• Функции
  • Безопасност на системата за клиентска поддръжка

Безопасност на системата за клиентска поддръжка

LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, позволяващ на персонала ви да обработва безопасно всички запитвания на клиентите ви от един интерфейс. Всички тикети се намират в една обща универсална входяща кутия. Тикетите могат да постъпват от електронната поща, чата на живо, социалните медии, телефона и още!

LiveAgent помага на хиляди клиенти, които се увеличават ежедневно. Quality unit, компанията създала LiveAgent, винаги дава всичко от себе си, за да защити клиентите си. Ето няколко функции на безопасността, които предпазват и защитават клиентите ни.

Функции на безопасността на системата за клиентска поддръжка:

  • Блокиране на IP адреси
  • Двустепенна верификация
  • HTTPS криптиране
  • Центрове за данни
  • Общ регламент относно защитата на данните (GDPR)

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Политика на поверителност.

Преглед на параметрите на безопасността

Блокиране на IP адреси:

Ban IPs

IP (интернет протокол) адресът е уникален номер, свързан с определен компютър или мрежа. LiveAgent предлага функция, с която компанията ви/екипът за клиентска поддръжка може да блокира определени IP адреси. Защо биха искали служителите ви от екипа за обслужване на клиенти да блокират определен IP адрес? Вашите служители от екипа за клиентска поддържка могат да се сблъскат със ситуации, в които определени клиенти/хора да губят времето им, изпращайки едни и същи запитвания или просто въпросите им да са неуместни/неподходящи. Позволете на служителите си от екипа за клиентска поддръжка да работят ефективно и блокирайте определени IP адреси в LiveAgent.  

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Блокиране на IP адреси.

Двустепенна верификация

Help desk security - 2-Step Verification

LiveAgent иска да осигури максимално високо ниво на сигурност при влизане в акаунта им в системата. Двустепенната верификация е допълнителна опция за предотвратяване на нежелан достъп в системата. И така, как работи тя? Когато вие или служителите ви от екипа за клиентска поддръжка влизате в системата, вие ще бъдете подложени на двустепенен процес на верификация. Накратко ще трябва да въвеждате код, изпратен на телефона ви. Това е необходимо за обезпечаване на сигурността на влизането в системата. Ще трябва да използвате приложението Google Authenticator за генериране на 6 цифрен код. Активирайте двустепенната верификация и бъдете сигурни, че профилът ви в LiveAgent е защитен!

2-Step Verification

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – двустепенна верификация.

HTTPS криптиране

Help desk security - HTTPS Encryption

HTTPS – защитен протокол за прехвърляне на хипертекст, разширение на HTTP. LiveAgent ви предлага HTTPS криптиране, коти ви помага да защитите цялата си информация/комуникация преминаващи от браузъра ви към LiveAgent. По този начин, дори някой да успее да проникне в профила ви, той няма да може да криптира информацията, заради високото ниво на защита на системата ви за клиентска поддръжка.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – HTTPS криптиране.

Центрове за данни

Help desk security - Multiple Data Centers

Центърът за данни е сграда с много мощни компютри и системи, осигуряващи непрекъснатата им работа, за да могат големи количества данни (=компютърна информация) да бъдат обработвани ефективно и непрекъснато. – Кеймбриджки речник

Тъй като ценим мнението на клиентите си, ние се стремим да удовлетворим предпочитанията им. Затова имаме множество центрове с данни, за да можем да инсталираме акаунтите в LiveAgent на сървъри, които са най-подходящи според местоположението на клиента.

Ако искате да откриете всички центрове за данни на LiveAgent, прочетете LiveAgent – Центрове за данни.

Общ регламент относно защитата на данните (GDPR)

Help desk security - GDPR

Общият  регламент относно защитата на данните (GDPR) е регламент на ЕС за защита на личните данни. Той съдържа ограничения относно преноса на каквито и да е било лични данни извън ЕС/ЕИП. LiveAgent спазва разпоредбите на този регламент от месец май 2018 година. 

Ако искате да научите повече за предварителните мерки на LiveAgent, сигурността, често задаваните въпроси относно GDPR, прочетете  LiveAgent – Общ  регламент относно защитата на данните (GDPR).

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо