Взаимоотношения с клиенти

Какво са взаимоотношенията с клиентите?

Взаимоотношенията с клиенти са бизнес отношенията, които всяка компания има с клиенти си. Важността им е огромна, независимо от размера на компанията. Затова е важно да имате добра, лоялна връзка, изградена на доверие. Има много начини да постигнете това

Всяка компания трябва да оцени отношенията с клиентите и да разбере изискванията им. След това трябва да предостави отлично обслужване, да предлага качествен продукт или услуга и да се грижат за своите клиенти. CRM е стратегия за управление на връзките с клиентите.

Frequently asked questions

Какво означават взаимоотношенията с клиентите?

Взаимоотношенията с клиентите са връзката, която се създава между компанията и клиента. Те са изключително важни за успеха на компанията. Благодарение на изграждането на добри, трайни отношения, основани на доверие, компанията има шанс да преуспее.

Важни ли са взаимоотношенията с клиентите за компанията?

Взаимоотношенията с клиентите трябва да са най-важното за компанията. Благодарение на добрите връзки компанията задържа клиентите,а те добавят стойност. За добрите отношения най-важното е да се осигури първокласно обслужване на клиентите. Благодарение на това клиентът се чувства обгрижен и има доверие на фирмата, а освен това са идеален източник на обратна връзка.

Как да подобрим взаимоотношенията с клиентите?

За да установите връзка с клиента, на първо място трябва да се грижите за него. Отнасяйте се към всеки индивидуално и с разбиране към нуждите му. Фирмата трябва да вдъхва довери и това се постига, благодарение на факта, че всички нейни действия са прозрачни и се действа честно. По-добре е да признаете, че нещо не работи, отколкото да го скриете. Когато изграждате взаимоотношения, не трябва да мислите непременно за продажбата. Изгради ли се тази връзка, продажбата ще дойде сама.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Разберете повече за това какво са изходящите обаждания. Разберете в дълбочина концепциите в клиентското обслужванес прости обяснения от професионалисти.

Изходящи обаждания

LiveAgent предлага автоматизация на продажбите, табло за управление, отстраняване на неизправности и алтернативи за VoIP телефонни системи. Компанията предлага партньорска програма. Запазеният текст се използва за персонализирани имейли и автоматични съобщения. Клиентите могат да получат достъп до таблото на LiveAgent като потребители на платформата. Клиентският портал и системата за управление на оплаквания са част от инструментите, предоставени от академията и портала за поддръжка на LiveAgent.

Научете повече за автоматизацията на продажбите и как компанията ви може да автоматизира повтарящите се процеси с цел повишаване на приходите и ефективността.

Автоматизация на продажбите

Автоматизацията на продажбите може да помогне за постоянното представяне на бранда на компанията ви, като подобри производителността на труда и улесни адаптацията на персонала. Това може да доведе до по-високи приходи, но прекаляването с автоматизацията може да има обратен ефект.

Попълнете персонализирани стойности с API, ефективно използвайте филтър и търсене или използвайте правила за разширена автоматизация с функцията на LiveAgent - Контактни полета.

Контактни полета

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.

Кол центровете са неразделна част от обслужването на клиенти. Научете как да оптимизирате вашия с помощта на функциите за автоматизация на кол център на LiveAgent.

Автоматизация на кол център

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага решения за фирми в модната индустрия. Софтуерът осигурява възможност за обслужване на клиентите през различни канали, както и сортиране на комуникацията по приоритет. Клиентите могат да се възползват от безплатен тестов период от 30 дни и регистрацията е безплатна. LiveAgent е носител на награди и сертификати, има блог, академия и партньорска програма.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо