Какво са взаимодействията с клиента?
Взаимодействието между компанията и клиента започва, когато той изпрати тикет. Записаните разговори, независимо дали чрез обаждане, чат, туит или имейл между клиента и компанията, преди да се разреши случая са равни на броя клиентски взаимодействия, посочени в тикета.
За предпочитане е случаят да бъде разрешен още в първоначалната комуникация между клиента и компанията, за да се постигне максимално удовлетворение.
Frequently Asked Questions
Какво означава взаимодействието с клиента?
Взаимодействието е връзката с клиента, която има за цел да задоволи нуждите му и да отговори на очакванията му. Това обаче трябва да се извърши по начин, чрез който да се изградят дългосрочни отношения с клиента.
Какви примери можем да посочим за взаимодействие с клиентите?
Може да има толкова примери за взаимодействие, колкото са отделните клиенти и техните случаи. Основните примери са: телефонно обаждане, отговор на коментари в социалните медии, контакт по имейл. В резултат на тези взаимодействия е възможно да се изгради връзка с клиента, да се изиска обратна връзка, а вниманието да се насочи изцяло върху нуждите на клиента. Други интересен пример е използването на изкуствен интелект, който може да указва подкрепа на процесите. Изключително важен е честният подход към клиентите.
Съхраняват ли се взаимодействията с клиентите в LiveAgent?
Взаимодействията с клиенти се съхраняват в LiveAgent, за да могат служителите да ги използват при необходимост. LiveAgent използва мобилни приложения, хибридни потоци от тикети и правила за автоматизация, за да подпомогне разпространението на заявките.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Усъвършенстването на комуникационните умения, езиковото обучение и обучението по телефонен етикет може да подобри ясната комуникация. Важно е да сравним качеството на клиентското обслужване с поставените цели и да използваме инструменти като Asana, Trello, Google Sheets и Tableau, за да следим напредъка и да представим данните визуално. Оценката на съответствието към стандартите ISO 27001, NIST 800-53 и COBIT може да улесни процеса на одит и защитаване на бизнеса.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха на компанията в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване.