Какво представляват инструментите за обслужване на клиенти
Има многп решения за обслужване на клиентите, които могат да бъдат ефективни за вашата компания. Мениджърите трябва да имат преглед за представянето на представителите на клиентите и да анализират данните. Необохдимо е да се разберат нуждите и интересите на клиентите и да се запишат. Свържете се с клиентите си чрез социалните медии, отговаряйте на коментари и провеждайте разговори с тях. Не на последно място, снабдете се с подходящи инструменти за обслужването им.
Форуми, онлайн общности, чат на живо, мобилни приложения, социални медии и много други. Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяване на клиентите.
Frequently Asked Questions
Как да дефинираме инструментите за обслужване на клиентите?
Инструментите за обслужване на клиенти са инструменти, които служат за обслужване на клиенти. Благодарение на тях те могат да комуникират с правителството на компанията да докладва за проблем, жалба или запитване. Той мове също така да установи контакт с други клиенти, ако има такава необходимост и компанията генерира такава възможност.
Кои са най-популярните инструменти за облсужване на клиенти?
За да се генерира по-високо ниво на обслужване на клиентите е необходимо да му се осигурят подходящи форми на комуникация. В момента най-популярните инструменти за обслужване на клиенти са онлайн общности и дискусионни форуми, където клиентът може да се свърже с други клиент, но също така и с експерти и представители на компанията Друг важен инстумент е чатът на живо, който Ви позволява да проведете разговор в реално време и да получите отговор веднага в този момент. Друг инструмент са социаллните медии, които се използват, както за провеждане както на маркетингови и продажбени кампании за комуникация на клиента, така и за изграждане на постоянна реклама. Интуитивните мобилни приложения също са важен инструмент, който улеснява обсужването на клиентите и клиенсткият опит в компанията/
Какви инструменти за обслужване на клиенти предлага LiveAgent?
LiveAgent представлява целия набор от инструменти, необходими за подръжка на клиенти. Той се свързва със социалните медии, заедно с чат на живо, видео чат и телефонни обаждания, имейли, комуникация с помощта на отпускане или възможност за създаваме на форум. В LiveAgent ще намерите всички инструменти, от които се нуждаете в денонощното си обслужване на клиенти. 24/7 обслужване на клиенти.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Усъвършенстването на комуникационните умения, езиковото обучение и обучението по телефонен етикет може да подобри ясната комуникация. Важно е да сравним качеството на клиентското обслужване с поставените цели и да използваме инструменти като Asana, Trello, Google Sheets и Tableau, за да следим напредъка и да представим данните визуално. Оценката на съответствието към стандартите ISO 27001, NIST 800-53 и COBIT може да улесни процеса на одит и защитаване на бизнеса.