Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обслужване на клиенти

Какво представлява обслужването на клиети?

Обслужването на клиенти е процес на взаймодействие между клиент, продукт и доставчик на услуги. То помага да хората да решават техните проблеми и запитвания и изгражда взаймоотношенията с клиентите.

Чудесното обслужване на клиенти може да добави голяма стойност към продуктите или услугите. Така, че това е най-голямата част от всяка компания. Основната цел е доволният клиент. Представителите на обслужването на клиенти трябва да бъдат, търпеливи, позитивни и да имат комуникативни умения.

Често задавани въпроси

Какво представява обслужването на клиенти?

Облужването на клиенти е пряко взаймодействие на клиент, които прави покупката, интересува се от него или има проблем с покупката или представител на компанията, от която идва продуктът или услугата. Това е ключов аспект, които гарантира удовлетвореността на потребителите, който има за цел да изгради взаймоотношенията и лоялността към марката.

Какво е в основата на обслужването на клиенти?

Обслужването на клиентите трябва да бъде предимно към тях. Ето защо съпричаствността на търпнието са изключително важни характеристики, които трябва да опишат обслужващия екип. Тогава е по-лесно да се разбере отношението на клиента, което не винаги трябва да бъде 'учтиво'. В допълнение основата на обслужването на клиента е ефективна и ясна комуникация и познаване на други продукти и услуги.

Как да подобрим обслужването на клиенти?

Ако искате да подобрите обслужването на клиентите си, трябва да се съсредоточите върху няколко неща. Първо постоянно развивайте комуникационните умения на Вашия екип. Агентите трябва да се изразят на ясен език без сложни фрази и да имат подробни познания за продуктите и услугите на компанията. Освен това услугата трябва да къде многоканална и да позволява на клиентите да се свързват чрез избрания канал. Следователно си струва да се използва система за обслужване на клиенти, която ще автоматизира много дейности.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо