Наградии сертификати

Научрър повече относно различните награди и сертификати за качество, спечелени от LiveAgent в течение на годините.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Откажете се по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent и неговите награди

Нашата услуга е отличена с награди в индустрията си от няколко водещи организации, свързани с B2B продажби и софтуерни продукти, включително признания от известни платформи за отзиви и експерти в сферата на help desk софтуера. Тя е утвърдила мястото ви като лидер в няколко категории, включително help desk софтуер и лайв чат софтуер и софтуер за клиентско обслужване.

Select year
  • 2021-bg
  • 2020-bg
  • 2019-bg

2021-bg

2020-bg

2019-bg

Related Articles to Награди и сертификати
Споделяйте предишни разговори и заявки с клиентите си чрез онлайн история на тикетите. Можете да включвате и изключвате тази функция, когато пожелаете.

Онлайн история на тикетите (URL)

LiveAgent предлага софтуерно решение за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат.

Отчетите, наричани и анализи, ви дават общ поглед над случващото се в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети.

Отчети

Софтуерът LiveAgent подобрява обслужването на клиенти чрез сегментация и задържане на маржовете. Вложенията в софтуера са от решаващо значение.

Удовлетвореността на клиентите е най-важното нещо за много компании и най-много вече в тези отрасли, в които пазарът е пренаселен. И тук на помощ идва CRM.

CRM услуги

Подобрете клиентското обслужване в B2B индустрията с помощта на реферален маркетинг и онлайн чат. CRM услугите са важни за управление на взаимоотношенията с клиентите.

LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Използвайте доклади в съвместимост за да проследите представянето на клиентите.

SLA отчет за съвместимост

Използването на геймификация може да подобри клиентското обслужване, включващо SLA мониторинг, адаптация на езика, клиентски портали и награди. LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и доставка на чат с множество функции. Възможности за подобряване включват и обратна връзка и форуми.

Списъкът с разрешените потребители позволява вписвания само от определени IP адреси или обхвати на IP адреси. Прочетете повече за списъка с разрешените IP адреси на този уебсайт.

Дневник на одит

LiveAgent offers a software for ticket management and chat distribution, with features such as a universal mailbox, hybrid ticket streams, and unique identifiers for tickets. The system also provides online ticket history, specialized groups for tasks, and automated email notifications. A free trial period of 14 days is available.

LiveAgent е перфектното многоканално приложение за вашата компания. Възползвайте се от над 175 функционалности и над 40 интеграции и чудесни инструменти още днес.

Търсите алтернатива на Customerly?

Резултатите на софтуера LiveAgent подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията с реферален маркетинг и онлайн чат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо