Партньор
Какво е Twitter?
Tweeter е уебсайт за микроблогинг и социана медия, използвана от милиони хора по целия свят. Потребителите взимодействат един с друг чрез кратки съобщения, наречени Tweet-ове, с които могат да споделят текст и различно мултимедийно съдържание с последователите си. Tweeter се използва и от компании и бизнеси, за да рекламират продуктите си, да взаимодействат с клиенти или да им предоставят обслужване.
Twitter can be an excellent tool for your customer support team. It can increase customer satisfaction and your agents can provide help in real-time, instead of just handling emails or phone calls.
Как се използва?
Използвайте Twitter, за да създадете фирмен профил и да споделяте продуктите и услугите си. Twitter може бъде и мощен канал за клиентско обслужване с правилния софтуер и знания. Свързването на Twitter и LiveAgent може да ви даде нов начин да се свързвате с клиентите си и да спечели добро име на компанията ви.
След като интегрирате Twitter, входящата кутия на екипа ви ще наблюдава съобщенията и tweet-овете от профила ви.
Сега можете да създадете собствен списък с търсения – наблюдение на tweet-ове, създадени в Twitter. Ето няколко примера как да търсите конкретни tweet-ове и да ги превърнете в запитвания.
Пример | Намира tweet-ове… |
---|---|
twitter търсене | съдържащи както “twitter”, така и “търсене”. Това е търсенето по подразбиране |
“happy hour” | съдържащи точно фразата “happy hour” |
любов OR омраза | съдържащи “любов” или “омраза” (или и двете) |
бира -тъмна | съдържащи “бира”, но не “тъмна” |
#haiku | съфържащи хаштаг “haiku” |
from:twitterapi | изпратени от потребител @twitterapi |
to:twitterapi | изпратени до потребител @twitterapi |
place:opentable:2 | относно мястото с ID 2 в OpenTable |
place:247f43d441defc03 | относно мястото с Twitter ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | споменаващи @twitterapi |
супергерой since:2011-05-09 | съдържащи “супергерой” и изпратени от дата “2011-05-09” (година-месец-ден). |
twitterapi until:2011-05-09 | съдържащи “twitterapi” и изпратени преди дата “2011-05-09”. |
филм -страшен🙂 | съдържащи “филм”, но не “страшен” и с положителен тон. |
полет 🙁 | съдържащи “полет” и с негативен тон. |
трафик ? | съдържащи “трафик” и задаващи въпрос. |
забавно filter:links | съдържащи “забавно” и с URL. |
новини source:tweet_button | съдържащи “новини” и създадени чрез бутона Tweet |
Предимства
- Проследявате Tweet-овете и съобщенията си в реално време
- Обработвате всичко през една система за управление на запитвания
- Едно софтуерно решение с разнообразни функции за управление на социалните ви медии
Как да интегрирате Twitter с LiveAgent
LiveAgent има вградена интеграция за профила ви в Twitter. Просто отидете в акаунта си в LiveAgent, отворете Конфигурация и намерете Twitter в левия панел или на основния екран.

Първо трябва да активирате Twitter. Можете да го направите като кликнете върху оранжевия бутон в секцията. След това LiveAgent ще се рестартира.

След това отидете в Twitter профили. Това е секцията точно под Twitter в левия панел. Можете да добавяте профили си в Twitter тук. Кликнете върху оранжевия бутон Добави Twitter профил.

Ще изскочи нов прозорец. Впишете се в профила си в Twitter и дайте позволение на LiveAgent да обработва данните ви и позволете достъпа до help desk софтуера ви.

Профилът ви в Twitter е свързан и вече трябва да го виждате наличен в тази секция. Последната стъпка е да кликнете върху бутона с моливче вдясно.

Трябва да отметнете полето Статус, за да завършите интеграцията. Това ще позволи на LiveAgent да обработва Tweet-овете ви и да ги превръща в запитвания в системата ви за управление на запитвания.

Готово. Сега проверете входящата кутия със запитванията си. Трябва да видите Tweet-овете и отговорите от последователите си там.


Вече не е нужно да превключвате между приложенията и можете да обработвате цялата си комуникация през входящата си кутия в LiveAgent. Добавете и още профили ако желаете.
Как да интегрирате Twitter с LiveAgent чрез Zapier
Ако предпочитате, можете да интегрирате Twitter с LiveAgent чрез Zapier. Zapier е услуга, която ви помага да интегрирате две приложения. Интеграцията е проста и може да се направи за няколко минути.
Като за начало ви трябва акаунт в Zapier. Можете да си направите тук. След като сте готови, отидете на страницата Интеграция на LiveAgent + Twitter.

Превъртете надолу на страницата докато видите специалната секция Свържете Twitter + LiveAgent. Тук можете да изберете тригери и действия. Тригерът в единия софтуер ще активира действието в другия. Така че помислете какво искате да прави интеграцията ви и изберете тригер и действие.
Като пример за това ръководство избрахме тригер в Twitter Нов последовател и действие в LiveAgent Добави нов клиент. Можете да използвате тази интеграция, за да събирате информация за потребителите на месец, да добавяте нови контакти за разговори във входящата кутия на екипа си, за целите на маркетинга и продажбите.
Кликнете синия бутон, за да продължите

Сега е време да настроим тригера. Логнете се в акаунта си в Twitter и дайде на Zapier необходимите разрешения, за да обработва данните ви.

Не забравяйте да тествате тригера, за да видите дали работи. Zapier ще види дали имате налични последователи и потребители в профила си в Twitter и ще събере данните.

След успешен тест на тригера, конфигурирайте действието в LiveAgent.
Тук ще трябва да попълните няколко нови формуляра. В полето Имейл, изберете опцията, както е показано на снимката по-долу, или помислете кои опции ще са по-подходящи за вас. И в двата случая не забравяйте да попълните имейл адрес в полето за имейл.

След като сте готови, направете последен тест на интеграцията и вижте дали работи

Работи? Страхотно! Сега всеки нов последовател в Twitter ще бъде запазен като контакт в системата ви за управление на запитвания LiveAgent.


Можете да се върнете в страницата в Zapier и да създадете още интеграции с различни цели.
Frequently asked questions
Какво представлява интеграцията с Twitter в LiveAgent?
Интеграгия с Tweeter създава ново запитване всеки път когато ви споменат в tweet. В резултат на това, можете да се свързвате с клиентите си и да сте винаги в час през един интерфейс.
Как да интегрирате Twitter с LiveAgent?
Впишете се в профила си в LiveAgent Кликнете върху Конфигурация Потърсете Twitter -> Twitter профили -> Добави Twitter профил Свържете Кликнете Редактиране и променете полето Статус
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
Помагайки да се сегментират клиентите, софтуерът за проследяване подобрява маркетинговите съобщения и задържа маржовете високи. Рефералният маркетинг и качественото обслужване на клиенти са от основно значение.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.