Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Какво е CRM?

Управлението на отношенията с клиентите, познато още като CRM, означава стратегии и технологии, използвани да се управляват връзките и взаимодействията с клиентите. Основната цел на CRM е да подобри и анализира бизнез отношенията.

Информацията за клиентите се събира от CRM системите чрез различни канали, като сайта, социални медии, маркетингови материали и други. Можете да съхранявате продажбите, запитванията, възможностите, детайлите за контакт и други. Управлението на връзките с клиентите също така има голямо влияние върху компанията. Помага да се събират данни, да се управлява екипа за обслужване на клиенти и да се повиши удовлетвореността на клиентите.

Често задавани въпроси

Какво означава съкращението CRM?

Съкращението CRM означава Customer Relationship Management (управление на отношенията с клиенти). По-просто казано, благодарение на CRM компаниите могат да управляват бизнес отношенията, данните и информацията, свързани с тях.

Какви са видовете CRM?

Има няколко вида CRM. Първият е оперативен CRM, който, благодарение на възможностите си, предоставя на отделите за клиентско обслужване, маркетинг и продажби възможността да предоставят по-добро обслужване на настоящите и бъдещите клиенти. Вторият тип е колаборативен CRM, който поддържа взоимовръзките с доставчиците и дистрибуторите. Базира се на споделени данни за клиентите. Друг тип е аналитичният CRM, благодарение на който можете да анализирате данните и да извадите съответните изводи. Интересен тип е стратегическият CRM, който в основата си поставя клиента на първо място чрез използването на негови данни и текущите тенденции. Последният тип е CRM, използван за управление на кампании, благодарение на който можете ефективно да провеждате кампании за продажби и маркетинг.

LiveAgent CRM ли е?

LiveAgent е инструмент, който може да се интегрира със CRM и да подпомага дейностите му. В LiveAgent, можете да съхранявате данните за клиента в полето за информация за контакта.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо