Общи разговори

Какво представляват общите разговори?

Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, с фирма, която е позната на агента, с когото комуникирате. Например, ако имате затруднение с продукт, които сте поръчали от определена фирма, и трябва да позвъните няколко пъти по телефона, за да разрешите проблема, общите разговори ще дадат информация за предните дискусии, които сте имали с други агенти.

Хубаво е когато агентите имат доспът до Вашият предишен опит и могат да отговорят на запитването Ви; също така не е нужно да се преминава в големи детайли, за да се разбере подробности.

Frequently asked questions

Какво представляват общите разговори?

Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, позната на агента, с когото комуникирате.

 

Общите разговори от полза ли са от агентите за обслужване?

Общите разговори са полезни за агентите за обслужване на клиенти и дават представа за проблемите,с които те са се сблъсквали преди, или вече са се свързали, но все още не са получили помощ.

 

Възможно ли е използването на общи разговори в LiveAgent?

LiveAgent може да използва общи разговори. Като резултат, агента има достъп до предишният опит на клиента и не е нужно да навлиза в подробности, тъй като вече има инфомация.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо