Какво са взаимодействията с клиента?
Взаимодействието между компанията и клиента започва, когато той изпрати тикет. Записаните разговори, независимо дали чрез обаждане, чат, туит или имейл между клиента и компанията, преди да се разреши случая са равни на броя клиентски взаимодействия, посочени в тикета.
За предпочитане е случаят да бъде разрешен още в първоначалната комуникация между клиента и компанията, за да се постигне максимално удовлетворение.
Frequently asked questions
Какво означава взаимодействието с клиента?
Взаимодействието е връзката с клиента, която има за цел да задоволи нуждите му и да отговори на очакванията му. Това обаче трябва да се извърши по начин, чрез който да се изградят дългосрочни отношения с клиента.
Какви примери можем да посочим за взаимодействие с клиентите?
Може да има толкова примери за взаимодействие, колкото са отделните клиенти и техните случаи. Основните примери са: телефонно обаждане, отговор на коментари в социалните медии, контакт по имейл. В резултат на тези взаимодействия е възможно да се изгради връзка с клиента, да се изиска обратна връзка, а вниманието да се насочи изцяло върху нуждите на клиента. Други интересен пример е използването на изкуствен интелект, който може да указва подкрепа на процесите. Изключително важен е честният подход към клиентите.
Съхраняват ли се взаимодействията с клиентите в LiveAgent?
Взаимодействията с клиенти се съхраняват в LiveAgent, за да могат служителите да ги използват при необходимост. LiveAgent използва мобилни приложения, хибридни потоци от тикети и правила за автоматизация, за да подпомогне разпространението на заявките.
Expert note
Бъдете честни и професионални във взаимодействията с клиентите, като използвате софтуери за управление на услуги и онлайн обслужване.

Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Текстът дава съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти. Това ще даде възможност за продуктивен разговор и ще помогне за сключване на сделката. Също така описва инструменти като софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции, които могат да бъдат използвани за уговаряне на срещата. Уговарянето на търговска среща е важно, за да се покаже уважение към времето на потенциалния клиент и за да се управлява графиката по-ефективно.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.