Instagram integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Instagram е популярна социална медия, където потребителите споделят снимки, видеа и истории. Тя се е превърнала в незаменим инструмент, чрез който бизнесите да общуват с клиентите си и да изграждат силно присъствие в социалните медии. Бизнесите го използват, за да рекламират своите продукти и услуги чрез красиви публикации, често съчетани с отзиви от доволни клиенти. Освен това, често се използва като канал за обслужване на клиенти, чрез който клиентите могат да се свържат с компанията, за да зададат въпроси относно рекламираните продукти или услуги.
Интеграцията с Instagram позволява на потребителите на LiveAgent да отговарят на отбелязвания, въпроси и коментари директно през универсалната входяща кутия на LiveAgent, без да се налага да влизат в Instagram.
Как работи?
Клиентското обслужване в Instagram може да бъде лесна задача с подходящите инструменти. Интеграцията на LiveAgent с Instagram ви позволява да свържете страницата на вашия бизнес в Instagram директно с нашия хелп деск.
В резултат на това, веднага след някой остави коментар или спомене вашия Instagram профил, те ще бъдат автоматично прехвърлени в системата ви за управление на запитвания.
Как изглежда на практита?
Клиентите ви могат ли да разберат, че използвате външен инструмент? Отговорът е НЕ. Вижте как работи в този подробен видео урок.
Какво мога да правя с помощта на интеграцията с Instagram?
Активирането на интеграцията с Instagram ви позволява да изпълнявате следните действия директно в LiveAgent:
- Да управлявате цялата си комуникация в социалните медии на едно място.
- Да наблюдавате и отговаряте на коментари и споменавания в Instagram през универсалната входяща кутия на LiveAgent.
- Да достъпвате история и данни за клиента
- Да използвате автоматизацията и функциите за управление на запитвния на LiveAgent, за да оптимизирате комуникацията си в Instagram и да намалите времето за отговор.
Да използвате възможностите за отчети и анализи, за да проследявате качеството на работа и да оценявате удовлетвореността на клиентите.
Как да интегрирам Instagram с LiveAgent
LiveAgent предлага вградена интеграция с Instagram. Интеграцията обаче не е налична във всички ценови планове. Интеграцията е включена като стандартна функция в Големия план. В Малкия и Средния план, интеграцията с Instagram може да се закупи срещу допълнителна такса.
За да я настроите, следвайте ръководството по-долу и добавете Instagram в един от най-удобните инструменти за клиентско обслужване!
Моля, имайте предвид, че трябва да имате Facebook страница, за да интегрирате Instagram. Ако все още не сте свързали профила си в Instagram с Facebook, то препоръчваме да използвате подробното ръководство на Meta.
Ето ръководство стъпка по стъпка как да интегрирате Instagram с LiveAgent:
Впишете се в LiveAgent и отидете на Конфигурация → Системни → Плъгини → Интеграция с Instagram.
Включете превключвателя за активиране. След това, LiveAgent ще се рестартира.
След като се рестартира, намерете раздела Facebook и Instagram в левия конфигурационен панел → Отидете в Профили → кликнете Свързване.
Ще се появи нов изскачащ прозорец, който ще ви подкани да влезете в профила си във Facebook → въведете своята информация за вход (или ако вече сте влезли) → кликнете Продължи като [Име]
- След това LiveAgent ще поиска вашето съгласие за достъп и управление на страниците ви. Преди да продължите към следващата стъпка, позволете изскачащия прозорец.
Върнете се в LiveAgent и изберете Facebook страницата, свързана с Instagram профила ви → настройте правата, като изберете от следните опции: Извличане на коментари или Извличане на споменавания.
Забележка: Тази интеграция не поддържа лични съобщения поради политиката на Meta. Това означава, че няма да получавате личните си съобщения от Instagram в LiveAgent.
- Изберете отдела, към който да се разпределят запитванията от Instagram
Кликнете Запази
Защо интеграцията в Instagram е толкова ценна?
По-висока удовлетвореност на клиентите и лоялност към бранда
Гарантирането на удовлетвореност на клиентите е тайната на всички успешни екипи за клиентско обслужване. Чрез съхраняването на интеракциите ви в Instagram под формата на запитвания в една централизирана входяща кутия, лесно можете да отворите минали разговори и данни за клиентите, например предишните им запитвания, детайли за покупката и индивидуални предпочитания.
Така можете да предложите персонализирано обслужване с фокус върху клиента всеки път. Тази допълнителна персонализация може да помогне изключително много за изграждането на доверите между вас и клиентите ви.
По-бързо разрешаване на проблемите
В днешно време вече не е достатъчно да предлагате чудесни продукти на достъпни цени. Клиентите търсят по-персонализирано, безпроблемно пазаруване и, най-важното, бързи отговори на въпросите им. Когато клиент се обърне към марка в социална медия като Instagram, те очакват да получат отговор в рамките на час. Ако бизнесът ви не успява да отговори на тези очаквания, или дори по-добре, да ги надмине, най-вероятно клиентът ще се обърне към някой от конкурентите ви.
Можете да избегнете този проблем, като свържете страницата си в Instagram с LiveAgent. Този надежден софуер за хелп деск ще ви уведомява всеки път, когато получите ново запитване от Instagram, което значително ще намали времето за отговор.
По-добра ефективност на работата
Нека погледнем как контактуването с клиенти от Instagram чрез LiveAgent повишава ефективността на служителите.
- Няма да се налага служителите ви постоянно да наблюдават множество профили и устройства
- Няма да се разсейват от публикациите в Instagram
- Няма да ги заливат непрестанни известия в Instagram
- Служителите ви ще могат да управляват множество бизнес профили едновременно
По-силно присъствие на марката
Ако клиентите ви разглеждат Instagram страницата на вашата марка, вероятно са готови да направят покупка. Често им трябва само отговор на няколко прости въпроса или пък отзив за марката ви от първа ръка. Всъщност Instagram страницата на вашия бранд може да повлияе върху решението на 80% от потребителите на Instagram в решението им да закупят вашия продукт или услуга.
Защо да не ги спечелите, като покажете, че сте готови да им помогнете на всяка стъпка бързо и без усилие?
По-високо ниво на сигурност, по-малко изтичания на информация
Комуникацията чрез LiveAgent е по-сигурна. Защо? Запитванията от Instagram се съхраняват в обща входяща поща, до която имат достъп само сътрудници обслужване на клиенти с необходимия достъп. Това означава, че не трябва да се притеснявате за:
- Споделянето на данните за вход в Instagram с множество служители
- Вписване от публични устройства
- Загуба на устройства, през които сте вписани в профила си в Instagram
Откроете се сред тълпата и си осигурете конкурентно предимство
Въпреки че обслужването чрез Instagram става все по-популярно, много бизнеси все още не го предлагат. Вашият бранд може да се открои сред тълпата, като осигури персонализирано висококачествено обслужване в Instagram, както и в други социални медии.
Готови ли сте да изпробвате нашата интеграция с Instagram?
Ние ще се погрижим за логистиката, а вие може да се фокусирате върху осигуряването на надеждно обслужване за всичките ви клиенти. Започнете своя безплатен 30-дневен тестов период днес. Не се изисква банкова карта.
Frequently Asked Questions
Какво е Instagram интеграция в рамките LiveAgent?
LiveAgent Ви позволява да свържете Вашия Instagram с LiveAgent, така че Вашия екип клиентско обслужване ефективно да отговори на споменавания и мнения. В резултат на това, винаги можете да следвате Вашето присъствие в социалните мрежи и да изграждате силни клиентски връзки.
Какви са предимствата на Instagram интеграция?
- подобрен поток на клиентското обслужване - възможност за комуникация с Вашата Instagram публика/клиенти от една универсална кутия
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.