Какво представлява информацията за клиентите?
Име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, поръчки и много други. Това е информация за клиентите, която всяка компания трябва да съхранява, за да осигури перфектна поддръжка на клиентите. Компаниите могат да проследяват различна информация за клиентите.

Всяка компания също трябва да знае какво изискват клиентите или как компанията може да надмине очакванията на клиентите. Това може да увеличи продажбите, приходите и да повиши удовлетвореността на клиентите. Повече информация обикновено води до по-добро обслужване на клиентите и растеж на вашия бизнес.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво представлява информацията за клиентите?
Информацията за клиента са данните, които имаме за него в системата. Обикновено това са собствено и фамилно име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, история на поръчките и т.н. Тази информация се изисква от всяка компания.
Къде се съхранява информацията за клиентите в LiveAgent?
Информацията за клиентите в LiveAgent се съхранява в базата данни в панела на агента. За да ги проверите, можете да отидете в раздела „Клиенти“. Там ще намерите цялата необходима информация за наличните клиенти. По този начин можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Как да защитим информацията за клиентите?
Съхранението на чувствителна информация за клиентите означава, че тя трябва да бъде правилно защитена. За да я защитите добре, не забравяйте да събирате само данните, от които се нуждаете. Поддържайте софтуера, който използвате, за да комуникирате с клиента, актуален - те обикновено имат вградени подходящи технологии за криптиране. Следващата стъпка е да ограничите наличността на информация за клиента само до хора, които наистина се нуждаят от нея. Информираността на екипа за това как да боравите с данни също е изключително важна.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent предлага различни функции за клиентско обслужване, включително списъци с клиенти и смарт правила, които улесняват работата на агентите и подобряват услугите. Продуктите на компанията включват персонализирани роли на потребителите, списъци с клиенти и клиентски формуляри. Хелп деск порталът е безплатен и персонализируем. Решаването на тикети също е възможно. Всички тези функции могат да осигурят повече ефективност и удобство при работа с клиентите.
Контролен списък Опознай своя клиент (KYC)
Този текст обсъжда важността на персонализацията в маркетинга и използването на шаблони за визуална последователност. Шаблоните за имейл бюлетини са от особена важност, и успешните фирми трябва да инвестират в комуникацията си с клиентите и визуалната им стратегия. Гласът на клиента е от съществено значение за успешната фирма, и докладите за клиентският опит могат да осигурят важна обратна връзка. Ключовите показатели за представяне (КПП) могат да помогнат на собствениците и генералните директори да следят бизнеса си. Вътрешното управление на клиентско обслужване е от основно значение за удовлетворението на клиентите.