Отзив за IVR системата на Infobip
Infobip е функционален софтуер за настройка на IVR функционалността, като предлага множество възможности за настройка и е достъпен за всички потребители. Можете да създадете истинско многоканално изживяване за клиентите си и да настроите проследяване директно в IVR-а. Infobip е подходящ както за малки, така и за големи бизнеси. За интегриране на IVR със CRM може да се използва Call API. Също така, ако имате затруднения с настройката на IVR системата, можете да се свържете с клиентската поддръжка на Infobip.
Отзив за базата знания на Freshservice
Freshservice е софтуер, който предлага база данни с категории и папки, етикети, ключови думи и други функции за организиране на статиите. Този инструмент е подходящ за компании, тъй като предлага четири плана, като всеки включва база знания и други функции. Трябва да се избере подходящият план, в зависимост от нуждите на фирмата. Стартер планът струва $29 на потребител на месец, а Pro планът струва $109 на потребител на месец.
Софтуер за управление на клиентското изживяване
Старт Въпрос предоставя онлайн платформа за проучвания с повече от 50 шаблона и 18 вида въпроси, както и различни опции за персонализация и експортиране на резултатите. Налични са опции за модул за NPS проучвания, оценка на служители и инструмент за доклади и експортиране в Word и PowerPoint. Предлагат се различни планове на абонаменти, като липсват папки на категориите, а цените на добавките се натрупват бързо.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.