Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Какво е Twitter?

Tweeter е уебсайт за микроблогинг и социана медия, използвана от милиони хора по целия свят. Потребителите взимодействат един с друг чрез кратки съобщения, наречени Tweet-ове, с които могат да споделят текст и различно мултимедийно съдържание с последователите си. Tweeter се използва и от компании и бизнеси, за да рекламират продуктите си, да взаимодействат с клиенти или да им предоставят обслужване.

Twitter може да бъде отличен инструмент за екипа ви за клиентско обслужване. Може да подобри удовлетвореността на клиентите и сътрудниците ви могат да предоставят обслужване в реално време, вместо само да отговарят на имейли и телефонни обаждания.

Как се използва?

Използвайте Twitter, за да създадете фирмен профил и да споделяте продуктите и услугите си. Twitter може бъде и мощен канал за клиентско обслужване с правилния софтуер и знания. Свързването на Twitter и LiveAgent може да ви даде нов начин да се свързвате с клиентите си и да спечели добро име на компанията ви.

След като интегрирате Twitter, входящата кутия на екипа ви ще наблюдава съобщенията и tweet-овете от профила ви.

Сега можете да създадете собствен списък с търсения – наблюдение на tweet-ове, създадени в Twitter. Ето няколко примера как да търсите конкретни tweet-ове и да ги превърнете в запитвания.

ПримерНамира tweet-ове…
twitter търсенесъдържащи както “twitter”, така и “търсене”. Това е търсенето по подразбиране
“happy hour”съдържащи точно фразата “happy hour”
любов OR омразасъдържащи “любов” или “омраза” (или и двете)
бира -тъмнасъдържащи “бира”, но не “тъмна”
#haikuсъфържащи хаштаг “haiku”
from:twitterapiизпратени от потребител @twitterapi
to:twitterapiизпратени до потребител @twitterapi
place:opentable:2относно мястото с ID 2 в OpenTable
place:247f43d441defc03относно мястото с Twitter ID 247f43d441defc03
@twitterapiспоменаващи @twitterapi
супергерой since:2011-05-09съдържащи “супергерой” и изпратени от дата “2011-05-09” (година-месец-ден).
twitterapi until:2011-05-09съдържащи “twitterapi” и изпратени преди дата “2011-05-09”.
филм -страшен🙂съдържащи “филм”, но не “страшен” и с положителен тон.
полет 🙁съдържащи “полет” и с негативен тон.
трафик ?съдържащи “трафик” и задаващи въпрос.
забавно filter:linksсъдържащи “забавно” и с URL.
новини source:tweet_buttonсъдържащи “новини” и създадени чрез бутона Tweet

Предимства

  • Проследявате Tweet-овете и съобщенията си в реално време
  • Обработвате всичко през една система за управление на запитвания
  • Едно софтуерно решение с разнообразни функции за управление на социалните ви медии

Как да интегрирате Twitter с LiveAgent

LiveAgent има вградена интеграция за профила ви в Twitter. Просто отидете в акаунта си в LiveAgent, отворете Конфигурация и намерете Twitter в левия панел или на основния екран.

Twitter а опциите за конфигурация на LiveAgent
Къде да намерите Twitter

Първо трябва да активирате Twitter. Можете да го направите като кликнете върху оранжевия бутон в секцията. След това LiveAgent ще се рестартира.

Секция Twitter с бутон Активирай Twitter
Кликнете Активирай Twitter

След това отидете в Twitter профили. Това е секцията точно под Twitter в левия панел. Можете да добавяте профили си в Twitter тук. Кликнете върху оранжевия бутон Добави Twitter профил.

Връзка с Twitter
Добави Twitter профил

Ще изскочи нов прозорец. Впишете се в профила си в Twitter и дайте позволение на LiveAgent да обработва данните ви и позволете достъпа до help desk софтуера ви.

Прозорец за вписване в Twitter в конфигурацията на Twitter профил
Впишете се в Twitter

Профилът ви в Twitter е свързан и вече трябва да го виждате наличен в тази секция. Последната стъпка е да кликнете върху бутона с моливче вдясно.

Twitter профил, добавен в LiveAgent
Профилът ви в Twitter

Трябва да отметнете полето Статус, за да завършите интеграцията. Това ще позволи на LiveAgent да обработва Tweet-овете ви и да ги превръща в запитвания в системата ви за управление на запитвания.

Сложете отметка в полето Статус в конфигурацията на Twitter в LiveAgent
Сложете отметка в полето

Готово. Сега проверете входящата кутия със запитванията си. Трябва да видите Tweet-овете и отговорите от последователите си там.

Пример за Tweet в Twitter
Tweet
Tweet, експортитан в LiveAgent като запитване
Tweet в LiveAgent

Вече не е нужно да превключвате между приложенията и можете да обработвате цялата си комуникация през входящата си кутия в LiveAgent. Добавете и още профили ако желаете.

Как да интегрирате Twitter с LiveAgent чрез Zapier

Ако предпочитате, можете да интегрирате Twitter с LiveAgent чрез Zapier. Zapier е услуга, която ви помага да интегрирате две приложения. Интеграцията е проста и може да се направи за няколко минути.

Като за начало ви трябва акаунт в Zapier. Можете да си направите тук. След като сте готови, отидете на страницата Интеграция на LiveAgent + Twitter.

Страница за интеграция на LiveAgent и Twitter в Zapier
LiveAgent + Twitter

Превъртете надолу на страницата докато видите секцията Свържете Twitter + LiveAgent за секунди. Тук можете да изберете тригери и действия. Тригерът в единия софтуер ще активира действието в другия. Така че помислете какво искате да прави интеграцията ви и изберете тригер и действие.

Като пример за това ръководство избрахме тригер в Twitter Нов последовател и действие в LiveAgent Добави нов клиент. Можете да използвате тази интеграция, за да събирате информация за потребителите на месец, да добавяте нови контакти за разговори във входящата кутия на екипа си, за целите на маркетинга и продажбите.

Кликнете синия бутон, за да продължите

Избрани тригер в Twitter и действие в LiveAgent в Zapier
Тригер в Twitter и действие в LiveAgent

Сега е време да настроим тригера. Логнете се в акаунта си в Twitter и дайде на Zapier необходимите разрешения, за да обработва данните ви.

Настройка на Twitter в процеса по интеграцията
Настройка на Twitter

Не забравяйте да тествате тригера, за да видите дали работи. Zapier ще види дали имате налични последователи и потребители в профила си в Twitter и ще събере данните.

Тестване на тригера в Twitter при интеграция през Zapier
Тестване на тригера

След успешен тест на тригера, конфигурирайте действието в LiveAgent.

Тук ще трябва да попълните няколко нови формуляра. В полето Имейл, изберете опцията, както е показано на снимката по-долу, или помислете кои опции ще са по-подходящи за вас. И в двата случая не забравяйте да попълните имейл адрес в полето за имейл.

Конфигуриране на действие в LiveAgent при конфигурация чрез Zapier
Конфигуриране на действие в LiveAgent

След като сте готови, направете последен тест на интеграцията и вижте дали работи

Успешен тест за интеграция на Twitter и LiveAgent чрез Zapier
Успешен тест за интеграция

Работи? Страхотно! Сега всеки нов последовател в Twitter ще бъде запазен като контакт в системата ви за управление на запитвания LiveAgent.

Пример за последовател в Twitter
Последовател в Twitter
Последователят в Twitter е добавен в LiveAgent като последовател
Нов контакт в LiveAgent

Можете да се върнете в страницата в Zapier и да създадете още интеграции с различни цели.

Често задавани въпроси

Какво представлява интеграцията с Twitter в LiveAgent?

Интеграгия с Tweeter създава ново запитване всеки път когато ви споменат в tweet. В резултат на това, можете да се свързвате с клиентите си и да сте винаги в час през един интерфейс.

 

 

Как да интегрирате Twitter с LiveAgent?

1. Впишете се в профила си в LiveAgent

2. Кликнете върху Конфигурация

3. Потърсете Twitter -> Twitter профили -> Добави Twitter профил

4. Свържете

5. Кликнете Редактиране и променете полето Статус

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо