Управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM) се занимава с информацията и данните за клиентите и потребителите ви. След това те се използват за осигуряване на по-качествена помощ, по-добро обслужване и поддръжка на клиентите, когато това е необходимо.
Управлението на взаимоотношенията с клиенти е важна част от всеки един успешен бизнес, особено в днешния свят, в който конкуренцията продължава да се увеличава с всеки изминал ден. Компаниите по цял свят започнаха да използват софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти с цел оптимизиране на работния процес и осигуряване на по-добро обслужване на клиентите.
LiveAgent не прави изключение от това и именно затова ние не предлагаме само софтуер за клиентска поддръжка, но и чудесен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиенти.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
С LiveAgent можете да съхранявате, организирате и лесно да откривате всяка една информация, запис или данни, свързани с клиентите ви. Независимо дали става въпрос за контакти, поръчки, интереси, лични предпочитания, имате достъп до тази информация, когато ви е необходима. Това ще ви помогне по-късно в проследяването на клиентите, договорите, управлението на активи и ресурси, освен че ще ви помогне да осигурявате клиентско обслужване с максимално високо качество с помощта на най-добрите инструменти.
Можете да увеличите възможностите за управление на взаимоотношенията с клиенти на LiveAgent с помощта на интеграции като тези с PipeDrive, SharpSpring или Highrise, за да разширите още повече управлението на взаимоотношенията с клиенти.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Информационният прозорец на тикета в LiveAgent позволява съхранение и управление на цялата информация за клиентите, подобрявайки клиентската поддръжка и бизнес ефективността.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.