Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?

Уморени сте от провалени обаждания, дълги опашки и разочаровани клиенти? Подобрете качеството на услугите си днес, като внедрите софтуер за телефония!

Телефонният софтуер гарантира, че всички входящи и изходящи повиквания се регистрират, записват и пренасочват към подходящи агенти от екипа Ви за поддръжка на клиенти.

Заинтригувани ли сте? Трябва да сте! Забравете кол центровете, софтуерът за телефония е бъдещето.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Professional built-in call center software

Какво е софтуер за телефония?

Софтуерът за телефония, известен също като Протокол за глас през интернет (VoIP), използва устройства с интернет, за да осъществява и приема телефонни обаждания.

Терминът софтуер за телефония често се използва взаимозаменяемо с софтуер за кол център, тъй като и двете решения работят с помощта на една и съща VoIP технология, която улеснява разговорите чрез преобразуване на гласове в цифрови сигнали, които се компресират и изпращат по интернет.

Като цяло фирмите използват софтуер за телефония, защото им позволява да осъществяват регионални и международни разговори, без да плащат цяло състояние на корпоративни телекомуникационни компании. Заинтригувани сте? Вижте нашите VoIP партньори.

Защо бизнесите използват софтуер за телефония?

Flower money icon

По-евтин

Осъществявайте и получавайте както международни, така и регионални телефонни обаждания, без да плащате цяло състояние. Всичко, което трябва да направите, е да платите месечна абонаментна такса на местна цена. Без допълнителни такси за минута, без скрити такси. 

Phone icon

По-малко хардуер

Защо да стоите залепени за стационарен телефон цял ден? Със софтуера за телефония всичко, от което се нуждаете, е интернет връзка за осъществяване и приемане на обаждания. Направете това на вашия смартфон, лаптоп, настолен компютър, таблет – вие си решавате!

House icon

Идеален за отдалечена работа

Тъй като агентите могат да използват софтуера на телефона на почти всяко устройство с интернет връзка, софтуерът е идеален за отдалечени екипи или агенти, които работят от вкъщи.

Stars

По-надежден

Софтуерът за телефония може да ви помогне да осигурите по-добро обслужване на вашите клиенти благодарение на разширени функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане, регистриране на обажданията и други.

Функциите на софтуера за телефония на LiveAgent

Интелигентно маршрутизиране на разговори

LiveAgent маршрутизира входящи повиквания до подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.

Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на обаждания.

Интерактивен гласов отговор & опции за обратно обаждане

LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню , което включва опция за обратно обаждане.

Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.

Inbound and Outbound Call Center Software

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни. 

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Неограничени записи на разговори

Софтуерът за телефония на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.

Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Поддържа множество устройства за повикване

Софтуерът за телефония на LiveAgent поддържа множество устройства за повикване, включително:

  1. Слушалки
  2. Браузъри
  3. Мобилни приложения
  4. Хардуерни телефони
  5. Софтфони

Мобилното приложение на LiveAgent

Създадохме собствено приложение за Android и iOS, което се интегрира безпроблемно с вашия уеб браузър.

Започнете да предоставяте обслужване на клиенти в движение с вашия преносим софтуер за телефон.

mobile phone all iphone liveagent

Защо софтуерът за телефония на LiveAgent е правилният избор за вас?

LiveAgent Login

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.

Definition of customer engagement

"Всичко в едно" многоканална платформа

Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

get inspired

Довериха ни се над 21 000 фирми

LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.

Multilingual support included

Напълно многоезичен софтуер

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.

Уморихте ли се от превключване между телефони, чатове, имейли и други комуникационни инструменти?

Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

image person 3

Какво казват нашите клиенти за нас?

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси за софтуера за телефония

Какво е софтуер за телефония?

Софтуерът за телефония е система, при която можете да осъществявате и приемате обаждания чрез устройства, захранвани с интернет. Известен е още като VoIP (Voice over Internet Protocol).

Как да изберем софтуер за телефония?

Първата стъпка е да създадете списък с нуждите и предпочитанията на вашата компания по отношение на системата. След това проучете софтуера на платформите за преглед на клиентите. Когато изследвате софтуер, сравнявайте функции, интеграции, персонализиране и лекота на използване. Този процес трябва да ви помогне да се навигирате през различени софтуери, както и да изберете този, за който да се абонирате. Ако обаче все още се двоумите относно софтуера, тествайте пробните версии на продукта, за да видите кой предпочитате най-много.

Какви са предимствата на софтуера за телефония?

Едно от основните предимства на софтуера за телефония са разходите, тъй като не е нужно да харчите ресурси за устройства. Следващото предимство е достъпността. Можете да се свържете от почти навсякъде. Всичко, от което се нуждаете, е интернет връзка, за да отговорите на клиентите. Освен това можете да намалите гласовата поща на вашата компания, като изберете къде и как ще звънят вашите клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо