Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Подаръци в знак на признателност към клиенти

Подаръци в знак на признателност към клиенти

Как да увеличите максимално влиянието на подаръците за клиенти

Статистически около 75% от подаръците давани от компаниите се раздават по Коледа. 25% от подаръците давани в знак на признателност към клиентите се дават на рождени дни, годишнини, като промоция, спонтанно или когато и да е било през годината. Лесна, но ефикасна техника за увеличаване на влиянието на бизнес подаръците е раздаването им извън празниците. По този начин подаръкът ви няма да бъде изгубен между останалите.

Опитайте се да включите елемент на загадъчност при раздаването на подаръци. Проучване на Училището по бизнес администрация към Университета на Маями открива, че когато продукта предизвикващ повече емоции се предлага с безплатен подарък, купувачите са по-склонни да купят продукта, ако типът на продукта е неизвестен, вместо ако знаят какъв е той.

Според статия в Journal of Marketing, информацията за раздаването на безплатни подаръци или каквито и да е било бонуси веднага се разпространява. Раздаването на пълноценни продукти е свързано с около 20% увеличаване на маркетинга от уста на уста. Освен лоялните клиенти, можете да се насочите и към купувачите закупили продукта ви за първи път. По този начин ще създадете положително първо впечатление към бранда си.

Помислете за раздаването на подаръци на адвокатите на бранда ви, онези клиенти, които обикновено са активни в социалните медии и имат голямо влияние, както и за онези, които вече са споделили положителния си опит с компанията ви в социалните мрежи. Това може да доведе до появата на нови клиенти.

Как да изберете най-добрите подаръци за клиентите

Когато избирате подходящите подаръци за клиентите, има няколко важи неща, които трябва да запомните. Подаръкът трябва да бъде ценен за клиента. За предпочитане е да бъде полезен и да има практическо приложение. Трябва да бъде свързан с компанията ви по някакъв начин и да напомня за нея. Освен това трябва да изберете различни подаръци за корпоративните си клиенти, съобразявайки се с категориите и демографските им различия. В следващите редове ще ви представим 15 идеи за подаръци за клиентите ви, които могат да ви помогнат.

15 идеи за подаръци, с които да покажете признателността си към клиентите

1. Безплатни продукти

Най-лесният и един от най-ефективните начини за показване на признателността си към клиентите е чрез раздаването на безплатни продукти (нормални продукти, не мостри) от каталога си, което може да насърчи по естествен начин или да допълни първоначалната покупка на клиента.

2. Безплатна услуга или актуализация

За компаниите работещи в SaaS сферата, би било полезно да предложат на клиентите едномесечно безплатно ползване на услуга, да ги изненадат с безплатна актуализация с допълнителни функции към продукта или да предоставят персонализирана настройка на продукта.

3. Брандирани подаръци

Брандираните подаръци често се избират за бизнес подаръци в знак на благодарност. Част от артикулите с логото на компанията ви могат да бъдат дрехи, чанти, чаши за чай и кафе, спортни аксесоари, канцеларски принадлежности, консумативи за офиса, както и забавни предмети.

4. Подаръци свързани със сферата на дейност на компанията ви

Подаръците свързани със сферата на дейност на компанията (например брокерите на недвижими имоти подаряват на клиентите си предмети с форма на къщи) са разумен избор, ако искате клиентите да мислят за продукта или услугата ви. На тези подаръци трябва да се вижда фирменото ви лого и да бъдат изпълнени в цветовете на бранда ви.

5. Кошници с подаръци

Добре обмислените кошници пълни с полезни, персонализирани продукти винаги са чудесен подарък за клиентите за различни празници, годишнини и всякакви други поводи. В кошниците може да има всичко – от гурме продукти и продукти за хигиена до декорация за офиса и необичайни аксесоари.

6. Подаръчна карта

Ако не сте сигурни какво да изберете, подаръчните карти са класическия вариант за подарък, който дава на клиентите ви свободата да избират точно това, което искат от широка гама продукти от магазина ви или от магазините на партньорите ви.

7. Цветя

Когато сте се насочили към дамите, букетите и саксийните цветя могат да бъдат чудесен подарък за клиентите ви за всеки един повод като рожден ден, годишнина и специални празници. Като 8-ми март, свети Валентин и други.

8. Абонамент за списание

Абонаментите за списания се превърнаха в популярен избор за корпоративни подаръци. Ако знаете какъв вид списание би било полезно за клиентите ви, подарък като абонамент за тях със сигурност ще бъде оценен.

9. Книги

Книгите са сред най-ценните идеи за бизнес подаръци в знак на благодарност. В зависимост от това доколко познавате предпочитанията на клиентите си. Добре подбраната книга, отговаряща на професионалните или лични интереси се превръща във вечен, личен подарък.

10. Обучение като подарък

Независимо дали става въпрос за онлайн курсове, свързани с покупките на клиентите или уроци отговарящи на интересите им – подаряването на такъв вид подарък може да бъде изключително полезно и да се хареса сред определени групи клиенти.

11. Подарък ново преживяване

Друга опция за излизане от материалното е да подарите ново преживяване. То може да бъде свързано със здравето (уроци по фитнес или йога), опускащи процедури (спа или масаж), забавление (билети за местно спортно събитие или концерт) или каквото ви хрумне.

12. Подаръци за рождени дни

Изпращането на подаръци на клиентите за рождените им дни може наистина да покаже признателността ви и да спечели лоялността им. Въпреки че изпращането на подаръци за рожден ден може да се превърне в задължение, тъй като липсата на подарък в следващите години може да накара клиентите да се почувстват неоценени.

13. Подаръци от местни занаятчии

Местните стоки и услуги като кафе, продукти от близките ферми, картини, занаятчийски изделия могат да се превърнат в чудесни бизнес подаръци за празниците. Това не само ще зарадва клиентите ви, но и ще подобри разпознаваемостта на бранда ви.

14. Мероприятие в знак на признателност към клиентите

Провеждането на специално събитие в знак на признателност към клиентите е чудесна идея за корпоративен подарък за някои от най-лоялните ви клиенти. Такива събития могат да донесат и допълнителна професионална стойност на клиентите позволявайки им да общуват помежду си.

15. Дарения за благотворителни каузи

Когато става въпрос за уникални идеи за подаръци за клиенти, правенето на дарение с благотворителна цел в полза на клиентите ви и информирането с каква цел сте превели парите, може да се превърне в наистина чудесна опция за подарък. Очевидно, само ако такъв подарък е уместен за дейността на компанията ви.

16. Изпратете GIF

Понякога нещо толкова простичко като GIF анимациите по време на разговор в чата могат да се превърнат в чудесен начин да кажете “благодаря, ние ви ценим”. В LiveAgent, можете да използвате GIF анимации след активиране на съответното разширение. Това е чудесен начин да направите деня на клиентите си още по-хубав. Въпреки това ви съветваме да използвате анимациите внимателно и когато е уместно.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – GIF анимации.

Открийте сами това, което ви вълнува

Знанието е важно, но само когато бъде приложено на практика. Опитайте всичко, което научихте в академията ни, директно в LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кой подарък е подходящ за показване на признателност?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За да изразите признателността си към клиентите, предлагайте безплатни продукти/услуги, подаръчни карти, кошници с подаръци, книги, цветя, абонамент за списания или дарения с благотворителна цел.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да давате подаръци на адвокатите на бранда ви?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Адвокатите на бранда ви обикновено са активни в социалните медии и имат огромно влияние. Затова всеки един положителен отзив, може да ви донесе нови клиенти.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кой е правилният подарък за клиентите ви?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Правилният подарък трябва да бъде ценен за клиента. За предпочитане е да бъде полезен и да има практическо приложение, да бъде свързан с компанията ви или да напомня за нея по някакъв начин.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо