Какво е онлайн чат?
Всичко започва с Talkomatic – първата система за онлайн чат в света, която ви предлага всичко на всичко няколко канала. Днес на пазара има голямо разнообразие от програми за онлайн чат, предлагащи много функции и характеристики. Тези програми позволяват на хората да общуват в реално време помежду си по интернет. Тази комуникация се нарича онлайн чат.
В онлайн комуникацията важат някои основни правила. Чатетикетът, познат и като чат етикет, бе създаден с цел избягване на недоразумения и конфликти.
Frequently Asked Questions
Какво е онлайн чат?
Онлайн чатът е програма, която ви позволява да общувате в реално време с други хора по интернет. Може да осъществите достъп до програмата през браузър или да общувате чрез приложението.
Какви са предимствата на онлайн чата?
Предимствата на онлайн чата включват възможност за бързо отговаряне на въпросите на клиентите. Благодарение на това компанията като цяло има шанс да увеличи нивото на конверсия и да предотврати изоставянето на пазарската количка, тъй като клиентът ще получава бърз отговор на запитванията/проблемите си. Освен това така се намаляват разходите за обслужване и се увеличава ефективността на екипа за клиентска поддръжка. Онлайн чатът ви позволява и да събирате данни за клиентите.
Осигурява ли поддръжка чрез онлайн чат LiveAgent?
LiveAgent осигурява поддръжка чрез чат на живо. Продуктът разполага с най-бързата джаджа на пазара и ви гарантира ефективна комуникация. Освен това разполагате с опция да настроите онлайн чата според нуждите си.
Expert note
Онлайн чатът в LiveAgent осигурява ефективна комуникация и бързо отговаряне на въпросите на клиентите.

Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.