Кажете сбогом на бавния софтуер.

Прехвърлете се към LiveAgent и ще прехвърлим данните Ви безплатно.

  • ✓ Без такса за настройка    
  • ✓ Обслужване 24/7    
  • ✓ Без изискване за кредитна карта   
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Прехвърлете данните си в LiveAgent

Преместването от един help desk софтуер на друг не е никак сложно. Прехвърлете всичките си данни от текущия доставчик към LiveAgent с една от нашите предварително създадени приставки или оставете нашите специалисти да свършат тази задача.

Migrate data to LiveAgent on your own

Използвайте готова приставка

В някои случаи предлагаме предварително направена приставка, която ще прехвърли Вашите данни от предишния Ви доставчик в LiveAgent. Всичко, което трябва да направите, е да влезете в таблото за управление на LiveAgent и да изберете опцията за активиране от плъзгача. Прехвърлянето ще изисква информация само вашия API ключ – не е необходимо допълнително кодиране.

Безплатна миграция

Свържете се с нас чрез live чат или имейл и ни кажете от какъв тип миграция се нуждаете. С удоволствие ще прехвърлим данните Ви, докато се наслаждавате на чаша кафе.

Data migration from one solution to another

Какво можете да прехвърлите от настоящия си help desk софтуер

Хора

Прехвърлете лесно служители, администратори, крайни потребители и клиенти.

Маркери

Прехвърлете всички тагове на отделите и тикетите.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове и клиентски полета.

Ключови ползи за нашите клиенти след прехвърлянето им към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Отлично клиентско обслужване

Нашите сътрудници са готови да Ви помогнат с всички Ваши проблеми 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Напълно оборудвано help desk решение

Нашият софтуер предлага повече от 179 Help desk функционалности и над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значителни спестявания и възвращаемост на инвестициите

LiveAgent се предлага безплатно или в три платени плана на много разумна цена.

Multilingual support in LiveAgent

Разнообразие от поддържани езици

LiveAgent е наличен в 43 различни езикови превода (някои непълни) и поддържа функция за адаптиране към езика.

Email ticketing

Открийте мощта на универсалната пощенска кутия

LiveAgent рационализира целия Ви процес на обслужване и го разделя на части. Вече няма нужда да наблюдавате множество акаунти или устройства. Нашата получава съобщения от всички канали – социални мрежи, имейл, чат, телефон, видео разговори и каквото се сетите. След като тези съобщения се прехвърлят в таблото със задачи на LiveAgent, те автоматично се преобразуват в тикети.

Live чат дори, когато не сте на линия

Възползвайте се от нашия надежден чат софтуер. Позволява Ви да си пишете с посетителите на Вашия уебсайт в реално време и да получавате съобщенията си дори и след работа. Съобщенията, получени когато не сте били на линия се конвертират в имейл тикет.

Допълнителните функции включват напълно персонализиран чат бутон, предварителни форми, покани, „виждащ всичко“ режим, който Ви позволява да наблюдавате какво въвеждат клиентите, с които си пишете преда са изпратили съобщението. Този режим Ви позволява да видите и текущото URL на човека от другата страна на чата.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Помагайте в движение с приложение, което се поддържа на iOS и Android

За отличното обслужване на клиенти е необходима гъвкавост, затова се уверихме, че LiveAgent е достъпен както на iOS така и на Android. Отговаряйте на заявки в движение, за да поддържате клиентите си доволни.

Вземете повече за по-малко с LiveAgent

LiveAgent е най-преглежданият и най-добре оценен софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет в предоставянето на обслужване от световна класа на Вашите клиенти.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Прехвърлете се към LiveAgent​

Прехвърлете данните си от всички изброени по-долу доставчици, предлагащи Help desk решения.Направете го още днес. Ние ще се погрижим.

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to LiveAgent Миграция
Бизнесите използват хелп деск за да предоставят обслужване на техните клиенти през различни канали, включително кол центъри, уебсайтове, чат на живо, социални медии или имейл.

Хелп деск

Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.

Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

Шаблони за активни чат покани

Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.

Безупречното обслужване на клиентите стои в основата на увеличаването на продажбите, приходите и клиентската удовлетвореност. Служителите от отдела за обслужване на клиенти трябва да бъдат добре обучени.

Безупречно обслужване на клиенти

Онлайн поддръжката е форма на клиентско обслужване, която може да допринесе за увеличаване на продажбите и клиентската удовлетвореност. Служителите от отдела за обслужване трябва да имат добри познания за продуктите и да разбират нуждите на клиентите си. Безупречното обслужване на клиентите обещава надхвърлянето на очакванията им и предлага различни начини за връзка. Предоставянето на безупречно обслужване на клиентите може да допринесе за повишаване на конверсията и печалбата на бранда.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

LiveAgent предлага безплатен тикетинг софтуер, който обединява електронната поща, чата, кол центъра и комуникацията от клиентския портал в една универсална пощенска кутия.

Безплатен тикетинг софтуер

Безплатният тикетинг софтуер може да обедини комуникацията с клиенти от много канали в една универсална пощенска кутия. Това подобрява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите. Forbes отчита, че 84% от компаниите, работещи за подобряване на клиентския опит, отчитат растеж на приходите си. Чрез безплатната инициатива, може да се подобри степента на удовлетвореност на клиентите. Регистрацията е бърза, лесна и безплатна.

Вземете правилния софтуер и предоставяйте на Вашите клиенте най-доброто обслужване, което можете. LiveAgent е най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес за 2020.

Търсите алтернатива на Freshcaller?

LiveAgent предоставя качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Отзивите от потребители го поставят над други системи като ZenDesk, особено заради стабилната работа дори на мобилни устройства.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо