най-много запитвания, обаждания и чатове разпределени към тях, за да сравните и оптимизирате натоварването.
Срокове за отговор с отчети
Спазване на сроковете за отговор на обаждания, чатове и запитвания
LiveAgent предлага отчет със спазените и изтървани срокове за отговор за специфичен срок и отдел. Индивидуалните записи могат да се сортират по отдел, сътрудник и дата. Спазване на сроковете за отговор
Дневник на сроковете за отговор на обаждания, чатове и запитвания
LiveAgent предлага отчет със спазените и изтървани срокове за отговор за специфичен срок и отдел. Индивидуалните записи могат да се сортират по създател за запитването, ID на запитването, начало на срока за отговор, отдел, сътрудник, срок, дата на затваряне и оставащо/просрочено време за отговор. Дневник на сроковете за отговор
Интеграции
Squarespace
LiveAgent позволява да слагате бутони за лайв чат на сайта си в Squarespace. Интеграция със Squarespace
1 бутон за чат
Weebly
Интеграцията на LiveAgent с Weebly позволява да слагате бутони за лайв чат на сайта си в Weebly. Интеграция с Weebly
1 бутон за чат
Wix
Интеграцията на LiveAgent с Wix позволява да слагате бутони за лайв чат на сайта си в Wix. Интеграция с Wix
1 бутон за чат
WordPress
Интеграцията на LiveAgent с WordPress ви позволява да сложите бутон за лайв чат в сайта или блога си. Превърнете сайта си в мощно help desk приложение или WordPress лайв чат с LiveAgent. Интеграция с WordPress
1 Chat button
PipeDrive
Регистрирайте нови сделки в PipeDrive и вижте всички регистрирани сделки, отнасящи се до клиента, когото обслужвате. Интеграция с PipeDrive
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
ActiveCampaign
Интегрирайте ActiveCampaign с LiveAgent, за да автоматизирате процеси като създаването на нови сделки, обновяване на контакти и други. Интеграция с ActiveCampaign
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Mailchimp
Абонирайте и прекратявайте абонаментите на контактите си от списъците в MailChimp директно от LiveAgent. Интеграция с MailChimp
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Jira
Свържете Jira с акаунта си в LiveAgent, за да виждате запитвания, свързани със задачи в Jira, да обединявате задачи със запитвания от конкретни клиенти и да търсите запитвания от Jira в LiveAgent. Интеграция с Jira
Google Analytics
Проследявайте действията в лайв чат сесиите с Google Analytics. Благодарение на това можете да оцените въздействието на лайв чата върху разговорите или на сътрудниците ви върху продажбите. Интеграция с Google Analytics
Zapier
Свържете Zapier с акаунта си в LiveAgent, за да зададете условия, които да изпълняват конкретни действия. Интеграция със Zapier
Magento 2
Вижте информация за предишните поръчки на клиентите си от магазина си в Magento директно в панела с детайли за запитването в LiveAgent. Интеграция с Magento 2
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Prestashop
Сложете прозорец за лайв чат на сайта си в Prestashop и гледайте поръчките на клиентите си директно в панела с детайли за запитването в LiveAgent. Интеграция с Prestashop
Shopify
Сложете бутон за лайв чат в магазина си в Spotify. Интеграция със Shopify
1 бутон за чат
Bigcommerce
Сложете бутон за лайв чат в магазина си в Bigcommerce. Интеграция с Bigcommerce
Opencart
Сложете бутон за лайв чат в магазина си в Opencart. Интеграция с Opencart
Salesforce (очаква се скоро)
Добавяйте нови или редактирайте съществуващи сделки в SalesForce директно през панела с информация за запитването в LiveAgent. Намалете дублираните данни в различните приложения и вместо това се фокусирайте върху предоставянето на безпроблемно обслужване на най-ценните си клиенти.
CMS
SpringBuilder
Добавете бутон за лайв чат в сайта си в SpringBuilder, за да ускорите разрешаването на проблемите и комуникацията с клиентите си. Интеграция със SpringBuilder
1 бутон за чат
Joomla!
Ако искате да добавите чат бутона ни в сайта си в Joomla, можете да го направите като добавите кода на бутона към долния колонтитул на сайта си. Интеграция с Joomla!
1 бутон за чат
Adobe Business Catalyst
Интеграцията на LiveAgent с Adobe Business Catalyst ви позволява да слагате бутон за лайв чат на Adobe Business Catalyst уебсайта си. Интеграция с Adobe Business Catalyst
1 бутон за чат
Drupal
Свържете се с клиентите си в реално време като сложите бутон за лайв чат на Drupal уебсайта си. Използвайте и възможностите за офланй формуляри и help desk. Интеграция с Drupal
1 бутон за чат
ExpressionEngine
LiveAgent ви позволява да слагате бутони за лайв чат на ExpressionEngine уебсайтовете си. Интеграция с ExpressionEngine
1 бутон за чат
GoDaddy
Инетграцията на LiveAgent с GoDaddy ви позволява да сложите бутон за лайв чат на GoDaddy уебсайта си. Интеграция с GoDaddy
1 бутон за чат
Squarespace
LiveAgent ви позволява да слагате бутони за чат на Squarespace уебсайта си. Интеграция със Squarespace
1 бутон за чат
SpringBuilder
AДобавете бутон за лайв чат на SpringBuilder уебсайта си, за да ускорите разрешаването на проблемите и комуникацията с клиентите си. Интеграция със SpringBuilder
1 бутон за чат
uKit
Интеграцията на LiveAgent с uKit ви позволява да сложите бутон за лайв чат в uKit магазина си. Интеграция с uKit
1 бутон за чат
Web.com
Интеграцията на LiveAgent с Web.com ви позволява да слагате бутони за лайв чат на Web.com сайтовете си. Интеграция с Web.com
1 бутон за чат
Wix
Интеграцията на LiveAgent с Wix ви позволява да слагате бутони за лайв чат на Wix уебсайтовете си. Интеграция с Wix
1 бутон за чат
WordPress
Интеграцията на LiveAgent с WordPress ви позволява да сложите бутон за лайв чат на WordPress сайта или блога си. Превърнете сайта си в мощно help desk приложение или WordPress лайв чат с LiveAgent. Интеграция с WordPress
1 бутон за чат
CRM системи
Salesflare
Извличайте данни от чатове и форми на клиенти и ги запазвайте директно в Salesflare от панела с информация за запитването в LiveAgent. Интеграция със Salesflare
PipeDrive
Регистрирайте нови сделки в PipeDrive и вижте всички регистрирани сделки, отнасящи се до клиента, когото обслужвате. Интеграция с PipeDrive
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Vectera
Насрочвайте срещи, часове или дори обаждания лице в лице с клиенти директно през LiveAgent. Интеграция с Vectera
Highrise
Активирайте интеграцията с Highrise и започнете да управлявате данните си от Highrise в LiveAgent (и обратното). Регистрирайте нови сделки, редактирайте съществуващи и т.н. Интеграция с Highrise
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
SharpSpring
Синхронизирането на LiveAgent и SharpSpring ви позволява автоматично да синхронизиране информация за контакти между двете платформи. Интеграция със SharpSpring
Salesforce (очаква се скоро)
Добавяйте нови или редактирайте съществуващи сделки в SalesForce директно през панела с информация за запитването в LiveAgent. Намалете дублираните данни в различните приложения и вместо това се фокусирайте върху предоставянето на безпроблемно обслужване на най-ценните си клиенти.
Имейл маркетинг
ActiveCampaign
Интегрирайте ActiveCampaign с LiveAgent, за да автоматизирате процеси като създаване на нови сделки, обновяване на контакти и други. Интеграция с ActiveCampaign
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Klaviyo
Абонирайте клиентите си към мейлинг листите си в Klaviyo през LiveAgent. Интегрирайте двата инструмента, за да намалите усилията и времето, които трябва да отделяте, за да поддържате базата си данни. Интеграция с Klaviyo
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
SpamAssassin
Филтрирайте входящата си поща през спам филтъра на SpamAssassin. Имейлите, маркирани като спам, все пак ще са налични в запитванията ви, маркирани като спам. Интеграция със SpamAssassin
AWeber
Активирането на плъгина на AWeber ще ви позволи да абонирате и отписвате контакти от мейлинф листите си директно през LiveAgent. Интеграция с AWeber
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
GetResponse
Добавяйте клиенти към мейлинг листите си в GetResponse през панела с информация за запитванията. За да се избегне спам, имейл за потвърждаване на абонамента се изпраща на конктакта когато ги добавите в мейлинг листата. (Абонаментът трябва да бъде потвърден от контакта). Интеграция с GetResponse
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Mailchimp
Абонирайте и отписвайте контакти от мейлинг листата си в MailChimp директно чрез LiveAgent. Интеграция с MailChimp
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Social
GIPHY
Търсенето чрез GIPHY ви позволява бързо да намерите точния GIF, който търсите, и да го добавите към текста на имейла си. Интеграция с GIPHY
Socialbakers
Интеграцията на Socialbakers за LiveAgent може да ви помогне с управлението на социалните медии и запитванията. Интеграция със Socialbakers
Телефон
Cloudtalk
CloudTalk показва детайли за контакт, история на обажданията, бележки и запитвания, свързани с обаждащия се и ги синхронизира с LiveAgent. Интеграция с Cloudtalk
Чатбот
Quriobot
Създайте интуитивен чатбот, който ще взаимодейства с клиентите ви по всяко време. Чатботът Quriobot може да се използва за генериране на запитвания за продажби, клиентско обслужване и обратна връзка. Интеграция с Quiobot
Проследяване
Clockify
Използвайте Clockify, за да проследявате времето, което отделяте за да обработвате запитвания и редактиране на статии в базата знания. Подобрете продуктивността и рентабилността си и проследявайте дневниците за активността на екипа си. Интеграция с Clockify
Jira
Свържете Jira с акаунта си в LiveAgent, за да виждате запитвания, свързани със задачи в Jira, да обединявате задачи със запитвания от конкретни клиенти и да търсите запитвания от Jira в LiveAgent. Интеграция с Jira
Google Analytics
Проследявайте действията в лайв чат сесиите с Google Analytics. Благодарение на това можете да оцените въздействието на лайв чата върху разговорите или на сътрудниците ви върху продажбите. Интеграция с Google Analytics
Работен процес
Bold BI
Използвайте информация от LiveAgent, за да създадете табло с информация в реално време за входящите си запитвания. Интеграция с Bold BI
CloudApp
Направете снимка на екрана си, сложете бележки и го изпратете като прикачен файл в CloudApp. Помогнете на клиентите си да разберат какво точно трябва да направят, за да решите проблемите им ефективно. Интеграция с CloudApp
Zapier
Свържете Zapier с акаунта си в LiveAgent, за да зададете условия, които да изпълняват конкретни действия. Интеграция със Zapier
Pabbly
Използвайте тригерите, логическите правила, филтрите и условията на Pabbly, за да уеднаквите процесите по продажби, маркетинг и обслужване в различните платформи. Интеграция с Pabbly
Обратна връзка
Klaus
Оценете представянето на сътрудниците си, дайте обратна връзка според различни критерии, подобрете работния процес и други. Интеграция с Klaus
Nicereply
Знаете ли какво мислят клиентите ви за клиентското ви обслужване? Проследявайте качеството на обслужването с Nicereply - интрумент за анкети за клиентско удовлетворение с всички необходими функции, създадено специално за LiveAgent. Интеграция с Nicereply
Електронна търговия
CS-Cart
Интеграцията на LiveAgent с CS-Cart ви позволява да сложите бутон за лайв чат в CS-Cart магазина си. Интеграция с CS-Cart
1 бутон за чат
Fortune 3
Интеграцията на LiveAgent с Forune3 ви позволява да сложите бутон за лайв чат в Forune3 магазина си. Интеграция с Fortune 3
1 бутон за чат
Magento 2
Вижте информация за предишните поръчки на клиентите си от магазина си в Magento директно в панела с детайли за запитването в LiveAgent. Интеграция с Magento 2
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
Oxatis
Започнете да преглагате по-добро клиентско обслужване като сложите бутон за лайв чат в Oxatis магазина си. Интеграция с Oxatis
1 бутон за чат
Post Affiliate Pro
Започнете да предлагате по-персонализирано обслужване като сложите бутон за лайв чат в партньорския си панел и страници за регистрация. Интеграция с Post Affiliate Pro
Prestashop
Сложете прозорец за лайв чат на сайта си в Prestashop и гледайте поръчките на клиентите си директно в панела с детайли за запитването в LiveAgent. Интеграция с Prestashop
Shopify
Сложете бутон за лайв чат в магазина си в Spotify. Интеграция със Shopify
1 бутон за чат
Volusion
Започнете да преглагате персонализирано клиентско обслужване като сложите бутон за лайв чат в Volusion магазина си. Интеграция с Volusion
X-Cart
Интеграцията на LiveAgent с X-Cart ви позволява да слагате бутон за лайв чат в X-Cart магазините си. Интеграция с X-Cart
1 бутон за чат
3dcart
Интеграцията на LiveAgent с 3dcart ви позволява да сложите бутон за лайв чат в 3dcart магазина си. Интеграция с 3dcart
Bigcommerce
Сложете бутон за лайв чат в Bigcommerce магазина си. Интеграция с Bigcommerce
CoreCommerce
Сложете бутон за лайв чат в CoreCommerce магазина си. Интеграция с Corecommerce
1 бутон за чат
Opencart
Сложете бутон за лайв чат в Opencart магазина си. Интеграция с Opencart
Мониторинг
NetCrunch
Превръщайте известията си от NetCrunch в запитвания и ги получавайте директно в help desk-а си в LiveAgent. Интеграция с NetCrunch
LDAP
Импортирайте потребители от базата си данни в LDAP или вписвайте потребители чрез метода за автентикация на LDAP. Ако услугата на LDAP не е налична, LiveAgent ще използва метода си за автентикация по подразбиране. Интеграция с LDAP
Плъгини за прехвърляне
Прехвърляне на help desk от Relokia
Прехвърлете данните си между физически и облачно базирани help desk системи с Relokia. Можете да прехвърлите данни като запитвания, потребители, групи, контакти, тагове, прикачени файлове, бележки и потребителски полета. Интеграция с Relokia
Управление на плащанията
ChargeDesk
Вижте скорошните плащания, върнати пари или чакащи поръчки без да се налага да се логвате в акаунта си в ChargeDesk. Интеграцията на ChargeDesk с LiveAgent ще ускори обслужването и ще ви направи по-добре запознати с информацията за всеки клиент. Интеграция с ChargeDesk
Braintree
Отменяйте плащания и връщайте пари директно от панела с информация за запитванията си в LiveAgent. Интеграция с Braintree
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
2Checkout
Сложете бутон за лайв чат в 2Checkout магазина си. Интеграция с 2Checkout
Управление на проекти
ClickUp
Превръщайте имейлите в задачи, свързвайте запитвания към съществуващи задачи и управлявайте проекти през LiveAgent. Интеграция с ClickUp
Ограничено
Плъгинът не е наличен в безплатния план, но е възможна външна интеграция чрез Zapier.
ProjectManager.com
Project Manager ви помага да управлявате потребители и отдели като създава нови задачи, графици или проекти когато клиентите се присъединят към LiveAgent. Интеграция с ProjectManager.com
Поддръжка и услуги
Клиентско обслужване
Предлагаме клиентско обслужване 24/7 целогодишно. Свържете се с нас чрез лайв чат, имейл, телефон, социални медии или чрез клиентския ни портал. Предлагаме многоезично обслужване.
24/7
24/7
24/7
24/7
Предварително подготвени основни настройки
Починете си докато ние настроим акаунта ви в LiveAgent вместо вас. Влезте в help desk система, готова за използване, която ще повиши продуктивността на клиентите ви и ще подобри качеството на клиентското обслужване.
База знания
Създайте категории в клиентския си портал на база на продуктите, услугите или типовете клиенти. Създайте полета за търсене в базата знания и дайте на клиентите си лесен достъп до стаиите в нея. База знания
Приложения за IPhone/Android
Предлагаме LiveAgent приложения както за Android, така и за iOS. Мобилни приложения за iPhone/Android
Поддръжка на множество езици
LiveAgent в момента предлага преводи на 45 езика и постоянно се добавят нови. Поддръжка на множество езици
Множество сайтове
Имате множество бизнеси, продукти или събдомейни с уникални сайтове? Няма проблем, LiveAgent може да прихване и събере на едно място всички запитвания в един LiveAgent акаунт.
Множество брандове
Създайте множество бази знания за всеки от продуктите, брандовете или потребителските си групи.
Хардуерен IP телефон
Чувствате се по-спокойтим използвайки физически телефон? Няма проблем! свържете го с LiveAgent, за да провеждате разговорите на него. Не е задължително да използвате софтфони или да вдигате обажданията в браузъра ако не сте фен.
Сигурност и защита
Центрове за данни в EU/US/UK/SG
В момента имаме множество центрове за данни по света. Инсталираме акаунтите на клиентите си на най-подходящо разположения сървър според това къде се намират и вземаме местните закони предвид. Множество центрове за данни
SPAM филтри
Спестете време и се преборете със спама с автоматични филтри за спам. LiveAgent използва анти-спам платформата SpamAssassin, която блокира спама. SPAM филтри
Ограничение на достъпа до панела за сътрудници
Ограничете IP адресите, които имат достъп до панела ви за сътрудници.
Управление на пароли
LiveAgent гарантира, че паролите които избирате за регистрацията си, не са били компрометирани при минали изтичания на данни.
Двуфакторна автентикация
Защитете профила си в LiveAgent с парола и допълнителен код от мобилното приложение Google Authenticator. Двуфакторна автентикация
HTTPS крипритане
Всички акаунти, хоствани от LiveAgent, използват защитена връзка през HTTPS протокол. HTTPS крипритане
Забрани за посещение
Някой ви спами или създава проблеми? Забранете IP адреса му, за да не може да чати с вас. Свалете забраната когато сте готови през списъка с посетители, които нямат достъп до чата.
История на действията
Видяли сте нещо подозрително? Прегледайте историята на действията, за да видите какво е правил всяки сътрудник през определен период от време. История на действията
$9 / месец / на профил 9 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Маскиране на кредитни карти
Маскирането на кредитни карти се гарантира, че чувствителната информация няма да бъде съхранявана в архиви и записи от чат. Терсене и замяна
$9 / месец / на профил 9 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)
Автоматично изтриване/редактиране на данни
Клиентите ви изпращат ли ви чувствителна информация? Използвайте функцията ни за търсене и замяна, за да редактирате данните преди да ги съхраните в базата си данни. Търсене и замяна
$9 / месец / на профил 9 € / месец / на профил
Допълнителна месечна такса за функционалността. (Броят на потребителите в акаунта ви не увеличава или намалява тази допълнителна такса.)

Имате нужда от помощ за избор на подхоящи план?

Всеки бизнес е различен. Ние имаме екип от мениджъри по успех на клиента, готови да разгледат вашата конкретна ситуация.

Често задавани въпроси

Всеки тест период започва с достъп Всичко в едно и ви дава достъп до всички функционалности на LiveAgent за 14 дни. Не се изисква кредитна карта, за да започнете тест период. За да продължите да използвате акаунта си, можете да въведете картата си и да изберете платена версия.

Няма техническа възможност да преминете от безплатна версия към 14-дневен тест период и обратно. Не се притеснявайте, можете да надградите от безплатрн към платен абонамент по всяко време. Имайте предвид обаче, че след това няма да можете да се върнете към безплатния си акаунт. Обърнете внимание: безплатните акаунти имат ограничения, така че за да тествате всички възможни функционалности на LiveAgent, трябва да надградите до платен план или да създадете нов акаунт с 14-дневен тест период.

Абсолютно Да! Ние искаме компаниите да се абонират за безплатната версия на LiveAgent, да изполват основните хелпдеск функционалности, но в същото време искаме да намалим злоупотребите. Така можем да помогнем на малките бизнеси да порастнат и евентуално да надградят до безлимитните ни планове с пълен набор функционалности.

Не. Няма договори. Вземаме плащанията месец за месец. Можете да преминете към по-нисък или по-висок план, да добавяте или премахвате потребители по всяко време. Няма такси за включване и клиентското обслужване и новите версии на продукта винаги са безплатни.

Да. Ако сте голяма компания, моля свържете се с нас, за да научите повече за вариантите. Или проверете цените за корпоративни клиенти или изпратете искане за оферта.

Да, предлагаме VIP обслужване за клиенти, които изискват специални срокове за отговор. Вижте повече тук.

Приемаме всички основни видове кредитни и дебитни карти, включително Mastercard, VISA, Diners, и American Express. Също така приемаме плащания чрез PayPal. Ако искате да използвате друг метод на плащане, моля свържете се с екип клиентско обслужване на support@liveagent.com.

Клиентското ви обслужване е сезонно или имате нужда да добавяте или премахвате потребители през определени периоди? Ще фактурираме само това, което реално сте изполвали.

Искаме да се уверим, че всичките ни потребители могат да се насладят и успешно да използват услугите ни без значение от условията. Ако някои клиенти използват много по-голям обем данни или нарушават правилата и това може да се отрази на други потребители, е възможно да се свържем с тези контрагенти и да обсъдим промяна на потреблението и лимитите им или прекратяване на абонаментите им. Също така си запазваме правото да променяме лимитите без предупреждение.

Напълно! Системите ни за сигурност са от най-високо ниво. Хостваме акаунтите си в реномирани центрове за данни, защитени с-часово наблюдение. Също така работим с множество  специалисти по сигурността, за да сме сигурни, че приложението е в крак с най-новите стандарти за сигурност. Всички акаунти имат SSL криптиране, за да запазят данните ви в безопасност.

За да осигурим услуга с най-висока скорост, данните ви ще бъдат съхранявани в най-близкия център за данни според географската ви локация. В момента имаме центрове за данни в Далас (САЩ), Нюарк (САЩ), Лондон (Великобритания), Франкфурт (Германия), в Сингапур (Сингапур) и Братислава (Словакия). Данните на европейските ни клиенти се намират в един от европейските центрове за данни и работим в съответствие с ОРЗД (GDPR).

Ние сме на ваше разположение! Започнете разговор в нашия лайв чат или ни изпратете имейл на support@liveagent.com. Клиенското ни обслужване работи 24/7, включително по празници, и ще се радваме да ви помогнем с всякакви въпроси. Също така сме на линия за лайв чат и на разположение по телефона в работно време в повечето часови зони.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключително ниво на обслужване на клиентите си.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо