Какво представлява информацията за клиентите?
Име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, поръчки и много други. Това е информация за клиентите, която всяка компания трябва да съхранява, за да осигури перфектна поддръжка на клиентите. Компаниите могат да проследяват различна информация за клиентите.

Всяка компания също трябва да знае какво изискват клиентите или как компанията може да надмине очакванията на клиентите. Това може да увеличи продажбите, приходите и да повиши удовлетвореността на клиентите. Повече информация обикновено води до по-добро обслужване на клиентите и растеж на вашия бизнес.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво представлява информацията за клиентите?
Информацията за клиента са данните, които имаме за него в системата. Обикновено това са собствено и фамилно име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, история на поръчките и т.н. Тази информация се изисква от всяка компания.
Къде се съхранява информацията за клиентите в LiveAgent?
Информацията за клиентите в LiveAgent се съхранява в базата данни в панела на агента. За да ги проверите, можете да отидете в раздела „Клиенти“. Там ще намерите цялата необходима информация за наличните клиенти. По този начин можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Как да защитим информацията за клиентите?
Съхранението на чувствителна информация за клиентите означава, че тя трябва да бъде правилно защитена. За да я защитите добре, не забравяйте да събирате само данните, от които се нуждаете. Поддържайте софтуера, който използвате, за да комуникирате с клиента, актуален - те обикновено имат вградени подходящи технологии за криптиране. Следващата стъпка е да ограничите наличността на информация за клиента само до хора, които наистина се нуждаят от нея. Информираността на екипа за това как да боравите с данни също е изключително важна.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent е алтернатива на Aircall за подобряване на B2B обслужването чрез реферален маркетинг и онлайн чат.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.