Общи разговори

Какво представляват общите разговори?

Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, с фирма, която е позната на агента, с когото комуникирате. Например, ако имате затруднение с продукт, които сте поръчали от определена фирма, и трябва да позвъните няколко пъти по телефона, за да разрешите проблема, общите разговори ще дадат информация за предните дискусии, които сте имали с други агенти.

Хубаво е когато агентите имат доспът до Вашият предишен опит и могат да отговорят на запитването Ви; също така не е нужно да се преминава в големи детайли, за да се разбере подробности.

Frequently asked questions

Какво представляват общите разговори?

Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, позната на агента, с когото комуникирате.

 

Общите разговори от полза ли са от агентите за обслужване?

Общите разговори са полезни за агентите за обслужване на клиенти и дават представа за проблемите,с които те са се сблъсквали преди, или вече са се свързали, но все още не са получили помощ.

 

Възможно ли е използването на общи разговори в LiveAgent?

LiveAgent може да използва общи разговори. Като резултат, агента има достъп до предишният опит на клиента и не е нужно да навлиза в подробности, тъй като вече има инфомация.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Агентите са постижения на науката и техниката, имитиращи протичащите в реалния живот процеси. Софтуерният агент е изкуствено създадена програма, която може да бъде използвана да симулация.

Софтуерен агент

Текстът описва жизнения цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка. Тикет системата е входяща кутия със споделен достъп. Затворено запитване е крайният статус на запитването, когато клиентът е съгласен с решението. Софтуерната поддръжка е ключово решение, което помага на потребителите да решават проблеми със софтуера. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор.

Помощният център ( познат също като база знания/клиентски портал) е уебсайт с фирмен дизайн, , който помага на клиентите при проблемите с които се сблъскват.

Помощен център

Текстът обяснява софтуерната поддръжка и базата знания на LiveAgent, която предоставя документация за продуктите на компанията и помага да се решат проблеми. Специалистите по обслужване на клиенти имат достъп до системата на LiveAgent и могат да обработват тикети и запитвания. Категориите в клиентския портал и автоматичното затваряне на запитванията са сред функциите на LiveAgent.

Софтуерът за управление на услуги е програма, която компаниите използват, за да управляват предоставянето на услуги на своите клиенти. Софтуерът за управление на услуги е чудесен начин за оптимизиране технологията на компанията.

Софтуер за управление на услуги

LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който помага на компаниите да оптимизират технологията, да намалят разходите и спестят време. Той улеснява комуникацията и подобрява удовлетвореността на клиентите, което води до по-добро управление на бизнеса и увеличена печалба. В LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети, а личните бележки са полезен начин за обмен на информация. Базата знания е част от помощния център на компанията, която предоставя информация за продуктите и услугите. LiveAgent предлага база знания и софтуер за управление на услуги.

Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите. Успехът на изправянето на неизправности зависи, доколко е опитно лицето, което ги отстранява.

Отстраняване на неизправности

Текстът представя услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне. LiveAgent е една от тези услуги, предлагаща решения като VoIP системи, софтуер за управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага и програма за партньорство. Блогът, терминологичният речник и уебинарите са част от академията за обучение. Популярни софтуерни решения включват и софтуер за самообслужване и управление на имейли. Компанията предлага и безплатен пробен период за своите услуги.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо