Търсите инструменти за мониторинг на социалните мрежи?

Ако все още не използвате инструмент за мониторинг на социалните мрежи като част от стратегията ви за маркетинг и обслужване на клиенти, е крайно време да се сдобиете с такъв.

Мониторингът на социалните мрежи представлява проследяване на това, което е казано за компанията ви онлайн. Вижте какво мислят клиентите ви, поработете над грешките, ако ви критикуват и отговорете на въпросите на потенциалните си клиенти.

Мониторингът на социалните мрежи е задължителен!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Какво представлява мониторингът на социалните мрежи?

Мониторингът на социалните мрежи е процес на наблюдаване и следене на дигиталното общуване или онлайн споменаванията на бранда ви.

Това е ефективен начин за събиране на отзиви и следене на това какво мислят клиентите за вашия бранд, компания, продукти или услуги.

LiveAgent като инструмент за мониторинг на социалните мрежи

LiveAgent анализира всички ваши социални мрежи и събира всички коментари, съобщения и споменавания на бранда ви директно в LiveAgent.

LiveAgent поддържа:

LiveAgent suitable tool for social listening

Защо инструментите за мониторинг на социалните мрежи са толкова важни?

Woman on phone in shopping cart

Решавайте проблемите проактивно

Инструментите за мониторинг на социалните мрежи са чудесен начин за решаване на проблемите. Разпознавайте недоволните клиенти преди информацията за неприятният им опит да е завладяла мрежата и да е навредила на компанията ви.

Feedback & suggestions

Използвайте положителните споменавания в своя полза

Мониторингът на социалните мрежи не е свързан само с лошите отзиви. Покажете положителните неща, които клиентите споделят за компанията ви. Няма нищо по-хубаво от искрената благодарност!

Learn from customer analytics and insights

Получете представа за удовлетвореността на клиентите

Мониторингът на социалните мрежи е чудесен инструмент, който ви дава обща представа за това какво се говори онлайн за бизнеса ви. Следете какво говорят клиентите ви, както и конкурентите ви.

Real-time customer support

Лесно взаимодействие с клиентите

Отговаряйте на туитовете, съобщенията в Facebook или коментарите в Instagram на клиентите директно от инструмента ви за мониторинг на социалните мрежи. Не губете ценно време да влизате и излизате от различните си профили в социалните мрежи.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Мониторинг на Facebook

Инструментът за мониторинг на LiveAgent насочва всички съобщения коментари на постовете ви във Facebook директно към таблото ви за управление в LiveAgent. От там лесно можете да отговаряте, харесвате и дори да създавате нови постове на Facebook страницата си.

Мониторинг на Twitter

Следете ключовите думи и отговаряйте на туитовете споменаващи профила ви. С инструмента за мониторинг на Twitter на LiveAgent никога повече няма да пропуснете туит за компанията ви.

Просто задайте ключовите думи, които искате да следите и всички туитове съдържащи тези думи ще бъдат автоматично насочвани към акаунта ви в LiveAgent под формата на тикети.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Мониторинг на Instagram

Всички коментари на постовете ви или постовете споменаващи акаунта ви ще бъдат автоматично насочвани към LiveAgent. Отговаряйте директно от LiveAgent, без да е необходимо да преглеждате безбройните известия на телефона си.

LiveAgent подрежда всички запитвания според важността им и времето на получаване.

Повече от инструмент за мониторинг на социалните мрежи

Работа с тикети

Насочвайте всички запитвания от различните канали за връзка в една единствена обща поща.

Чат на живо

Общувайте с клиентите и посетителите на сайта си в чата в реално време.

Клиентски портал

Създайте уникални клиентски портали и бази знания като възможности за самообслужване на клиентите си.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Защо LiveAgent подходящият инструмент за мониторинг на социалните мрежи за вас?

Most reviewed and number 1

Най-обсъждан, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Повече от 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за клиентска поддръжка.

Packed with features

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни инструмент за мониторинг на социалните мрежи на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които предлагаме.

Какво чакате още? Започнете с мониторинга на социалните мрежи още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Мониторинг на социалните мрежи
Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

Използвайте готовите ни шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии относно цени на продукт/услуга. Те са професионални и с възможност за пълна персонализация!

Въпроси за цени на продукт/услуга

Бизнесите, активни в социалните медии, получават множество въпроси на лични съобщения. Някои от тези съобщения са свързани с цените на продуктите или услугите на фирмата. Цената играе важна роля за мнозина купувачи, когато те търсят продукти или услуги за покупка. Купувачите сравняват множество фактори, като качеството, марката и произхода на продукта. Качеството може да бъде решаващо за едни клиенти, докато други търсят по-евтини продукти. Отговаряйте на коментари в социалните медии, за да запазите клиентите. Цената може да въздейства на процеса на покупката в зависимост от навиците на клиента. Накрая, цената има големи въздействия върху процеса на покупка.

Социалните медии промениха изцяло начина , по който работи клиентското обслужване. Целият цикъл по отношение на потенциалните клиенти започва да изглежда малко по-различно.

Клиентско обслужване в социални медии

Социалните медии промениха изцяло начина , по който работи клиентското обслужване. Целият цикъл по отношение на потенциалните клиенти започва да изглежда малко по-различно.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

LiveAgent предлага бизнес решения за стартъпи, корпорации, правителствени организации, образование и НПО. Функционалността на софтуера е приспособена към размера и индустрията на всеки тип и размер на организации. LiveAgent също така предоставя решения за различни индустрии като електронна търговия и услуги, пътуване и настаняване, маркетинг и забавления.

Осъществявайте и получавайте обаждания през интернет с нашия усъвършенстван софтуер за телефония. Правете международни и регионални разговори на местни цени.

Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?

Софтуерът за телефония може да повиши качеството на обслужване на клиенти с различни функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане и регистриране на обажданията. Това също така може да бъде по-евтино от стационарни телефонни услуги и позволява на агентите да работят отдалечено от всяко устройство с интернет връзка.

Проследявайте времето, прекарано в обработка на тикет. Проследяването на времето стартира автоматично, когато Ваш служител е в активен тикет.

Проследяване на времето

LiveAgent предоставя множество функции, включително вътрешни разговори, масови действия и автоматично разпределяне на чатове. Софтуерът може да бъде персонализиран, анимиран и използван в различни сфери на бизнеса, за да подобри продажбите и ефективността на служителите. Безплатният пробен период е наличен.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо