Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Застъпничество за клиентите

Какво е застъпничество за клиента?

Застъпничеството е вид клиентско обслужване, когато компанията се фокусира и се опита да направи най- доброто за клиентите. Важно е всички клиенти да останат доволни, като се справяме с техните проблеми и запитвания. Определянето и отговарянето на изискванията може да бъде напрегнато и трудно.

Но все пак, клиентското застъпничество е важна стратегия за Вашия бизнес.

Може да увеличи:

  • продажби
  • доходи
  • доверие в компанията
  • клиентско задоволство
  • задържане на клиентите
  • привързаност към марката
  • клиентска лоялност

Създава също така дълбока и ангажираща връзка с всички клиенти.

Какво е програма за клиентско застъпничество?

Това е форма за маркетинг стратегия. Целта е да се създадат представители/говорители на Вашата компания. И те да бъдат окуражени да споделят техните мисли за продуктите/услугите. Това може да е например през социалните мрежи или предаване от уста на уста. Страхотното клиентско преживяване може да повлияе върху техните прегледи/ препоръки.

Ето и няколко съвета за подобряването на клиентското преживяване:

  • отиване на омниканала 
  • използване на софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent
  • вслушване в клиентите и подобряване
  • създаване на лесно клиентско пътешествие
  • съпричастност спрямо клиента
  • възможно най- голяма достъпност
  • персонализиране на клиентското преживяване
  • раздаване на подаръци
  • отговаряне на клиентите в реално време
  • покани за пускане на нов продукт/събития на VIP клиенти
  • квалифицирани агенти клиентско обслужване
  • събиране на клиентски данни за подобрение

Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want

Cambridge dictionary

Каква е ролята на застъпничеството за клиента?

Ролята е да се информират потенциалните клиенти за продуктите или услугите на компанията. Основната цел е да влияе положително на голяма група от хора, които да инициират действия с цел купуване. Този процес трябва да се случва органично, на базата на страхотно/ забележително клиентско преживяване. Или когато застъпникът на клиента почувства, че има огромен смисъл да се сподели с аудиторията.

Как се управлява клиентското застъпничество?

Както споменахме по- горе, клиентското обслужване трябва да се случва органично. Но има няколко неща, които можете да направете за да управлявате Вашето клиентско застъпничество.

Първоначално, изграждането на Вашите клиентски застъпници може да е предизвикателство. Но все пак, ако погледнете отблизо Вашите настоящи клиентски застъпници, можете да изградите профила на такова лице. Следователно много по- лесно е да погледнете Вашата база данни с клиенти и да потърсите правилните кандидати.

Друг аспект за управление на клиентските застъпници е да ги накарате да се чувстват специални. Дайте им определена бизнес проницателност или ги поканете на пускането на нов продукт. Накарайте ги да се почувстват включени е определени аспекти на компанията. Вашата компания може само да спечели от такава обратна връзка.

Друг важен стимул за клиентското обслужване е социалната медия. През последните години, това се превръща във важен начин за комуникация с другите клиенти. Следователно, не трябва да го пренебрегвате във Вашата компания. Как можете да управлявате клиентските застъпници чрез социалните мрежи? Наблюдението върху клиентската ангажираност и питането за рецензия може да се окажат скрития жокер за това!

В момента можем да автоматизираме рецензиите като настроим имейл автоматизацията. Това може да се окаже друг ефективен стимул във Вашата компания. Автоматичните имейли могат да генерират важна обратна връзка за компанията.

Често задавани въпроси

Какво е застъпничество за клиента?

Застъпникът за клиентите е лице, чиято работа е да разпознава клиентските нужди и да привлича нови потенциални клиенти. 

 

Как се изгражда застъпничеството за клиента?

Най- естественият и очевиден начин е да се поиска от клиентите да дадат обратна връзка след звездно обслужване на клиенти. Ако получите страхотна обратна връзка, опитайте се да им предложите програма за лоялност или програма за съдийство за повторената покупка. 

Как се измерва застъпничеството за клиента?

Най- добрият и най- органичният начин за измерване на застъпничеството за клиента е чрез клиентските прегледи. Клиентските прегледи имат огромно въздействие върху всеки един бизнес. Следователно, фокусът Ви трябва да падне върху събирането на препоръки, както и на техните отговори, ако е необходимо.  

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо