#1 софтуер за телефония

Открийте колко лесно може да бъде осигуряването на професионална телефонна поддръжка.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?

Уморени сте от провалени обаждания, дълги опашки и разочаровани клиенти? Подобрете качеството на услугите си днес, като внедрите софтуер за телефония!

Телефонният софтуер гарантира, че всички входящи и изходящи повиквания се регистрират, записват и пренасочват към подходящи агенти от екипа Ви за поддръжка на клиенти.

Заинтригувани ли сте? Трябва да сте! Забравете кол центровете, софтуерът за телефония е бъдещето.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Professional built-in call center software

Какво е софтуер за телефония?

Софтуерът за телефония, известен също като Протокол за глас през интернет (VoIP), използва устройства с интернет, за да осъществява и приема телефонни обаждания.

Терминът софтуер за телефония често се използва взаимозаменяемо с софтуер за кол център, тъй като и двете решения работят с помощта на една и съща VoIP технология, която улеснява разговорите чрез преобразуване на гласове в цифрови сигнали, които се компресират и изпращат по интернет.

Като цяло фирмите използват софтуер за телефония, защото им позволява да осъществяват регионални и международни разговори, без да плащат цяло състояние на корпоративни телекомуникационни компании. Заинтригувани сте? Вижте нашите VoIP партньори.

Защо бизнесите използват софтуер за телефония?

По-евтин

Осъществявайте и получавайте както международни, така и регионални телефонни обаждания, без да плащате цяло състояние. Всичко, което трябва да направите, е да платите месечна абонаментна такса на местна цена. Без допълнителни такси за минута, без скрити такси. 

Идеален за отдалечена работа

Тъй като агентите могат да използват софтуера на телефона на почти всяко устройство с интернет връзка, софтуерът е идеален за отдалечени екипи или агенти, които работят от вкъщи.

По-надежден

Софтуерът за телефония може да ви помогне да осигурите по-добро обслужване на вашите клиенти благодарение на разширени функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане, регистриране на обажданията и други.

Функциите на софтуера за телефония на LiveAgent

Разширените функции на LiveAgent и ефективното управление на обажданията правят LiveAgent Множеството полезни функции го правят едно от най-добрите решения за телефония, налични днес.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Интелигентно маршрутизиране на разговори

LiveAgent маршрутизира входящи повиквания до подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.

Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на обаждания.

Интерактивен гласов отговор & опции за обратно обаждане

LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню , което включва опция за обратно обаждане.

Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни. 

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Неограничени записи на разговори

Софтуерът за телефония на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.

Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Поддържа множество устройства за повикване

Софтуерът за телефония на LiveAgent поддържа множество устройства за повикване, включително:

  1. Слушалки
  2. Браузъри
  3. Мобилни приложения
  4. Хардуерни телефони
  5. Софтфони

Мобилното приложение на LiveAgent

Създадохме собствено приложение за Android и iOS, което се интегрира безпроблемно с вашия уеб браузър.

Започнете да предоставяте обслужване на клиенти в движение с вашия преносим софтуер за телефон.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Защо софтуерът за телефония на LiveAgent е правилният избор за вас?

LiveAgent Login

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.

Definition of customer engagement

"Всичко в едно" многоканална платформа

Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

get inspired

Довериха ни се над 21 000 фирми

LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.

Multilingual support in LiveAgent

Напълно многоезичен софтуер

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.

Уморихте ли се от превключване между телефони, чатове, имейли и други комуникационни инструменти?

Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Upset man-illustration

Какво казват нашите клиенти за нас?

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Софтуер за телефония
Научете се как да създавате структуриран текст безплатно чрез CHAT GPT в пет лесни стъпки. Това ще ви помогне да организирате и оптимизирате вашите текстове за по-лесно използване.

5 лесни стъпки как да създадете структуриран текст безплатно, използвайки CHAT GPT

Научете се как да създавате структуриран текст безплатно чрез CHAT GPT в пет лесни стъпки. Това ще ви помогне да организирате и оптимизирате вашите текстове за по-лесно използване.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Употреба на телефонни централи

Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Търсите ли чудесен софтуер за помощно бюро за вашия маркетинг и телекомуникационна бизнес? Търсенето Ви приключи, вижте какво предлага LiveAgent.

Помощен софтуер за маркетинг индустрията

Подобрете маркетинга и задръжте клиентите си с помощта на ледяване и софтуер за проследяване. Разгледайте алтернативата на Verloop - LiveAgent, който предлага същите функционалности и онмиканални решения за обслужване на клиенти.

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

Разберете повече за това какво са изходящите обаждания. Разберете в дълбочина концепциите в клиентското обслужванес прости обяснения от професионалисти.

Изходящи обаждания

Повишете клиентското обслужване с онмиканално решение. Внедрете софтуер за телефонна централа и спазвайте законовите изисквания за успешни изходящи обаждания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо