Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
Въпроси за цени на продукт/услуга
Бизнесите, активни в социалните медии, получават множество въпроси на лични съобщения. Някои от тези съобщения са свързани с цените на продуктите или услугите на фирмата. Цената играе важна роля за мнозина купувачи, когато те търсят продукти или услуги за покупка. Купувачите сравняват множество фактори, като качеството, марката и произхода на продукта. Качеството може да бъде решаващо за едни клиенти, докато други търсят по-евтини продукти. Отговаряйте на коментари в социалните медии, за да запазите клиентите. Цената може да въздейства на процеса на покупката в зависимост от навиците на клиента. Накрая, цената има големи въздействия върху процеса на покупка.
Клиентско обслужване в социални медии
Социалните медии промениха изцяло начина , по който работи клиентското обслужване. Целият цикъл по отношение на потенциалните клиенти започва да изглежда малко по-различно.
Обслужване в социалните медии през help desk-а ви
LiveAgent предлага бизнес решения за стартъпи, корпорации, правителствени организации, образование и НПО. Функционалността на софтуера е приспособена към размера и индустрията на всеки тип и размер на организации. LiveAgent също така предоставя решения за различни индустрии като електронна търговия и услуги, пътуване и настаняване, маркетинг и забавления.
Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?
Софтуерът за телефония може да повиши качеството на обслужване на клиенти с различни функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане и регистриране на обажданията. Това също така може да бъде по-евтино от стационарни телефонни услуги и позволява на агентите да работят отдалечено от всяко устройство с интернет връзка.
LiveAgent предоставя множество функции, включително вътрешни разговори, масови действия и автоматично разпределяне на чатове. Софтуерът може да бъде персонализиран, анимиран и използван в различни сфери на бизнеса, за да подобри продажбите и ефективността на служителите. Безплатният пробен период е наличен.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни