Какво представлява общността?
Общността е група от клиенти и представители на клиентите. Те си сътрудничат, като споделят своите идеи, проблеми, заявки и информация. Хората в общността си помагат взаймно, когато е необходимо. Те си отговарят на въпросите.
Създайте своя собствена общност в LiveAgent. Научете повече за Форума.
Frequently Asked Questions
Какво представлява общността?
Общността е група от хора, фокусиран върху определена тема и идея. Това може да бъде група от клиенти, които да работят заедно. Членовете на общността могат да споделят своите идеи, проблеми, информация и въпроси.
Как да създадете общност чрез LiveAgent?
За да създаде общност LiveAgent, отворете портала на клиента на самообслужване. След това въдедете заглавие и решете дали искате общността на бъде външна или публична? Освен това трябва да създадете описание въз основа правилно подбрани ключови думи, благодарение на което оказвате положително влияние върху SEO. Освен това трябва да бъде избран отделът, отговорен за обработката на записи.
Какви са задължителните характеристики на форума на общността?
Форумът на общността трябва да има специфични функции. Добра идея е да създадете процес на включване в общността, за да улесните новите членове да знаят към какво се присъединяват. Интересна идея е да съдадете правила или видеоклип, който да отговори на въпроси за това как работи общностния форум. Опитайте се да ангажирате общността и а се включите сами, за да подкрепите и развиете общността.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и доставка на чат с множество функции, подобрявайки обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът се съответства на ОРЗД и предлага допълнителни мерки за сигурност, като двуфакторна автентикация и HTTPS криптиране.