Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Функции
  • IVR (интерактивен гласов отговор)

IVR (интерактивен гласов отговор)

Какво е IVR?

IVR е съкращение за интерактивен гласов отговор. Интерактивният гласов отговор е автоматизирана телефонна система, която взаимодейства с обаждащите се. Системата IVR събира информация по време на взаимодействието и отговаря, като изпълнява подходящо действие, като например насочване на повикващия към правилния агент/отдел или издаване на обратно повикване.

Как работи интерактивната гласова реакция?

Интерактивната гласова реакция ви позволява да насочвате обаждания към подходящи отдели или агентиС други думи, тя позволява на вашите клиенти да се свържат с хората, от които се нуждаят, без да се налага да говорят с оператор. Например, типично IVR дърво ще отведе клиента до очаквания отдел като отдела за фактуриране, след като клиентът натисне конкретен номер на телефона си.

IVR дърво - живия агент
Интерактивна реакция на IVR

Как работи в LiveAgent?

LiveAgent разполага с цялостен IVR онлайн дизайнерски инструмент, където всеки може да проектира своите IVR дървета, дори ако те нямат никакъв технически опит. Вижте видеото по-долу, за да получите повече аналитични данни.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Да се изпълнява дневно промо или да се направи бързо съобщение в поздравителното си съобщение?

Нашият съвет: Записвайте всички аудио файлове с интерактивен гласов отговор директно в инструмента IVR дизайнер в LiveAgent. Инструментът ви позволява да проектирате/ напишете дървото на интерактивния гласов отговор от нулата, включително записване или качване на вашите аудио файлове в дървото.

Какви функции има LiveAgent IVR?

  • Функция обратно повикване
  • Записвайте вашите собствени съобщения за интерактивен гласов отговор
  • Качване на предварително записани съобщения
  • Приоритизиране на повикването
  • Насочване към правилните отдели/агенти

Защо трябва да използвате IVR?

IVR е добре позната функция за поддръжка на клиенти, която може да направи чудеса за бюрото за помощ. Ако агентите се чувстват претоварени, клиентите не могат да се свържат по телефона или просто ако искате да направите нещата по-организирани, IVR дървета могат да направят трика. Можете да ги настроите, да ги персонализирате и да разберете какво работи най-добре за вас веднага в LiveAgent.

Какви са ползите от IVR?

  • Автоматични трансфери + неограничен избор
  • Увеличава възможността за разрешаване на проблема от първия контакт
  • Увеличава клиентската удовлетвореност
  • Спестява пари и време за агенти

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Пример за интерактивен гласов отговор — Преводи на отдели

Вижте дървото IVR с два налични избора на отдел по-долу. Клиентите могат да изберат отдел “Продажби” или “Технически отдел”.

Здравейте, вие сте стигнали [Име на компанията]. Моля, изберете от следните опции:

За да говорите с търговски представител, натиснете 1.

За техническа поддръжка натиснете 2.

Това спестява време на клиента и фирмата. Не са необходими допълнителни трансфери, когато клиентът достигне правилния отдел незабавно.

Освен това, можете да записвате персонализиран звук за всеки автоматичен трансфер на отдели (възпроизвеждане). Добавете музика, която се възпроизвежда, преди представител да отговори на обаждането (онлайн/възпроизвеждане). Ако няма наличен агент, клиентът може да остави гласова поща (офлайн/ гласова поща).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Освен това, можете да записвате персонализиран звук за всеки автоматичен трансфер на отдели (възпроизвеждане). Добавете музика, която се възпроизвежда, преди представител да отговори на обаждането (онлайн/възпроизвеждане). Ако няма наличен агент, клиентът може да остави гласова поща (офлайн/ гласова поща).

Полезна информация

Научете как да;

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как функционира IVR“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Интерактивният гласов отговор ви позволява да насочвате обажданията в софтуера на вашия център за обаждания към съответните отдели или агенти. С други думи, тя позволява на вашите клиенти да се обаждат директно на подходящите агенти. Например, типичното IVR дърво ще отведе клиента до очаквания отдел, като отдела за фактуриране, след като клиентът натисне конкретен номер на телефона си.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какви функции има LiveAgent IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор, “text”: “Функциите на LiveAgent IVR включват функция за обратно повикване, приоритизиране на обажданията, възможност за записване на вашите съобщения IVR, качване на предварително записани съобщения и пренасочване на повикванията към правилните отдели / агенти. ” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какви са ползите от IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Ползите от IVR включват автоматични трансфери, неограничен избор, повишена първа разделителна способност на контакта, удовлетвореност на клиентите и подобрени агентски процеси. ” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо