Искате да се прехвърлите от Drift към LiveAgent?

Прехвърлете се от Drift към LiveAgent с нашата помощ. Ние Ви предлагаме безплатно Drift прехвърляне с помощта на нашия екип по обслужването. Свържете се с нас и започнете с прехвърлянето на Вашите данни днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Прехвърлянето на данни е гратис

Чувствайте се свободни да се свържете с нашия екип по обслужването и да обсъдите безплатното прехвърляне на данни от Drift към LiveAgent. Можете да си починете, докато прехвърляме всички Ваши данни – безплатно. Не се притеснявайте, Вашите данни ще бъдат в безопасност с нас и можете да започнете да използвате скоро LiveAgent.

Искате да ги прехвърлите сами?

LiveAgent предлага плъгини за прехвърляне за много хелп деск решения. В момента работим върху плъгин за прехвърляне от Drift за LiveAgent. Следвайте ни за повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от Drift?

Контакти

Прехвърлете цялата обратна връзка, която сте получили на Вашия клиентски портал.

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Тикети

Прехвърлете тикети, добавки, потребителски и тикет полета.

Прехвърляне от Drift към LiveAgent?

Customer providing review for service on mobile phone

Звездно клиентско обслужване

Нашите агенти са готови да окажат съдействие при всеки един проблем 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Напълно оборудвано хелп деск решение

Нашият софтуер предлага над 179 хелп деск харакеристики features, а в добавка към тях над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значими спестявания и обратна възвращаемост на инвестициите

LiveAgent предлага вечен безплатен план, както и три други плана на цена по споразумяване.

Multilingual support in LiveAgent

Поддържа множество езици

LiveAgent е достъпен на 43 различни езикови превода (някои частично) и поддържа езиково адаптивни уиджети.

Прехвърляне на Вашите данни от Drift още днес

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия за 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University в предоставянето на поддръжка от световно ниво на Вашите клиенти.

Package Name

Тикет+ чат

Идеален за малки и средни бизнеси

$29 /mo
Опитайте го
Package Name

Включва всичко

Идеален за всеки един бизнес и големи компании

$39 /mo
Опитайте го

Прехвърляне от различен софтуер за чат на живо?

Безплатно прехвърляне на Вашите данни от всеки един от по- долу изброените доставчици на хелп деск решения. Да направим размяната още днес. Ние стоим зад Вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Drift
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x