Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Търсите инструменти за мониторинг на социалните мрежи?

Ако все още не използвате инструмент за мониторинг на социалните мрежи като част от стратегията ви за маркетинг и обслужване на клиенти, е крайно време да се сдобиете с такъв.

Мониторингът на социалните мрежи представлява проследяване на това, което е казано за компанията ви онлайн. Вижте какво мислят клиентите ви, поработете над грешките, ако ви критикуват и отговорете на въпросите на потенциалните си клиенти.

Мониторингът на социалните мрежи е задължителен!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of social listening tools

Какво представлява мониторингът на социалните мрежи?

Мониторингът на социалните мрежи е процес на наблюдаване и следене на дигиталното общуване или онлайн споменаванията на бранда ви.

Това е ефективен начин за събиране на отзиви и следене на това какво мислят клиентите за вашия бранд, компания, продукти или услуги.

LiveAgent като инструмент за мониторинг на социалните мрежи

LiveAgent анализира всички ваши социални мрежи и събира всички коментари, съобщения и споменавания на бранда ви директно в LiveAgent.

LiveAgent поддържа:

LiveAgent suitable tool for social listening

Защо инструментите за мониторинг на социалните мрежи са толкова важни?

Implementation without issues

Решавайте проблемите проактивно

Инструментите за мониторинг на социалните мрежи са чудесен начин за решаване на проблемите. Разпознавайте недоволните клиенти преди информацията за неприятният им опит да е завладяла мрежата и да е навредила на компанията ви.

Feedback & suggestions

Използвайте положителните споменавания в своя полза

Мониторингът на социалните мрежи не е свързан само с лошите отзиви. Покажете положителните неща, които клиентите споделят за компанията ви. Няма нищо по-хубаво от искрената благодарност!

Learn from customer analytics and insights

Получете представа за удовлетвореността на клиентите

Мониторингът на социалните мрежи е чудесен инструмент, който ви дава обща представа за това какво се говори онлайн за бизнеса ви. Следете какво говорят клиентите ви, както и конкурентите ви.

Real-time customer support

Лесно взаимодействие с клиентите

Отговаряйте на туитовете, съобщенията в Facebook или коментарите в Instagram на клиентите директно от инструмента ви за мониторинг на социалните мрежи. Не губете ценно време да влизате и излизате от различните си профили в социалните мрежи.

Мониторинг на Facebook

Инструментът за мониторинг на LiveAgent насочва всички съобщения коментари на постовете ви във Facebook директно към таблото ви за управление в LiveAgent. От там лесно можете да отговаряте, харесвате и дори да създавате нови постове на Facebook страницата си.

Мониторинг на Twitter

Следете ключовите думи и отговаряйте на туитовете споменаващи профила ви. С инструмента за мониторинг на Twitter на LiveAgent никога повече няма да пропуснете туит за компанията ви.

Просто задайте ключовите думи, които искате да следите и всички туитове съдържащи тези думи ще бъдат автоматично насочвани към акаунта ви в LiveAgent под формата на тикети.

Мониторинг на Instagram

Всички коментари на постовете ви или постовете споменаващи акаунта ви ще бъдат автоматично насочвани към LiveAgent. Отговаряйте директно от LiveAgent, без да е необходимо да преглеждате безбройните известия на телефона си.

LiveAgent подрежда всички запитвания според важността им и времето на получаване.

Повече от инструмент за мониторинг на социалните мрежи

Email icon

Работа с тикети

Насочвайте всички запитвания от различните канали за връзка в една единствена обща поща.

Message icon

Чат на живо

Общувайте с клиентите и посетителите на сайта си в чата в реално време.

Group 370 icon

Клиентски портал

Създайте уникални клиентски портали и бази знания като възможности за самообслужване на клиентите си.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Защо LiveAgent подходящият инструмент за мониторинг на социалните мрежи за вас?

Most reviewed and number 1

Най-обсъждан, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Повече от 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за клиентска поддръжка.

Packed with features

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни инструмент за мониторинг на социалните мрежи на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които предлагаме.

Какво чакате още? Започнете с мониторинга на социалните мрежи още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо