Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Инструменти за обслужаване на клиенти

Какво представляват инструментите за обслужване на клиенти

Има многп решения за обслужване на клиентите, които могат да бъдат ефективни за вашата компания. Мениджърите трябва да имат преглед за представянето на представителите на клиентите и да анализират данните. Необохдимо е да се разберат нуждите и интересите на клиентите и да се запишат. Свържете се с клиентите си чрез социалните медии, отговаряйте на коментари и провеждайте разговори с тях. Не на последно място, снабдете се с подходящи инструменти за обслужването им.

Форуми, онлайн общности, чат на живо, мобилни приложения, социални медии и много други. Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяване на клиентите.

Често задавани въпроси

Как да дефинираме инструментите за обслужване на клиентите?

Инструментите за обслужване на клиенти са инструменти, които служат за обслужване на клиенти. Благодарение на тях те могат да комуникират с правителството на компанията да докладва за проблем, жалба или запитване. Той мове също така да установи контакт с други клиенти, ако има такава необходимост и компанията генерира такава възможност.

Кои са най-популярните инструменти за облсужване на клиенти?

За да се генерира по-високо ниво на обслужване на клиентите е необходимо да му се осигурят подходящи форми на комуникация. В момента най-популярните инструменти за обслужване на клиенти са онлайн общности и дискусионни форуми, където клиентът може да се свърже с други клиент, но също така и с експерти и представители на компанията Друг важен инстумент е чатът на живо, който Ви позволява да проведете разговор в реално време и да получите отговор веднага в този момент. Друг инструмент са социаллните медии, които се използват, както за провеждане както на маркетингови и продажбени кампании за комуникация на клиента, така и за изграждане на постоянна реклама. Интуитивните мобилни приложения също са важен инструмент, който улеснява обсужването на клиентите и клиенсткият опит в компанията/

Какви инструменти за обслужване на клиенти предлага LiveAgent?

LiveAgent представлява целия набор от инструменти, необходими за подръжка на клиенти. Той се свързва със социалните медии, заедно с чат на живо, видео чат и телефонни обаждания, имейли, комуникация с помощта на отпускане или възможност за създаваме на форум. В LiveAgent ще намерите всички инструменти, от които се нуждаете в денонощното си обслужване на клиенти. 24/7 обслужване на клиенти.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо