Какво е IVR?
IVR е съкращение за интерактивен гласов отговор. Интерактивният гласов отговор е автоматизирана телефонна система, която взаимодейства с обаждащите се. Системата IVR събира информация по време на взаимодействието и отговаря, като изпълнява подходящо действие, като например насочване на повикващия към правилния агент/отдел или издаване на обратно повикване.
Как работи интерактивната гласова реакция?
Интерактивната гласова реакция ви позволява да насочвате обаждания към подходящи отдели или агенти С други думи, тя позволява на вашите клиенти да се свържат с хората, от които се нуждаят, без да се налага да говорят с оператор. Например, типично IVR дърво ще отведе клиента до очаквания отдел като отдела за фактуриране, след като клиентът натисне конкретен номер на телефона си.
Например типично IVR дърво би отвело клиента до очаквания отдел, като отдела за фактуриране, след като клиентът натисне конкретен номер на телефона си.
IVR позволява на вашите агенти да работят по-ефективно и да използват пълния потенциал на вашия софтуер за телефонен център.
Как работи в LiveAgent?
LiveAgent разполага с цялостен IVR онлайн дизайнерски инструмент, където всеки може да проектира своите IVR дървета, дори ако те нямат никакъв технически опит. Вижте видеото по-долу, за да получите повече аналитични данни.
Да се изпълнява дневно промо или да се направи бързо съобщение в поздравителното си съобщение?
Нашият съвет: Записвайте всички аудио файлове с интерактивен гласов отговор директно в инструмента IVR дизайнер в LiveAgent. Инструментът ви позволява да проектирате/ напишете дървото на интерактивния гласов отговор от нулата, включително записване или качване на вашите аудио файлове в дървото.
Какви функции има LiveAgent IVR?
- Функция обратно повикване
- Записвайте вашите собствени съобщения за интерактивен гласов отговор
- Качване на предварително записани съобщения
- Приоритизиране на повикването
- Насочване към правилните отдели/агенти
Защо трябва да използвате IVR?
IVR е добре позната функция за поддръжка на клиенти, която може да направи чудеса за бюрото за помощ. Ако агентите се чувстват претоварени, клиентите не могат да се свържат по телефона или просто ако искате да направите нещата по-организирани, IVR дървета могат да направят трика. Можете да ги настроите, да ги персонализирате и да разберете какво работи най-добре за вас веднага в LiveAgent.
Какви са ползите от IVR?
- Автоматични трансфери + неограничен избор
- Увеличава възможността за разрешаване на проблема от първия контакт
- Увеличава клиентската удовлетвореност
- Спестява пари и време за агенти
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Пример за интерактивен гласов отговор — Преводи на отдели
Вижте дървото IVR с два налични избора на отдел по-долу. Клиентите могат да изберат отдел “Продажби” или “Технически отдел”.
Здравейте, вие сте стигнали [Име на компанията]. Моля, изберете от следните опции:
За да говорите с търговски представител, натиснете 1.
За техническа поддръжка натиснете 2.
Това спестява време на клиента и фирмата. Не са необходими допълнителни трансфери, когато клиентът достигне правилния отдел незабавно.
Освен това, можете да записвате персонализиран звук за всеки автоматичен трансфер на отдели (възпроизвеждане). Добавете музика, която се възпроизвежда, преди представител да отговори на обаждането (онлайн/възпроизвеждане). Ако няма наличен агент, клиентът може да остави гласова поща (офлайн/ гласова поща).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Освен това, можете да записвате персонализиран звук за всеки автоматичен трансфер на отдели (възпроизвеждане). Добавете музика, която се възпроизвежда, преди представител да отговори на обаждането (онлайн/възпроизвеждане). Ако няма наличен агент, клиентът може да остави гласова поща (офлайн/ гласова поща).
Полезна информация
Научете как да;
- Настройване на автоматично обратно повикване
- Сменете IVR автоматично
- Препрати повикване към външен номер чрез интерактивен гласов отговор