Универсалната пощенска кутия Ви дава достъп до всички съобщения от едно място. Входящата поща може да извлича и обединява имейли, телефонни обаждания, съобщения в социалните мрежи, информационни тикети и чат съобщения в един интерфейс, което я прави задължително приспособление за отделите, занимаващи се с обслужване на клиентите.
Освен всичко това, универсалната пощенска кутия позволява на потребителите да отговарят на всички входящи съобщение директно чрез нея (без да се налага да следят и да се вписват във всеки комуникационен канал на всяко устройство).
Причини поради, които всеки бизнес трябва да притежава универсална пощенска кутия.
Универсалната пощенска кутия е задължителна за всеки бизнес, предприемач и корпорация, защото тя:
- Обединява всички съобщения от множество профили в една входяща поща
- Поддържа всички заявки организирани, според важността и датата, на която са получени
- Осигурява споделен потребителки достъп (много потребители могат да се впишат едновременно чрез уникалните си данни за достъп)
- Подобрява ефективността на служителите
- По-сигурна е
- Подобрява удовлетвореността на клиентите (повече разбиране от сътрудниците, по-малко повтаряне от страна на клиентите)
- Съкращава времето за отговор
- Автоматично пренасочва заявки към отдели и сътрудници
- Може да се използва за поддръжка на няколко търговски марки
Какви функции притежава универсалната пощенска кутия на LiveAGent?
Универсалната пощенска кутия на LiveAgent има множество полезни функции, които я правят задължителна за всеки бизнес.
Автоматично насочване на тикети
Всяко съобщение, получено във вашата универсална пощенска кутия, ще бъде автоматично пренасочено към подходящ служител обслужване на клиента, като елиминира възможността за всякакви обърквания сред персонала ви. Всеки сътрудник ще знае точно на кои съобщения трябва да отговори, което води до по-високи нива на ефективност.
Автоматични правила според времето и натоварването
Универсалната пощенска кутия може да освободи Вашите служители от ежедневните, монотонни административни задачи. Чрез задаване на конкретно време и задействане правила за автоматизация , вашата пощенска кутия ще може да изпълнява задачи като проследяване на имейли или маркиране на тикети като спам.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Маркери и филтри
Намирането на тикети във Вашата универсална пощенска кутия може да бъде лесно като детска игра, ако използвате правилните маркери. Маркери могат да се добавят към всеки тикет, за да помогнат с филтрирането и да са като кратък преглед на съдържанието.
Изглед към въвеждане в реално време и основно чат приспособление
Универсалната пощенска кутия Ви предоставя достъп до визуализация в реално време на това, което вашите клиенти въвеждат в приложенито за чат, поставено на Вашия сайт. Получаването на кратък поглед върху съобщенията на клиентите Ви, преди още да са ги изпратили, дава на Вашите служители допълнително време, за да намерят информацията, която им е необходима, за да впечатлят клиентите с компетентно, персонализирано и навременно обслужване.
Вградена CRM система
Да имате важна информация за клиентите на една ръка разстояние е безценно. Универсалната пощенска кутия на LiveAgent има вграден CRM, който ви дава възможност да създавате персонализирани полета , за да съхранявате цялата необходима информация за Вашите клиенти, включително предишни покупки, тикети и други.
Възможност за кол център
Както вече споменахме, универсалната пощенска кутия може да се използва и като комбиниран кол център . Тя съдържа всичко необходимо, включително IVR, ACD, прехвърляне на обаждания , обратно повикване и други.

Вътрешен чат
Универсалната пощенска кутия не би била завършена без опция за комуникация в реално време. Точно както в Gmail , можете да разговаряте с колегите си онлайн директно в пощата на LiveAgent.
Детектор за сблъсъци между служители
Универсалната пощенска кутия е по-добра от повечето традиционни имейл клиенти като Outlook и Gmail, защото Ви предупреждава, когато вземете работата на друг служител. Например, ако сте на път да започнете да отговаряте на тикет, по който работи друг, системата автоматично ще ви предупреди .
Лични бележки и напомняния
Личните бележки са друга чудесна функция на универсалната пощенска кутия. Винаги, когато сте в даден тикет, можете да създадете лична бележка , която само Вие и другите служители можете да видите. Това служи като бъдещо напомняне или ще помогне на другите да свършат работата си по-бързо.
Какво ще се пренасочва към универсалната пощенска кутия
- Имейли от множество адреси
- Чатове
- Обаждания (можете да регистрирате неограничен брой VoIP телефонни номера)
- Facebook съобщения и коментари (може да се свърже с много Facebook профили)
- Коментари и споменавания в Instagram (може да се свърже с много Instagram профили)
- Туитове и Twitter коментари (може да се свърже с много Twitter профили)
- Съобщения във Viber
- Отзиви
- Съобщения от контактната форма
Как изглежда/ как работи на практика?
Какво представлява универсалната пощенска кутия? Ако се чудите дали клиентите Ви ще разберат, че използвате универсална пощенска кутия, за да отговаряте на техните телефонни обаждания, чатове, съобщения по Viber, туитове или имейли, отговорът е не. Вижте как работи в този подробен видео урок.
Подготовка на Вашата универсална пощенска кутия
За да сте сигурни, че използвате универсалната си пощенска кутия на пълния й потенциал, ще трябва да я свържете с всичките си имейл акаунти, потребителски профили в социалните мрежи и телефонни номера. Също така ще трябва да поставите приложението за Live чат Вашия уебсайт и да създадете LiveAgent портал за обслужване . Не сте сигурни как? Вижте в това ръководство .

Как да се възползвате от универсалната пощенска кутия?
- Универсалната пощенска кутия на LiveAgent може да ви спести време и пари, тъй като на Вашите служители по-рядко ще се налага да следят множество акаунти и устройства
- Помага Ви да осигурите по-бързо обслужване
- Помага Ви да предоставите по-персонализирано обслужване, благодарение на вградената CRM система, която е на разположение всеки път, когато отговаряте на запитвания от клиенти
- Отговарянето на запитвания от клиенти чрез универсалната пощенска кутия на LiveAgent е по-сигурно, тъй като всички тикети се съхраняват в споделено пространство, достъпно за всички служители. Това означава, че не е нужно да се притеснявате от:
- Споделянето на данни за достъп до имейл/Facebook/Instagram/Twitter с много служители
- Това да останете логнати на публични устройства
- Това да загубите устройства, на които сте вписани във Вашите имейл профили и акаунти в социалните мрежи
- Конкурентно предимство– Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е една от малкото, която може да се свърже едновременно с Instagram и Viber
Полезна информация
- Как да добавяте служители и потребители
- Настройка на имейл профили
- Създаване на чат бутони
- Връзка с Twitter
- Връзка с Instagram
- Връзка с Viber
- Връзка с Facebook
- Настройка на кол център
- Създаване на клиентски портал
Готови ли сте да изпробвате универсалната пощенска кутия?
Открийте колко лесно е да осигурите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с универсалната пощенска кутия на LiveAgent. Започнете 14-дневна безплатна пробна версия. Без изискване за кредитна карта.
Хелп деск софтуербез усложнения
LiveAgent предлага бизнес решения за различни индустрии с интеграции като WordPress, Prestashop, Magento и други. Предоставя и ресурси като академия, шаблони и уебинари.
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.