Какво са взаимоотношенията с клиентите?
Взаимоотношенията с клиенти са бизнес отношенията, които всяка компания има с клиенти си. Важността им е огромна, независимо от размера на компанията. Затова е важно да имате добра, лоялна връзка, изградена на доверие. Има много начини да постигнете това
Всяка компания трябва да оцени отношенията с клиентите и да разбере изискванията им. След това трябва да предостави отлично обслужване, да предлага качествен продукт или услуга и да се грижат за своите клиенти. CRM е стратегия за управление на връзките с клиентите.
Frequently asked questions
Какво означават взаимоотношенията с клиентите?
Взаимоотношенията с клиентите са връзката, която се създава между компанията и клиента. Те са изключително важни за успеха на компанията. Благодарение на изграждането на добри, трайни отношения, основани на доверие, компанията има шанс да преуспее.
Важни ли са взаимоотношенията с клиентите за компанията?
Взаимоотношенията с клиентите трябва да са най-важното за компанията. Благодарение на добрите връзки компанията задържа клиентите,а те добавят стойност. За добрите отношения най-важното е да се осигури първокласно обслужване на клиентите. Благодарение на това клиентът се чувства обгрижен и има доверие на фирмата, а освен това са идеален източник на обратна връзка.
Как да подобрим взаимоотношенията с клиентите?
За да установите връзка с клиента, на първо място трябва да се грижите за него. Отнасяйте се към всеки индивидуално и с разбиране към нуждите му. Фирмата трябва да вдъхва довери и това се постига, благодарение на факта, че всички нейни действия са прозрачни и се действа честно. По-добре е да признаете, че нещо не работи, отколкото да го скриете. Когато изграждате взаимоотношения, не трябва да мислите непременно за продажбата. Изгради ли се тази връзка, продажбата ще дойде сама.
LiveAgent предлага автоматизация на продажбите, табло за управление, отстраняване на неизправности и алтернативи за VoIP телефонни системи. Компанията предлага партньорска програма. Запазеният текст се използва за персонализирани имейли и автоматични съобщения. Клиентите могат да получат достъп до таблото на LiveAgent като потребители на платформата. Клиентският портал и системата за управление на оплаквания са част от инструментите, предоставени от академията и портала за поддръжка на LiveAgent.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага решения за фирми в модната индустрия. Софтуерът осигурява възможност за обслужване на клиентите през различни канали, както и сортиране на комуникацията по приоритет. Клиентите могат да се възползват от безплатен тестов период от 30 дни и регистрацията е безплатна. LiveAgent е носител на награди и сертификати, има блог, академия и партньорска програма.