Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Примери за IVR скриптове

Наличието на професионална IVR система може да помогне много на бизнеса да подобри телефонната си поддръжка и да увеличи удовлетвореността на клиентите. Ефективният IVR скрипт не само ви позволява автоматично да насочвате входящите повиквания към правилните отдели или агенти, но също така елиминира дългите опашки и времето за изчакване. IVR поздравите и съобщенията, които вашите клиенти чуват, когато ви се обадят, задават насторение на цялостната ви комуникация.

Примери за IVR скриптове
IVR на практика

Добре написаните IVR скриптове могат да подобрят възприемането на бранда и да създадат безпроблемно и възхитително изживяване на клиентите. Междувременно неефективните IVR скриптове могат да разочароват и объркат обаждащите се, което води до трайно негативно впечатление за бизнеса. Използвайте следните най-добри практики за IVR и примери за IVR скриптове, заедно с някои от най-често срещаните фрази за създаване на ваши собствени IVR скриптове.

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Най-добрите практики и грешки, които да се избягват за IVR скриптове

  • Избягвайте твърде много опции от менюто

Дългото и сложно IVR меню може да затрудни клиентите да се навигират – обикновено се препоръчва да се предоставят до 5 опции на главното меню, които трябва да бъдат изброени по ред на важност.

  • Поставете номера на разширенията в края

Обаждащите се може да не знаят кое разширение търсят, но знаят от кой отдел се нуждаят – уверете се, че винаги чуват опцията преди действието („За продажби, натиснете 1“, вместо „Натиснете 1 за продажби ”.)

  • Не го успожнявайте и го направете лесно за разбиране

Използвайте език, който е ясен и лесно разбираем за всички, които може да се обадят на вашата линия за поддръжка – избягвайте всякакви ненужни специфични отраслови термини, съкращения и сложни думи.

  • Информирайте клиентите за времето на изчакване

Уведомете клиентите колко дълго ще трябва да чакат, за да се свържат с активен агент, когато трябва да ги поставите в опашка за изчакване или на задържане, за да знаят какво да очакват и съответно да могат да управляват времето си.

  • Помислете за опция за обратно повикване

Когато линиите са твърде заети и опашките за изчкване са твърде дълги, уверете се, че сте активирали функция автоматизирано обратно повикване, за да намалите опашките, усилията на клиентите и броя изоставени обаждания.

Примери за IVR скриптове

IVR поздравителни съобщения

Опции на IVR менюто

Задържане

Достигнато е максимално време за изчакване 

Опашка на съобщенията за обратно повикване

Съобщения след работно време

Съобщения за затваряне по празници

Съобщения на гласова поща

Често задавани въпроси

Какво означава IVR?

IVR означава – интерактивен гласов отговор. IVR е система, която позволява на потребителите да взаимодействат с компании по телефона и автоматично избира начин на действие, който потребителят да следва.

Как записвате IVR съобщения?

Можете да запишете вашето IVR съобщение, като използвате опцията за запис на глас във вашия колцентър софтуер. Първо трябва да създадете IVR група за отдел или услуга и след това можете да запишете гласа си.

Как поздравявате клиент при разговор?

Когато поздравявате клиент по време на разговор, можете да използвате фразата „Здравей, [ИМЕ], как си?“ или “Здравей, [ИМЕ], как мога да помогна?”

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо