Facebook integration
Свържете LiveAgent с Facebook, за да оптимизирате поддръжката на клиенти, да проследявате всички съобщения и коментари, да увеличите продуктивността на служителите и да увеличите удовлетворението на клиентите с тази революционна интеграция.
Facebook е безплатна социална медия, която позволява на регистрираните потребители да създават профили, да качват снимки и видеоклипове, да изпращат съобщения и да поддържат връзка с приятели, семейство и колеги.
Свързването на LiveAgent с Facebook позволява на потребителите на LiveAgent да отговарят на съобщения, публикации или коментари във Facebook директно от таблото в LiveAgent (без да е необходимо да влизат в самия Facebook), което прави тази интеграция много ефективна.
Как работи?
LiveAgent събира всеки коментар, публикация и съобщение във вашата входяща кутия в LiveAgent и ги превръща в запитвания. Оттам операторите могат да отговорят на всяко запитване точно както биха направили във Facebook. Крайният резултат? Клиентите ви няма да забележат никаква разлика, освен скоростта на отговора!
![Отговор на публикации във Facebook от LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/b2f3232f99816e96dc921b8e10ea3204/Facebook-ticket-inside-1.jpg)
Как мога да използвам интеграцията с Facebook?
Чрез активиране на интеграцията с Facebook, можете да извършвате всички тези действия директно в LiveAgent:
- Отговор на лични/директни съобщения.
- Изпращане на прикачени файлове, линкове, емоджита и GIF-ове
- Отговор на коментари
- Харесване на коментари
- Изтриване на коментари като изтриете запитването
- Затваряне на запитването като му отговорите
![Как изглежда в LiveAgent и във Facebook](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/6ad3c28e5750ee1597cc91e1db9cd807/facebook-feature-liveagent-ticket-comment-view-1024x817.png)
Как да интегрирам Facebook с LiveAgent?
Интегрирането на Facebook с LiveAgent може значително да подобри възможностите ви за обслужване на клиенти. Не забравяйте обаче, че не всички абонаментни планове включват интеграция с Facebook. Интеграцията е включена в Големия план, но може да се закупи отделно и за Малкия и Средния план. Само безплатният план не предлага тази интеграция.
Следвайте стъпките по-долу, за да започнете да отговаряте на съобщения във Facebook чрез LiveAgent още днес!
- Впишете се в LiveAgent
Кликнете Конфигурация → Facebook и Instagram → изберете Профили (в случай, че сте активирали и Instagram плъгина) → и кликнете върху бутона Свързване
![Настройки за свързване на вашия профил във Facebook с LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/10edfd72d827d39c4a7c93522f6bd83d/liveagent-facebook-page-integration-1024x455.png)
Ще се появи нов прозорец и ще ви подкани да влезете в профила си във Facebook. Въведете данните си за вход или, ако вече сте влезли, кликнете върху “Продължи като”.
![Изскачащ прозорец, чрез който да влезете във Facebook профила си](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/c7d8433ee87c8fa693b2a8cae40c7c37/liveagent-facebook-integration-log-in-dialog.png)
Изберете кои Facebook страници искате да интегрирате с LiveAgent и кликнете “Напред”.
![Изскачащ прозорец, който ви позволява да изберете кои Facebook страници искате да интегрирате с LiveAgent.](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/d996c602334efe21282c9ecfe276f3f2/liveagent-facebook-integration-select-pages.png)
Ще се появи нов прозорец със списък с разрешенията за Facebook. Не деактивирайте нито едно от тях, за да избегнете проблеми с интеграцията. Можете да промените тези настройки по-късно. Просто потвърдете разрешенията, като кликнете върху бутона “Потвърди”.
![Списък с разрешения, който показва кои данни могат да бъдат достъпени от LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/17260234086f30b4b10a6b1cc329828e/manage-permission-facebook-liveagent-854x1024.png)
Изчакайте потвърждението за успешната интеграция и кликнете върху “OK”.
![Прозорец за потвърждение на успешната интеграция между Facebook и LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/0bc42c7235e7311cf931a83fc2d3aaab/integrated-facebook-liveagent-1024x625.png)
Върнете се към профила си в LiveAgent и изберете кои страници искате да свържете и изберете разрешенията, които искате да дадете. Можете да изберете от следните опции: Публикации на стената и Лични съобщения
![Отбелязване на опциите за извличане на публикации на стената и лични съобщения](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/5b41a95f7dd7cd5dda4f9dcbf515ee89/liveagent-facebook-integration-connect-page-1024x292.png)
- За всяка страница може да изберете конкретен отдел, към който искате да пренасочите входящите запитвания от Facebook.
Натиснете “Запази” и сте готови!
![Активни Facebook профили](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/228e11d9d3089a855b9eecac45ba151b/facebook-instagram-liveagent-pages-connect-1024x601.png)
Имате нужда от допълнителна помощ с тази интеграция? Вижте подробното ни ръководство за профили в облака, или в тази статия за самостоятелните версии на LiveAgent.
Допълнителна информация за настройката на Facebook приложението за самостоятелни профили.
Защо тази интеграция е толкова ценна?
Интегрирането на LiveAgent с Facebook може да е изключително ценно по няколко причини:
- Системата проследява всички съобщения, коментари и споменавания и гарантира, че ще отговорите на всеки един от тях.
- Може да увеличи продуктивността на операторите, като елиминира нуждата от превключване между различни платформи, и по този начин оптимизира работния процес.
- Данните ви са по-защитени, защото не се налага да споделяте данните си за вход с множество служители, отговарящи за съобщенията от клиенти – и така намалява шансовете за изтичане на данни и кражба на данни.
- Не се налага да давате администраторска роля във Facebook на служителите си.
- Елиминира нуждата от ежедневно наблюдение на множество профили и устройства. Всичко, от което се нуждаете, е достъпно в универсалната входяща кутия.
- Наблюдението на съобщения, коментари и споменавания в реално време гарантира, че служителите могат да реагират бързо на запитванията на клиентите, което води до по-бързи отговори.
- Ефективното управление на запитванията на клиентите, своевременните и персонализирани отговори имат положителен ефект върху удовлетвореността на клиентите.
- Можете да увеличите продажбите и приходите, като наблюдавате взаимодействията с клиенти и давате възможност на служителите си да се възползват от всяка възможност за продажба и да полагат по-целенасочени усилия в тази посока.
- Можете лесно да управлявате и наблюдавате няколко бизнес профила във Facebook.
- Запитванията могат да се затварят автоматично когато им отговорите и ако клиентът ви изпрати ново съобщение, LiveAgent автоматично отваря отново запитването и ви уведомява, че трябва да получи отговор.
Готови ли сте да изпробвате нашата интеграция с Facebook?
Ние ще се погрижим за логистиката, а вие може да се фокусирате върху осигуряването на надеждно обслужване за всичките ви клиенти. Започнете своя безплатен 30-дневен тестов период днес. Не се изисква банкова карта.
Frequently Asked Questions
Как можете да използвате интеграцията с Facebook в LiveAgent?
Интеграцията на Facebook с LiveAgent ще помогне да екипа ви за клиентско обслужване да обработва ефективно всички запитвания, публикации и коментари във Facebook на едно място. В резултат, ще сте винаги в час и на разположение на клиентите си.
Какви са стъпките, за да интегрирате Facebook с LiveAgent?
1. Отидете в Конфигурация от таблото си в LiveAgent 2. Потърсете Facebook -> Facebook страници 3. Свържете
VNet и Megafon предлагат VoIP услуги и софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията. Интеграцията с LiveAgent е безплатна. Modulus е гръцка компания, която предлага VoIP услуги и се интегрира лесно с LiveAgent. Всички компании предлагат различни интеграции и софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване.
Интелигентни аналитични инструменти и LiveAgent WYG редакторът улесняват създаването на статии за клиентска поддръжка. Volusion е облачен софтуер за електронна търговия, който предоставя удобен вграден конструктор за създаване на онлайн магазини. В комбинация с LiveAgent, клиентите могат да получат обслужване от един интерфейс.
LiveAgent е водещо help desk приложение за 2020 г., което предлага клиентско обслужване от световен клас и е на първо място за SMB. Сред клиентите на компанията са Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University. Потребителите могат да изберат между Ticket и Ticket+Chat плановете за малки и средни бизнеси. LiveAgent предоставя автоматизирана поддръжка чрез Facebook и Twitter. Софтуерното решение има интеграции с Shopify, Instagram, Facebook Messenger и Twitter.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване и управление на имейли, подобрява комуникацията и удовлетвореността в B2B индустрията. Приложението за онлайн чат позволява реално време общуване и обмен на текстови, аудио и видео съобщения. LiveAgent също предлага алтернативи за Helpshift, Dashly, Birdseed и Aircall, като поддържа функционалности като мониторинг на SLA и персонализирани полета за контактна информация. Giphy е онлайн база данни за анимирани GIF картинки, които могат да подобрят онлайн взаимодействията и комуникацията. LiveAgent поддържа интеграция с Giphy, позволявайки на потребителите да използват GIF картинки в тикетите и чатовете си.