Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, с фирма, която е позната на агента, с когото комуникирате. Например, ако имате затруднение с продукт, които сте поръчали от определена фирма, и трябва да позвъните няколко пъти по телефона, за да разрешите проблема, общите разговори ще дадат информация за предните дискусии, които сте имали с други агенти.
Хубаво е когато агентите имат доспът до Вашият предишен опит и могат да отговорят на запитването Ви; също така не е нужно да се преминава в големи детайли, за да се разбере подробности.
Frequently Asked Questions
Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, позната на агента, с когото комуникирате.
Общите разговори от полза ли са от агентите за обслужване?
Общите разговори са полезни за агентите за обслужване на клиенти и дават представа за проблемите,с които те са се сблъсквали преди, или вече са се свързали, но все още не са получили помощ.
Възможно ли е използването на общи разговори в LiveAgent?
LiveAgent може да използва общи разговори. Като резултат, агента има достъп до предишният опит на клиента и не е нужно да навлиза в подробности, тъй като вече има инфомация.
Отзив за управлението на запитвания в osTicket
Обмисляте дали да използвате osTicket за управление на запитванията си? Разгледайте нашия отзив и разберете как се справи по време на тестовете ни.
Отзив за базата знания на Froged
Infobip предлага IVR система с удобен интерфейс и възможности за интеграция с CRM системи. Предлагат се три плана за дактиране на текст, включително оптимизация за търсачки, с различни функции и цени, в зависимост от броя на потребителите. Клиентската поддръжка на Infobip е на разположение за съдействие. В текста са включени няколко отзива за базите на знания на различни компании.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и доставка на чат с множество функции, подобрявайки обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът се съответства на ОРЗД и предлага допълнителни мерки за сигурност, като двуфакторна автентикация и HTTPS криптиране.