What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently Asked Questions
Какво представява обслужването на клиенти?
Облужването на клиенти е пряко взаймодействие на клиент, които прави покупката, интересува се от него или има проблем с покупката или представител на компанията, от която идва продуктът или услугата. Това е ключов аспект, които гарантира удовлетвореността на потребителите, който има за цел да изгради взаймоотношенията и лоялността към марката.
Какво е в основата на обслужването на клиенти?
Обслужването на клиентите трябва да бъде предимно към тях. Ето защо съпричаствността на търпнието са изключително важни характеристики, които трябва да опишат обслужващия екип. Тогава е по-лесно да се разбере отношението на клиента, което не винаги трябва да бъде 'учтиво'. В допълнение основата на обслужването на клиента е ефективна и ясна комуникация и познаване на други продукти и услуги.
Как да подобрим обслужването на клиенти?
Ако искате да подобрите обслужването на клиентите си, трябва да се съсредоточите върху няколко неща. Първо постоянно развивайте комуникационните умения на Вашия екип. Агентите трябва да се изразят на ясен език без сложни фрази и да имат подробни познания за продуктите и услугите на компанията. Освен това услугата трябва да къде многоканална и да позволява на клиентите да се свързват чрез избрания канал. Следователно си струва да се използва система за обслужване на клиенти, която ще автоматизира много дейности.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Удовлетвореността на клиентите от обслужването
Взаимоотношенията с клиентите са от съществено значение за успешността на компанията. Удовлетвореността на клиентите се определя от тяхния опит с продуктите и услугите на компанията. За подобряване на удовлетвореността е необходимо да се развиват комуникационните умения и да се осигурява многоканална услуга.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Усъвършенстването на комуникационните умения, езиковото обучение и обучението по телефонен етикет може да подобри ясната комуникация. Важно е да сравним качеството на клиентското обслужване с поставените цели и да използваме инструменти като Asana, Trello, Google Sheets и Tableau, за да следим напредъка и да представим данните визуално. Оценката на съответствието към стандартите ISO 27001, NIST 800-53 и COBIT може да улесни процеса на одит и защитаване на бизнеса.