Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Twitter е социална медийна платформа, която често се нарича уеб сайт на микроблогинг. Потребителите на Twitter могат да си взаимодействат и да изпращат кратки съобщения, известни също като Tweets, които са ограничени до 280 знака.

Twitter е чудесна платформа за бързо разпространяване на информация, поддържане на актуални събития, достигане до нови аудитории, търсене на обратна връзка, допринасяне за дискусии и изразяване на себе си.

Защо е важно поддръжката на клиенти в Twitter?

Twitter има над 187 милиона активни потребители по целия свят. Много от тези потребители използват Twitter, за да споделят мнението си за продукти и фирми, да задават въпроси и да предоставят обратна връзка, като споделят както негативни, така и положителни преживявания.

Тъй като Twitter се счита за канал “винаги на” клиентите (както съществуващи, така и потенциални) очакват да бъдат признати на платформата, когато се опитват да се свържат с бизнес. Често, фирми, които не успяват да реагират своевременно и по начин, който е задоволителен за клиента, се сблъскват с обратна мишена, отменят културата и бойкотирането.

Twitter

Заради натурата на Туитър, тези негативни преживявания могат да се разпространят като горски пожар, като хиляди хора скачат на bandwagon. Като такъв, това е изключително важно да бъдат активни в Twitter, в допълнение към това, че е добре запознат с проактивно обслужване на клиенти.

Как можете да предоставите бързо обслужване на клиенти в Twitter?

За да сте сигурни, че получавате известие за всеки Tweet, който ви идва, ще трябва да използвате усъвършенстван инструмент като LiveAgent. 

С помощта на нашата Twitter интеграция можете да следите вашата марка и конкуренти. Можете също така да отговаряте на Tweets и коментари, които изискват действие своевременно, тъй като системата ще ви уведомява и ще конвертира всеки tweet, съдържащ проследяваните ви ключови думи, коментари и споменаване в билет.

Twitter-feature-LiveAgent
Twitter билет

Какво можете да направите с интеграцията?

  • Проследяване на споменавания на марката и ключови думи
    • Проследяване на споменавания на марката и ключови думи
    • Следете всички споменавания на вашата марка в реално време
    • Извършвайте мониторинг на вашата марка в реално време в социалните медии
  • Свързване на няколко акаунта в Twitter
  • Отговаряйте на туитове, коментари и се споменава от едно място
  • Лесно категоризирайте и търсете комуникацията си в Twitter и коментарите на клиентите
  • Лесно категоризирайте и търсете комуникацията си в Twitter и коментарите на клиентите

Как изглежда/ как работи на практика?

Да приемем, че името на вашата компания е “Helicompany” и вашият Twitter профил е “@Helico”. Всеки Tweet или retweet, които съдържат споменаване на страницата на вашата фирма (@Helico), автоматично ще се трансформира в билет.

В допълнение към това, LiveAgent може да проследява персонализирани ключови думи или набори от ключови думи и да ги превърне в билети. В този случай, всеки Tweet, съдържащ ключовата дума “Helicompany” ще бъде проследен, трансформиран в билет и земя в системата на бюрото за помощ.

Ако се чудите дали вашите клиенти ще могат да кажат, че използвате външен инструмент, за да отговорите на техните Tweets и коментари, отговорът е “не”. Вижте как работи в този подробен видео урок.

Как да се интегрират Twitter с LiveAgent

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Навигирайте до конфигурация (икона на колело в лявата лента с менюта)
  3. Кликнете върху Twitter
  4. Кликнете върху Акаунти в Twitter
  5. Кликнете върху Добавяне на акаунт в Twitter
Връзка с Twitter
  1. Ще се появи изскачащ прозорец. Влезте с потребителското име и паролата си в Twitter и след това щракнете върху Разрешаване на приложението.
Twitter
  1. След като вашият акаунт в LiveAgent е свързан с Twitter, кликнете върху Редактиране, за да активирате профила
Twitter
  1. В следващия екран, поставете отметка в квадратчето “Състояние”
Twitter
  1. Изберете отдела, в който искате да маршрутирате входящите Tweets, retweets, Twitter коментари и Twitter споменава
  2. Кликнете върху “Добавяне на нова заявка”, за да определите чии ретуитнети искате да конвертирате в билети. Можете също да добавите конкретни ключови думи в секцията “Заявка”, за да определите кои ключови думи искате да проследявате (и след това да конвертирате tweets, съдържащи тези ключови думи в билети)
  3. Кликнете върху Запазване
Twitter

Как бизнесът ви може да се възползва от интеграцията?

По-висока удовлетвореност на клиентите и подобрена лоялност на марката

Да поддържате клиентите си доволни е най-важното нещо в обслужването на клиентите. С нашата интеграция на място, вече няма да се налага да следите вашите Twitter сметки и мобилни устройства като ястреб. Ще можете лесно да се присъедините към текущите разговори, дори и да не сте изрично маркирани.

Да поддържате клиентите си доволни е най-важното нещо в обслужването на клиентите. С нашата интеграция на място, вече няма да се налага да следите вашите Twitter сметки и мобилни устройства като ястреб. Ще можете лесно да се присъедините към текущите разговори, дори и да не сте изрично маркирани.

Освен това, с всички минали Twitter билети, съхранявани в помощното ви бюро архив, лесно можете да впечатлите своите клиенти с познанията си за техните предишни заявки, подробности за покупки, и повече. Това от своя страна ще повиши лоялността на марката, стойността на живота на клиентите и удовлетвореността на клиентите.

Twitter

По-бърза разделителна способност

В днешно време, да имате страхотен продукт или ценова точка не е единственото нещо, което има значение. Клиентите искат персонализирани, безпроблемни поддръжка и особено бързи отговори на техните въпроси.

Ако клиентите Ви се свържат с Twitter, но не получат отговор в рамките на един час (повечето клиенти очакват да получат отговор в рамките на един час след публикуването), те вероятно ще се разпилеят и споделят своите отрицателни преживявания онлайн.

Ако клиентите Ви се свържат с Twitter, но не получат отговор в рамките на един час (повечето клиенти очакват да получат отговор в рамките на един час след публикуването), те вероятно ще се разпилеят и споделят своите отрицателни преживявания онлайн.

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

По-добра ефективност на работния поток

Отговаряне на въпроси на клиентите чрез LiveAgent подобрява ефективността на агента. Защо?

  • Агентите Ви няма да се налага постоянно да следят няколко профила и устройства
  • Вашите агенти няма да се разсейват от техните Twitter емисии
  • Агентите ви няма да бъдат разсейвани от все по-голям брой известия
  • Вашите агенти ще могат да управляват няколко бизнес акаунта наведнъж

По-силно присъствие на марката

Ако вашите клиенти превъртат през Twitter, вероятно са те да проучват вашите продукти/услуги.  Защо не ги спечелите, като покажете, че отговаряте своевременно на всички въпроси на клиентите и с малко усет? 

Twitter
Клиентското обслужване на Sainsbury в Twitter

По-добра сигурност, по-малко нарушения на данните

Отговарянето на Tweets чрез LiveAgent е по-сигурно. Защо? Twitter билети се съхраняват в споделена универсална пощенска кутия, която може да бъде достъпна от всеки агент по поддръжката. Това означава, че не трябва да се притеснявате за:

  • Споделяне на вашите идентификационни данни за влизане в Twitter с множество служители
  • Това да останете логнати на публични устройства
  • Загуба на устройства, които са влезли в профила ви в Twitter

Конкурентно предимство

Въпреки че Twitter подкрепата става все по-популярна, все още има много фирми, които не го предоставят. Спечелете конкурентно предимство днес, като просто свържете профила си в Twitter с LiveAgent.

Готови ли сте да опитате нашата Twitter интеграция?

Нека се погрижим за тежкия лифтинг, за да можете да се съсредоточите върху осигуряването на гладка и надеждна поддръжка за всички ваши клиенти. Започнете безплатния 14-дневен пробен период още днес. Не се изисква кредитна карта.

Ресурси от базата знания за Twitter

Научете повече за проследяването на ключови думи чрез ръководството ни в базата знания или страницата ни за интегриране.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо