Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Взаимоотношения с клиенти

Какво са взаимоотношенията с клиентите?

Взаимоотношенията с клиенти са бизнес отношенията, които всяка компания има с клиенти си. Важността им е огромна, независимо от размера на компанията. Затова е важно да имате добра, лоялна връзка, изградена на доверие. Има много начини да постигнете това

Всяка компания трябва да оцени отношенията с клиентите и да разбере изискванията им. След това трябва да предостави отлично обслужване, да предлага качествен продукт или услуга и да се грижат за своите клиенти. CRM е стратегия за управление на връзките с клиентите.

Често задавани въпроси

Какво означават взаимоотношенията с клиентите?

Взаимоотношенията с клиентите са връзката, която се създава между компанията и клиента. Те са изключително важни за успеха на компанията. Благодарение на изграждането на добри, трайни отношения, основани на доверие, компанията има шанс да преуспее.

Важни ли са взаимоотношенията с клиентите за компанията?

Взаимоотношенията с клиентите трябва да са най-важното за компанията. Благодарение на добрите връзки компанията задържа клиентите,а те добавят стойност. За добрите отношения най-важното е да се осигури първокласно обслужване на клиентите. Благодарение на това клиентът се чувства обгрижен и има доверие на фирмата, а освен това са идеален източник на обратна връзка.

Как да подобрим взаимоотношенията с клиентите?

За да установите връзка с клиента, на първо място трябва да се грижите за него. Отнасяйте се към всеки индивидуално и с разбиране към нуждите му. Фирмата трябва да вдъхва довери и това се постига, благодарение на факта, че всички нейни действия са прозрачни и се действа честно. По-добре е да признаете, че нещо не работи, отколкото да го скриете. Когато изграждате взаимоотношения, не трябва да мислите непременно за продажбата. Изгради ли се тази връзка, продажбата ще дойде сама.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо