Искате да прехвърлите данните си от Zendesk?

Преносът на данните ви от Zendesk към LiveAgent е изключително лесно. Следвайте ръководството ни стъпка по стъпка и го направете сами или се свържете с нас и екипът ни за техническа поддръжка с радост ще прехвърли данните ви от Zendesk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
uploading file - illustration

Направете сами преноса на данни от Zendesk

Преносът на данните ви от Zendesk е на няколко клика разстояние. Всичко, което трябва да направите е да влезете в таблото си за управление на LiveAgent и да натиснете плъзгача за активиране на съответния плъгин. За преноса на данните ви от Zendesk ще бъде необходим единствено вашия API ключ — няма нужда от допълнително кодиране.

Безплатен пренос на данни от Zendesk

Свържете се с нас чрез чата ни на живо или по имейл, за да ни уведомите, че желаете да прехвърлите данните си от Zendesk. Ще прехвърлим данните ви сигурно – и безплатно. Междувременно можете да седнете, да се отпуснете и насладите на чаша кафе.

maintenance - illustration

Какви данни можете да прехвърлите от Zendesk

Контакти

Лесен пренос на вашите сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тикети

Пренос на тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикетите.

Тагове

Пренос на всички тагове, свързани с отделите и тикетите ви.

Предимства на прехвърлянето от Zendesk към LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Първокласно обслужване на клиенти

Сътрудниците ни са готови да помогнат в разрешаването на проблемите ви 24/7.

Integrations pricing-icon

Решение за клиентска поддръжка с всички необходими функции

Софтуерът ни предлага над 179 функции за обслужване на клиенти, допълнени с повече от 40 възможности за интеграция.

signup bonus - icon

Значими спестявания и бърза възвръщаемост на инвестициите

Можете да ползвате LiveAgent безплатно или да изберете един от трите тарифни плана на повече от достъпна цена.

translator - icon

Многоезикова поддръжка

LiveAgent се предлага на 43 различни езика (някои преводи са частични) и поддържа джаджи с езикова адаптация.

Прехвърлете се от Zendesk още днес

LiveAgent е най-обсъжданият, с максимално висок рейтинг Help Desk софтуер за малкия и среден бизнес за 2019 и 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и професионални търговци

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет + Чат

За малкия бизнес и професионални търговци

$29 /мес.
Заяви

Пренос на данни от друг софтуер за клиентска поддръжка?

Пренесете данните си от който и да е било от изброените по-долу доставчици на софтуерни продукти безплатно. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Zendesk
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед

LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага чат на живо, социални мрежи и имейл. Подобрява комуникацията, намалява тикетите и увеличава ангажимента и продажбите. Получете безплатен тестов период и персонализирани услуги.

Истории за клиентско изживяване в Лувъра, Дисни и много други

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага чат на живо, социални мрежи и имейл. Подобрява комуникацията, намалява тикетите и увеличава ангажимента и продажбите. Получете безплатен тестов период и персонализирани услуги.

Настройте шаблоните си! Добавете поздрав и подпис към шаблона и си спестете време. Шаблоните за отговор от сътрудник ще ви помогнат да работите по-бързо и ефективно.

Шаблон за отговор от сътрудник

Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

Уеб helpdesk е технология за обслужване и тикет управление, което улеснява комуникацията и управлението на услугите за потребителите, които могат да го достъпват директно от браузъра.

Не се притеснявайте, че можете да изпратите няколко отговора. LiveAgent Ви показва кой разглежда кой отговаря на запитване, за да предотврати сблъсък между служители.

Детектор за сблъсъци между служители

Детектор за сблъсъци между служители е иновативно решение за проследяване на тикети и оптимизиране на ефективността в клиентското обслужване. LiveAgent предлага решения за управление на оплаквания и имейл маркетинг.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x