Управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM) се занимава с информацията и данните за клиентите и потребителите ви. След това те се използват за осигуряване на по-качествена помощ, по-добро обслужване и поддръжка на клиентите, когато това е необходимо.
Управлението на взаимоотношенията с клиенти е важна част от всеки един успешен бизнес, особено в днешния свят, в който конкуренцията продължава да се увеличава с всеки изминал ден. Компаниите по цял свят започнаха да използват софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти с цел оптимизиране на работния процес и осигуряване на по-добро обслужване на клиентите.
LiveAgent не прави изключение от това и именно затова ние не предлагаме само софтуер за клиентска поддръжка, но и чудесен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиенти.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
С LiveAgent можете да съхранявате, организирате и лесно да откривате всяка една информация, запис или данни, свързани с клиентите ви. Независимо дали става въпрос за контакти, поръчки, интереси, лични предпочитания, имате достъп до тази информация, когато ви е необходима. Това ще ви помогне по-късно в проследяването на клиентите, договорите, управлението на активи и ресурси, освен че ще ви помогне да осигурявате клиентско обслужване с максимално високо качество с помощта на най-добрите инструменти.
Можете да увеличите възможностите за управление на взаимоотношенията с клиенти на LiveAgent с помощта на интеграции като тези с PipeDrive, SharpSpring или Highrise, за да разширите още повече управлението на взаимоотношенията с клиенти.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.