Търсите инструменти за мониторинг на социалните мрежи?

Ако все още не използвате инструмент за мониторинг на социалните мрежи като част от стратегията ви за маркетинг и обслужване на клиенти, е крайно време да се сдобиете с такъв.

Мониторингът на социалните мрежи представлява проследяване на това, което е казано за компанията ви онлайн. Вижте какво мислят клиентите ви, поработете над грешките, ако ви критикуват и отговорете на въпросите на потенциалните си клиенти.

Мониторингът на социалните мрежи е задължителен!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Какво представлява мониторингът на социалните мрежи?

Мониторингът на социалните мрежи е процес на наблюдаване и следене на дигиталното общуване или онлайн споменаванията на бранда ви.

Това е ефективен начин за събиране на отзиви и следене на това какво мислят клиентите за вашия бранд, компания, продукти или услуги.

LiveAgent като инструмент за мониторинг на социалните мрежи

LiveAgent анализира всички ваши социални мрежи и събира всички коментари, съобщения и споменавания на бранда ви директно в LiveAgent.

LiveAgent поддържа:

LiveAgent suitable tool for social listening

Защо инструментите за мониторинг на социалните мрежи са толкова важни?

Woman on phone in shopping cart

Решавайте проблемите проактивно

Инструментите за мониторинг на социалните мрежи са чудесен начин за решаване на проблемите. Разпознавайте недоволните клиенти преди информацията за неприятният им опит да е завладяла мрежата и да е навредила на компанията ви.

Feedback & suggestions

Използвайте положителните споменавания в своя полза

Мониторингът на социалните мрежи не е свързан само с лошите отзиви. Покажете положителните неща, които клиентите споделят за компанията ви. Няма нищо по-хубаво от искрената благодарност!

Learn from customer analytics and insights

Получете представа за удовлетвореността на клиентите

Мониторингът на социалните мрежи е чудесен инструмент, който ви дава обща представа за това какво се говори онлайн за бизнеса ви. Следете какво говорят клиентите ви, както и конкурентите ви.

Real-time customer support

Лесно взаимодействие с клиентите

Отговаряйте на туитовете, съобщенията в Facebook или коментарите в Instagram на клиентите директно от инструмента ви за мониторинг на социалните мрежи. Не губете ценно време да влизате и излизате от различните си профили в социалните мрежи.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Мониторинг на Facebook

Инструментът за мониторинг на LiveAgent насочва всички съобщения коментари на постовете ви във Facebook директно към таблото ви за управление в LiveAgent. От там лесно можете да отговаряте, харесвате и дори да създавате нови постове на Facebook страницата си.

Мониторинг на Twitter

Следете ключовите думи и отговаряйте на туитовете споменаващи профила ви. С инструмента за мониторинг на Twitter на LiveAgent никога повече няма да пропуснете туит за компанията ви.

Просто задайте ключовите думи, които искате да следите и всички туитове съдържащи тези думи ще бъдат автоматично насочвани към акаунта ви в LiveAgent под формата на тикети.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Мониторинг на Instagram

Всички коментари на постовете ви или постовете споменаващи акаунта ви ще бъдат автоматично насочвани към LiveAgent. Отговаряйте директно от LiveAgent, без да е необходимо да преглеждате безбройните известия на телефона си.

LiveAgent подрежда всички запитвания според важността им и времето на получаване.

Повече от инструмент за мониторинг на социалните мрежи

Работа с тикети

Насочвайте всички запитвания от различните канали за връзка в една единствена обща поща.

Научете повече

Чат на живо

Общувайте с клиентите и посетителите на сайта си в чата в реално време.

Клиентски портал

Създайте уникални клиентски портали и бази знания като възможности за самообслужване на клиентите си.

Научете повече
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Защо LiveAgent подходящият инструмент за мониторинг на социалните мрежи за вас?

Most reviewed and number 1

Най-обсъждан, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Повече от 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за клиентска поддръжка.

Packed with features

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни инструмент за мониторинг на социалните мрежи на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които предлагаме.

Какво чакате още? Започнете с мониторинга на социалните мрежи още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Мониторинг на социалните мрежи
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x