Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Взаимоотношения с клиенти

Какво представляват взаимоотношенията с клиентите?

Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.

Cambridge dictionary

Взаимоотношенията с клиентите са специален тип отношения. Започват, когато клиент започне да се занимава с вашата компания. Всяка компания е отговорна за изграждането на удовлетвореност и лоялност на клиентите. Всяко взаимодействие на клиентите с компанията оказва влияние върху клиентите. Връзката включва поддръжка на продажби, техническа поддръжка и маркетингови комуникации. Взаимоотношенията с клиентите могат да се измерват по удовлетвореност на клиента.

Ползи от добрите взаимоотношения с клиентите:

  • Конкурентно предимство
  • Задържане на клиенти
  • Клиентска лоялност
  • Увеличени приходи
  • Нови клиенти
  • Популярността на марката
  • Удовлетвореността на клиентите

Какви са принципите на добрите взаимоотношения с клиентите?

  • Активно слушане
  • Проявяване на съпричастност
  • Персонализирано изживяване на клиентите
  • Разбиране/познаване на вашите клиенти – CRM система

Как изграждате взаимоотношения с клиентите?

Автоматизирайте процесите

За да задържи клиентите, вашата компания трябва да установи процеси на автоматизация.

Нека ги разделим на категории за това обяснение. Може да има „вътрешна автоматизация“ и „външна автоматизация“. Вътрешната автоматизация е да накара вътрешните процеси да работят гладко. Например за различни отдели/агенти можете да зададете Автоматизирано разпределение на тикетите в LiveAgent. Това помага на вашите агенти да работят ефективно.

Взаимоотношения с клиенти
Тикетите се разпределят автоматично към отделите

От друга страна, създаването на „външна автоматизация“, като например имейл маркетинг, може да ви помогне да поддържате връзка с клиентите си. И двата процеса на автоматизация имат едно общо нещо, което е, че те ви помагат да задържите клиентите си по различни начини.

Споделяйте данни за клиентите с различни отдели

За безопасно споделяне на клиентските данни можете да използвате софтуер за обслужване на клиенти. Този софтуер ще ви помогне да създадете SLA, Правила и др. По този начин информацията за клиентите ще се споделя само със служители/отдели, на които е разрешено.

Персонализирайте всеко клиентско изживяване

Ето няколко начина за създаване на лично клиентско изживяване:

  • Обръщайте се към клиента с неговото собствено име
  • Използвайте данните за клиентите за да предоставите по-добро изживяване
  • Бъдете позитивни
  • Опция за самообслужване

Общувайте

Комуникацията е ключова във всяка връзка. Така че, не трябва да ви изненадва, че това не се различава от взаимоотношенията с клиентите. За да ги установите, трябва да общувате с клиенти на много платформи. Като например: Facebook, Twitter, Имейл или в реалния живот. Навсякъде, където имате шанс! Тук обикновено влиза вашето обслужване на клиенти.

Как софтуерът за обслужване на клиенти може да помогне на вашите взаимоотношения с клиентите?

За поддръжката на клиенти може да е трудно да се погрижат за всички запитвания на клиенти. На всичкото отгоре те трябва да се ангажират с клиенти в различни публикации в социалните мрежи. По този начин наличието на софтуер за обслужване на клиенти може да им помогне да зададат приоритет на значението на тикетите. Освен това да успяват да отговорят на публикациите в социалните мрежи или други платформи.

Софтуерът за обслужване на клиенти, като LiveAgent, може автоматично да разпределя тикетите. Вашата компания може да зададе техните предпочитания въз основа на техните нужди. Това гарантира, че взаимодействате с клиентите си, като същевременно отговаряте на редовни запитвания на клиенти.

Ако искате да научите повече за LiveAgent, прочетете за всичките ни функции.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво представляват взаимоотношенията с клиентите?

Връзката с клиента е връзка между клиента и компанията. Започва, когато клиентът започне да се свързва с компания. Не е задължително това да е покупка - може бъде чрез реклама и първата мисъл на клиента за компанията и нейните продукти. Всяка компания е отговорна за изграждането на тази връзка.

Как да изградим взаимоотношения с клиентите?

Комуникацията е основата за изграждане на добри, качествени взаимоотношения с клиента. Тя е ключът. Той съдържа езика и начина, по който компанията комуникира с клиента. Друг важен въпрос е надвишаването на очакванията на клиентите. Ако това се случи, клиентът е доволен и желае да стане редовен клиент. Третата идея е да зададете на клиента въпроси за компанията и да поискате тяхното мнение. След това клиентът разбира, че е важен за компанията. Оценката на клиентите също е изключително важна.

Как да подобрим взаимоотношенията с клиентите?

За да подобрите взаимоотношенията с клиента, на първо място, персонализирайте комуникацията с него. Клиентът трябва да се чувства като физическо лице, а не като „един от многото“. Клиентът трябва да чувства, че с него се отнасят като с човек. Изключително важен момент е не само изпълнението на обещания, дадени на клиента, но и надвишаването на неговите очаквания. Важен плюс е и прозрачността на дейността на компанията.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо