Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Как да използваме стимулите за клиентите

Как да използваме стимулите за клиентите

Според изследване за  виртуалните стимули, 75 % от клиентите ценят марките, които предлагат стимули и програми за лоялност. Още повече, когато обмисляте от коя компания да купите, 28% определят стимулите за клиентите като решаващ фактор, който идва на второ място след самата цена.

Още повече,  проучване на Vibe показва, че 61% от клиентите се абонират или активират мобилни моментални известия само за новини, свързани със стимули за програми за лоялност. Това означава, че стимулите за програми за лоялност отварят нови врати за комуникация с клиентите.

Защо Ви е необходимо да използвате клиентските стимули?

Стимулите може да бъдат определяни като нещо, което носи допълнителна стойност към вече предоставената услуга или продукт. Предлагането на Вашите клиенти на допълнителни придобивки като безплатни артикули, бонуси, намаления, програми за лоялност или специални сделки е нещото, което превръща обикновеното преживяване при купуването в нещо запомнящо се. Това са всички примери за стимули за цените, тъй като те придават допълнително значение при окуражаването на определен вид клиентско поведение.

Ако Вашата компания е готова да предложи нещо повече от самите продукти или услуги на клиентите си, това лесно може да бъде отчетено като ориентиран към клиента подход. Стимулите, свързани с цените са много мощен инструмент, когато го използвате по правилния начин.

Това позволява на бизнесите да:

  • Подобрят запазването на клиентите
  • Да стимулират желаните действия (да участват в анкети, да оставят обратна връзка)
  • Да изкупят вина си след отрицателно клиентско преживяване
  • Да изградят пълна с доверие връзка с дългосрочните клиенти
  • Да направят така, че клиентите, които са се върнали да изхарчат повече
  • Да стимулират повече импулсивни поръчки
  • Да подобрят промоциите на марката
  • Да стимулират ангажимента със социалните медии

Точно като предоставянето на безплатен ментов бонбон след ядене в ресторантите, който увеличава бакшишите с 26%, така и предоставянето на Вашите клиенти на допълнителни привилегии ще увеличи броя на клиентите, които се връщат и ще увеличи печалбите Ви. И точно затова, толкова много бизнеси използват различни ценови стимули за да “навият” клиентите.

Идеи за клиентски стимули

Какво може да предложи Вашия бизнес като стимул? Има толкова много неща, на които Вашите клиенти биха се насладили. Разгледайте нашите съвети по- долу:

  • Намаленията са страхотен стимул, тъй като клиентите оценяват възможността да спестят пари. Още повече, намаленията могат да подтикнат клиентите към допълнителни покупки в бъдеще. Страхотен пример за това, когато купите нещо и получите 20% отстъпка за Вашата следваща покупка.
  • Бонусите могат да бъдат прилагани към сумата пари, която сте изхарчили. Например, за всеки изхарчен 1$, получавате 1$ бонус, който може да бъде приложен спрямо покупката, като намаление.
  • Безплатните мостри или пробните артикули са перфектния стимул да заинтригувате клиентите си не само по отношение на Вашата марка, но също така и по отношение на определен продукт.
  • Безплатни артикули — някои марки позволяват на техните клиенти да изберат безплатен подарък в определен ценови обхват, докато други дават безплатен подарък на всички клиенти в еднакъв размер.
  • Членствата или програмите за лоялност предлагат специални сделки на техните клиенти като намаления при регистрация или безплатна доставка.
  • Безплатните обновявания работят добре при марки, които продават софтуер, програми и абонаменти за приложения.
  • Купоните могат да бъдат използвани при покупки, при които можете да се възползвате от предимството на сделката с фиксирано отстъпка като сделката “купувам едно — получавам едно безплатно”.

По същество, бизнесите може да предложат множество услуги, дейности, компенсации, намаления– всичко, което работи добре за тяхната определена сфера на бизнес.

6 Причини да използвате клиентските стимули

Стимулите може да бъдат използвани като инструмент за увеличаване на печалбите, стимулиране на желаните действия, даване на награди на клиентите, или просто да намерите подходящия език и да изпратите съобщение за Вашата марка.

1. Стимулиране на обратна връзка

Обратната връзка Ви позволява да обърнете внимание и да поправите проблемите, които не сте забелязали преди това. Ако Ви липсва обратна връзка, можете Винаги да използвате клиентските стимули и да подтикнете хората да комуникират повече с Вашия екип клиентски услуги. Например, можете да поискате рецензия за последната комуникация с Вашия мениджър в секцията обратна връзка и предложения. В замяна на това, можете да им предложите намаление за тяхната следваща поръчка или екстра бонуси за членовете на лоялната програма.

2. Да се извините за грешка

Извиненията са съществени за всеки един бизнес. Ако Вашият клиент има проблем, трябва да покажете, че Ви е грижа. Предложете намаление за следващата поръчка, компенсация или безплатни продукти. Ако проблемът Ви отнема прекалено много време за разрешаване, можете да направите съобщение за да напомните на Вашите мениджъри, че този клиент заслужава специално отношение и извинение.

Пример:

Кристина Петерсон (ръководител на екип за клиентски услуги за услугата EssayTigers): “Случи ни се токов удар и пропуснахме няколко крайни срока за нашите редакторски услуги. Не бяхме подготвени за такива ситуации и нямахме генератор на електрическа енергия. Но поехме цялата отговорност и си признахме нашата грешка. Извинихме се и върнахме парите на всеки един клиент, с който работихме през същия ден. Това ни позволи да останем част от нашата клиентела, но все пак изгубихме и някои от тях.”

3. Да награждавате клиентите за техните рецензии

Написаните от действителни агенти рецензии са много по-достоверни отколкото излъсканите реклами. Ето защо, те са от съществено значение за привличането на нови клиенти, които ще разчитат на тях, когато вземат решения.

Но не са много хората, които имат желание да пишат рецензии, особено положителни. Разбира се, много марки разрешават този проблем като сами пишат прегледите. Но нека да си го кажем, автентичните рецензии са много по-ценни.

Използването на стимули в тази ситуация ще свърши работа. Можете да предлагате намаления, бонуси, карти с награди за клиентите, или безплатни примери за всяка една рецензия, като по този начин техния брой ще се увеличи, както Вашия процес на конверсия с 4.6% според  статистиките на Reevoo.

4. За да наградите клиентите си за докладването на бъгове или правенето на предложения

Дори и най- големите компании не са застраховани от това да правят грешки. Понякога, само внимателният потребител може да докладва за проблем, който компанията може да реши бързо след това. Подобряването на качеството на Вашата услуга е важно за разработването на марката, така че използвайте всяка възможност да наградите Вашите клиенти за тяхното време като им предоставите безплатни обновявания, намаления или членства.

5. Награждавайте дългосрочните клиенти за тяхната лоялност

Клиентите, които са лоялни към Вашата марка и продължават да се връщат към Вас, отново и отново, се нуждаят от специално отношение. Винаги можете да проверите историята на комуникацията с това определено лице за да разберете, колко дълго са останали с Вашата марка, като използвате историята от универсалната кутия. Лесно е да изпратите имейл на Вашите клиенти и да им кажете, че цените тяхната лоялност и д аги наградите със специално намаление или бонуси за програмата за лоялност.

6. Стимулирайте ангажимента в социалните медии

Ако сте създали по- голямата част от съдържанието за Вашите акаунтите в социалната мрежа на марката, но все още се сблъсквате с недостатъчна ангажираност, можете да опитате клиентските стимули като начин да стимулирате споделянето и коментирането на Вашето съдържание. Предоставянето на намаление за дялове или безплатни артикули за дял от генерирано от потребителите съдържание, като доставена поръчка.

По този начин ще се сдобиете със съдържание, което другите клиенти ще отчетат като достоверно (тъй като е предоставено от потребители, които вече са купували от Вас) и ще мотивира Вашите последователи да бъдат по-активни на Вашата страница в социалните медии. Лесно можете да проследите споделянията и отбелязаните изображения, така че няма защо да се притеснявате за неспазването на Вашето обещание.

Превъзходни примери за маркетинг за стимули

  • Dunkin’ Donuts. С почти пет милиона члена в своята програма за лоялност, тази верига знае всичко за стимулите. Тя окуражава своите клиенти да купуват повече и да получават бонуси за всеки изхарчен долар. По-късно бонусите може да бъдат използвани за получаването на безплатни напитки в заведенията от веригата.
  • Sephora’s Beauty Insider. Тази програма за лоялност носи всяка година до 80% от общите продажби. Това включва даването на бонус точки на клиентите за всяка покупка и възможност да ги използва за да компенсира подаръчните ваучери и артикули от ограничени серии.
  • Google Chrome награждава потребителите с бъг докладване. Ако открият докладване, което е ценно и съдържа надеждна експлоатация, браузърът може да го награди с 15,000 $.

Искате ли да научите повече? Тогава, разгледайте нашите задълбочени статии за меките умения при клиентската услуга.

Открийте сами това, което ви вълнува

Знанието е важно, но само когато се приложи на практика. Тествайте всичко очертано в нашата академия, направо в рамките на LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо искате да спечелите стимули за клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Стимулите могат да бъдат определени като нещо, което носи със себе си допълнителна стойност на вече предоставена услуга или продукт. Като предлагате на Вашите клиенти допълнителни преимущества като безплатни артикули, бонуси, намаления, програми за лоялност или специални сделки, това е нешото което превръща обикновено преживяване от покупката в нещо незабравимо.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са предимствата на клиентските стимули?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Предимствата на клиентските стимули включват; запазване на клиентите, SoMe ангажимент, подобрена промоция на марката и клиенстка лоялност.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да предоставите клиентски стимули?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има толкова много неща, на които клиентите ще се зарадват. Например, намаления, бонуси, безплатни мостри, безплатни артикули, членства или обновявания.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо