Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Информация за клиентите

Какво представлява информацията за клиентите?

Име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, поръчки и много други. Това е информация за клиентите, която всяка компания трябва да съхранява, за да осигури перфектна поддръжка на клиентите. Компаниите могат да проследяват различна информация за клиентите.

Информация за клиентите

Всяка компания също трябва да знае какво изискват клиентите или как компанията може да надмине очакванията на клиентите. Това може да увеличи продажбите, приходите и да повиши удовлетвореността на клиентите. Повече информация обикновено води до по-добро обслужване на клиентите и растеж на вашия бизнес.

Научете повече за Контактите и Полетата за контакти в LiveAgent.

Често задавани въпроси

Какво представлява информацията за клиентите?

Информацията за клиента са данните, които имаме за него в системата. Обикновено това са собствено и фамилно име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, история на поръчките и т.н. Тази информация се изисква от всяка компания.

Къде се съхранява информацията за клиентите в LiveAgent?

Информацията за клиентите в LiveAgent се съхранява в базата данни в панела на агента. За да ги проверите, можете да отидете в раздела „Клиенти“. Там ще намерите цялата необходима информация за наличните клиенти. По този начин можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Как да защитим информацията за клиентите?

Съхранението на чувствителна информация за клиентите означава, че тя трябва да бъде правилно защитена. За да я защитите добре, не забравяйте да събирате само данните, от които се нуждаете. Поддържайте софтуера, който използвате, за да комуникирате с клиента, актуален - те обикновено имат вградени подходящи технологии за криптиране. Следващата стъпка е да ограничите наличността на информация за клиента само до хора, които наистина се нуждаят от нея. Информираността на екипа за това как да боравите с данни също е изключително важна.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо