Какво представлява софтуерът за управление на услуги?
Софтуерът за управление на услуги е програма, която компаниите използват за управление предоставянето на услуги на своите клиенти. Този вид софтуер е много полезен за всяка компания – помага при анализ, отстраняване на неизправности, управление на поръчки, вземане на решения и при много други дейности. Всички дейности се изпълняват, за да отговорят на нуждите на клиента. Всеки софтуер предлага различни функции.
Софтуерът за управление на услуги е чудесен начин за оптимизиране технологията на компанията. Намалява разходите и спестява време.
Frequently asked questions
Как определяте софтуер за управление на услуги?
Софтуерът за управление на услуги е софтуер, който позволява на компаниите да управляват начина, по който предоставят услуги на своите клиенти. Услугите включват управление на поръчки, поддръжка на хардуер, поддръжка на софтуер, диагностика и отстраняване на неизправности, както и рутинни операции.
Какви са видовете софтуер за управление на услуги?
Софтуерът за управление на услуги ви позволява да управлявате дейности, свързани със законовите разпоредби, управлението на човешките ресурси, да вземате решения за въведени промени или да контролирате версията на приложението. Всеки тип предоставя подобен набор от функции - поддръжка на няколко сайта, планиране, изпращане и отчитане.
LiveAgent софтуер за управление на услугите ли е?
LiveAgent действа като софтуер за управление на услуги. Това ви позволява да оптимизирате технологията на компанията, да намалите разходите и да спестите време.
Expert note
<p>Софтуерът за управление на услуги оптимизира технологията на компанията, намалява разходите и спестява време в предоставянето на услуги на клиентите.</p>

Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.