Какво представлява общността?
Общността е група от клиенти и представители на клиентите. Те си сътрудничат, като споделят своите идеи, проблеми, заявки и информация. Хората в общността си помагат взаймно, когато е необходимо. Те си отговарят на въпросите.
Създайте своя собствена общност в LiveAgent. Научете повече за Форума.
Frequently asked questions
Какво представлява общността?
Общността е група от хора, фокусиран върху определена тема и идея. Това може да бъде група от клиенти, които да работят заедно. Членовете на общността могат да споделят своите идеи, проблеми, информация и въпроси.
Как да създадете общност чрез LiveAgent?
За да създаде общност LiveAgent, отворете портала на клиента на самообслужване. След това въдедете заглавие и решете дали искате общността на бъде външна или публична? Освен това трябва да създадете описание въз основа правилно подбрани ключови думи, благодарение на което оказвате положително влияние върху SEO. Освен това трябва да бъде избран отделът, отговорен за обработката на записи.
Какви са задължителните характеристики на форума на общността?
Форумът на общността трябва да има специфични функции. Добра идея е да създадете процес на включване в общността, за да улесните новите членове да знаят към какво се присъединяват. Интересна идея е да съдадете правила или видеоклип, който да отговори на въпроси за това как работи общностния форум. Опитайте се да ангажирате общността и а се включите сами, за да подкрепите и развиете общността.
Expert note
Създаването на общност, където клиентите могат да споделят идеи и проблеми, може да подобри ефективността на бизнеса ви.

The given text is a repetition of descriptions and explanations of customer service supervisor duties, forecasting, knowledge bases, resolution descriptions, and customer service via email and live chat. It also mentions LiveAgent, a software for customer support with its features, integrations, alternatives, and pricing. The text provides information about the company, awards, reviews, partner programs, and resources to learn more about the product.
LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който предлага база знания, макроси и прогнозни оценки за удовлетвореността на клиентите. Това помага на компаниите да управляват предоставянето на услуги на клиентите си и да подобрят обслужването им. Макросите са готови отговори или действия, които Вашия екип може да използва за по-бързо обслужване на клиентите.
Запазеният текст е алитеративен текст, който се използва като чернова при писане на имейли. Той се редактира въз основа на контекста на съобщението и се използва главно за известия по имейл и автоматични съобщения. Използването на запазени текстове може да ви помогне да създадете персонализирани съобщения, както и да улесните работата на сътрудниците си. В системата на LiveAgent също можете да използвате запазени текстове.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.