Какво представлява информацията за клиентите?
Име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, поръчки и много други. Това е информация за клиентите, която всяка компания трябва да съхранява, за да осигури перфектна поддръжка на клиентите. Компаниите могат да проследяват различна информация за клиентите.
Всяка компания също трябва да знае какво изискват клиентите или как компанията може да надмине очакванията на клиентите. Това може да увеличи продажбите, приходите и да повиши удовлетвореността на клиентите. Повече информация обикновено води до по-добро обслужване на клиентите и растеж на вашия бизнес.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво представлява информацията за клиентите?
Информацията за клиента са данните, които имаме за него в системата. Обикновено това са собствено и фамилно име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, история на поръчките и т.н. Тази информация се изисква от всяка компания.
Къде се съхранява информацията за клиентите в LiveAgent?
Информацията за клиентите в LiveAgent се съхранява в базата данни в панела на агента. За да ги проверите, можете да отидете в раздела „Клиенти“. Там ще намерите цялата необходима информация за наличните клиенти. По този начин можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Как да защитим информацията за клиентите?
Съхранението на чувствителна информация за клиентите означава, че тя трябва да бъде правилно защитена. За да я защитите добре, не забравяйте да събирате само данните, от които се нуждаете. Поддържайте софтуера, който използвате, за да комуникирате с клиента, актуален - те обикновено имат вградени подходящи технологии за криптиране. Следващата стъпка е да ограничите наличността на информация за клиента само до хора, които наистина се нуждаят от нея. Информираността на екипа за това как да боравите с данни също е изключително важна.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха на компанията в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване.