Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Универсална пощенска кутия

Универсалната пощенска кутия Ви дава достъп до всички съобщения от едно място. Входящата поща може да извлича и обединява имейли, телефонни обаждания, съобщения в социалните мрежи, информационни тикети и чат съобщения в един интерфейс, което я прави задължително приспособление за отделите, занимаващи се с обслужване на клиентите.

Освен всичко това, универсалната пощенска кутия позволява на потребителите да отговарят на всички входящи съобщение директно чрез нея (без да се налага да следят и да се вписват във всеки комуникационен канал на всяко устройство).

Причини поради, които всеки бизнес трябва да притежава универсална пощенска кутия.

Универсалната пощенска кутия е задължителна за всеки бизнес, предприемач и корпорация, защото тя:

Функция-Универсална пощенска кутия-LiveAgent
Универсална пощенска кутия от LiveAgent

Какви функции притежава универсалната пощенска кутия на LiveAGent?

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent има множество полезни функции, които я правят задължителна за всеки бизнес.

Автоматично насочване на тикети

Всяко съобщение, получено във вашата универсална пощенска кутия, ще бъде автоматично пренасочено към подходящ служител обслужване на клиента, като елиминира възможността за всякакви обърквания сред персонала ви. Всеки сътрудник ще знае точно на кои съобщения трябва да отговори, което води до по-високи нива на ефективност.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Автоматични правила според времето и натоварването

Универсалната пощенска кутия може да освободи Вашите служители от ежедневните, монотонни административни задачи. Чрез задаване на конкретно време и задействане правила за автоматизация , вашата пощенска кутия ще може да изпълнява задачи като проследяване на имейли или маркиране на тикети като спам.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Маркери и филтри

Намирането на тикети във Вашата универсална пощенска кутия може да бъде лесно като детска игра, ако използвате правилните маркери. Маркери могат да се добавят към всеки тикет, за да помогнат с филтрирането и да са като кратък преглед на съдържанието.

Филтриране по маркери

Изглед към въвеждане в реално време и основно чат приспособление

Универсалната пощенска кутия Ви предоставя достъп до визуализация в реално време на това, което вашите клиенти въвеждат в приложенито за чат, поставено на Вашия сайт. Получаването на кратък поглед върху съобщенията на клиентите Ви, преди още да са ги изпратили, дава на Вашите служители допълнително време, за да намерят информацията, която им е необходима, за да впечатлят клиентите с компетентно, персонализирано и навременно обслужване.

Real time typing

Вградена CRM система

Да имате важна информация за клиентите на една ръка разстояние е безценно. Универсалната пощенска кутия на LiveAgent има вграден CRM, който ви дава възможност да създавате персонализирани полета , за да съхранявате цялата необходима информация за Вашите клиенти, включително предишни покупки, тикети и други.

CRM-LiveAgent

Възможност за кол център

Както вече споменахме, универсалната пощенска кутия може да се използва и като комбиниран кол център . Тя съдържа всичко необходимо, включително IVR, ACD, прехвърляне на обаждания , обратно повикване и други.

Тикетинг система

Вътрешен чат

Универсалната пощенска кутия не би била завършена без опция за комуникация в реално време. Точно както в Gmail , можете да разговаряте с колегите си онлайн директно в пощата на LiveAgent.

Вътрешен чат

Детектор за сблъсъци между служители

Универсалната пощенска кутия е по-добра от повечето традиционни имейл клиенти като Outlook и Gmail, защото Ви предупреждава, когато вземете работата на друг служител. Например, ако сте на път да започнете да отговаряте на тикет, по който работи друг, системата автоматично ще ви предупреди .

детектор-за-сблъсъци-между-служители-LiveAgent

Лични бележки и напомняния

Личните бележки са друга чудесна функция на универсалната пощенска кутия. Винаги, когато сте в даден тикет, можете да създадете лична бележка , която само Вие и другите служители можете да видите. Това служи като бъдещо напомняне или ще помогне на другите да свършат работата си по-бързо.

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Какво ще се пренасочва към универсалната пощенска кутия

  • Имейли от множество адреси
  • Чатове
  • Обаждания (можете да регистрирате неограничен брой VoIP телефонни номера)
  • Facebook съобщения и коментари (може да се свърже с много Facebook профили)
  • Коментари и споменавания в Instagram (може да се свърже с много Instagram профили)
  • Туитове и Twitter коментари (може да се свърже с много Twitter профили)
  • Съобщения във Viber
  • Отзиви
  • Съобщения от контактната форма
Facebook-ticket-LiveAgent
Гледна точка на универсалната пощенска кутия и Facebook

Как изглежда/ как работи на практика?

Какво представлява универсалната пощенска кутия? Ако се чудите дали клиентите Ви ще разберат, че използвате универсална пощенска кутия, за да отговаряте на техните телефонни обаждания, чатове, съобщения по Viber, туитове или имейли, отговорът е не. Вижте как работи в този подробен видео урок.

LiveAgent Product Tour

Подготовка на Вашата универсална пощенска кутия

За да сте сигурни, че използвате универсалната си пощенска кутия на пълния й потенциал, ще трябва да я свържете с всичките си имейл акаунти, потребителски профили в социалните мрежи и телефонни номера. Също така ще трябва да поставите приложението за Live чат Вашия уебсайт и да създадете LiveAgent портал за обслужване . Не сте сигурни как? Вижте в това ръководство .

Универсална пощенска кутия

Как да се възползвате от универсалната пощенска кутия?

  • Универсалната пощенска кутия на LiveAgent може да ви спести време и пари, тъй като на Вашите служители по-рядко ще се налага да следят множество акаунти и устройства
  • Помага Ви да осигурите по-бързо обслужване
  • Помага Ви да предоставите по-персонализирано обслужване, благодарение на вградената CRM система, която е на разположение всеки път, когато отговаряте на запитвания от клиенти
  • Отговарянето на запитвания от клиенти чрез универсалната пощенска кутия на LiveAgent е по-сигурно, тъй като всички тикети се съхраняват в споделено пространство, достъпно за всички служители. Това означава, че не е нужно да се притеснявате от:
    • Споделянето на данни за достъп до имейл/Facebook/Instagram/Twitter с много служители
    • Това да останете логнати на публични устройства
    • Това да загубите устройства, на които сте вписани във Вашите имейл профили и акаунти в социалните мрежи
  • Конкурентно предимство– Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е една от малкото, която може да се свърже едновременно с Instagram и Viber
  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Полезна информация

Готови ли сте да изпробвате универсалната пощенска кутия?

Открийте колко лесно е да осигурите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с универсалната пощенска кутия на LiveAgent. Започнете 14-дневна безплатна пробна версия. Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо