Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?
Осъществявайте и получавайте обаждания през интернет с нашия усъвършенстван софтуер за телефония. Правете международни и регионални разговори на местни цени.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Инвестирането в софтуер и онлайн чат е важно за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. Високият брой обаждания може да се справи с добавяне на допълнителни канали за връзка и разработване на ресурси за самообслужване.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.