Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Въведение в клиентската признателност

Въведение в клиентската признателност

Какво е клиентско признание?

Клиентската признателност може да бъде определена като мерило за усилията на компанията спрямо нейните клиенти. Това е проактивен подход, който ангажира клиентите и им показва, че Ви е грижа за тях и сте благодарни за бизнеса им. Следователно, инициативите за клиентската признателност са насочени основно към съществуващите клиенти.

Това да имате солидна клиентска признателност на място, полага основите на;

Пример за клиентска признателност - LiveAgent
Пример за клиентска признателност

Защо клиентската признателност е важна?

Компаниите, които не ценят техните клиенти рискуват да ги загубят и да отидат в конкуренцията, тъй като клиентите не се чувстват ценени и че- се- грижат- добре -за- тях са по- склонни да разгневят.

Изследване на кооперацията на Рокфелер, разкрива, че 68% от цялата клиентска база си тръгва, защото считат, че се отнасят към тях с безразличие, което означава, че клиентите са на мнение че компаниите не се грижат за тях- в сравнение със само 14%, които си тръгват, защото не са удовлетворени от продукт или услуга.

От друга страна, разработването и прилагането на ефективна стратегия за клиентска признателност може да се превърне в основен фактор за успеха. Компаниите, които имат повече удовлетворени клиенти се наслаждават на подобрена клиентска лоялност и запазване на клиентите. Отчитайки, че лоялните клиенти купуват с 90% по-често и харчат 60% повече на транзакция, според анкета на Rosetta Consulting- това автоматично има за резултат увеличаване на бизнес печалбата. Изследване на Andy Fred Wali и Bright C Opara също разкрива, че стратегията за клиентската признателност влияе на клиентската лоялност и подкрепа, което води до увеличен растеж на продажбите.

Фази на клиентска признателност

Езикът, който бизнесите използват в тяхната комуникация с потенциалните клиенти прави разликата в клиентското възприятие. Има много различни начини да използвате езика за да изразите благодарност към лоялните клиенти. Ето и някои от най- основните фрази и думи, които да запомните:

  • Краткото “Благодаря” и всички негови вариации;
  • Думи на признателност (“Дълбоко ценим, че избрахте нашия бизнес…”)
  • Думи на благодарност (“Благодарни сме, че през всичките години сте наш лоялен клиент..”);
  • Правила за познаване и изразено внимание (“За да разпознаете Вашата лоялност, бихме искали да Ви поканим да се присъедините ким нашата програма за признателност.”)
Въведение в клиентската признателност

Благодарствени изречения за Вашия бизнес

Ако Вашият екип за клиентски услуги постоянно използва една и съща фраза, ето и някои добри примери за формулирането не една съща фраза по различен начин:

  • Благодаря Ви за Вашата поръчка!
  • Благодарим ви за покупката!
  • Благодарим Ви за Вашата поръчка!
  • Благодарим Ви, че подкрепяте моя малък бизнес!
  • Благодарим Ви, че подкрепяте моя бизнес!
  • Благодарим, че пазарувахте при нас!
  • Благодарим Ви, че правим бизнес заедно!

Търсите повече шаблони за клиентска признателност, които можете да използвате? Разгледайте безплатно нашите имейл шаблони за клиентска признателност, които можете да копирате и да поставите.

Идеи за клиентска признателност

Според анкета на ClickFox 62% от консуматорите не вярват, че техните лоялни марки им се отблагодаряват достатъчно. Има много различни начини, както креативни, така и директни, които дадената марка може да направи за да накара своите клиенти да се чувстват сякаш ги е грижа за тях.

Инвестирането на време и ресурси в клиентската признателност и редовното изразяване на благодарност към клиентите има няколко преимущества. Това може значително да задълбочи клиентските връзки, да повиши удовлетворението, да подобри клиентската лоялност и да окуражи защитата на марката.

Без значение, какви идеи за клиентска признателност реши бизнесът да внедри, има няколко неща, които винаги трябва да запомните. Всеки опит за благодарене на клиентите трябва да бъде подходящ, ценен , забележим, искрен и за предпочитане персонализиран.

30 идеи за признателност, които бизнесите могат да използват за да благодарят на клиентите

  • Предлагайте произволно купони за намаление за Вашите продукти/услуги.
  • Изпращайте купони, добре замислени подаръчни ваучери или просто кутия със сладкиши на лоялните клиенти.
  • Предоставяйте безплатни продукти и обновявания на услуги.
  • Включвайте бележки за клиентска признателност при всяка покупка.
  • Предлагайте персонализирани характеристики за Вашите продукти или услуги.
  • Предоставяйте инициативи на Вашите клиенти, които са дали напоследък рецензии с пет звезди.
  • Изпращайте благодарствени имейли след направена покупка, повторна покупка или препоръка.
  • Споделяйте смислено съдържание, което ще помогне на клиентите да вземат максимума от Вашите продукти или услуги.
  • Създайте благодарствен видео клип и го споделете с клиентите.
  • Изпратете написани на ръка, персонализирани благодарствени писма по пощата.
  • Покажете лоялните клиенти на Вашия уебсайт, блог или социални медии.
  • Споделете реални случаи с Вашите клиенти и успешни истории на Вашия блог
  • Направете специални оферти на Вашите защитници в социалните медии.
  • Изпратете на подходящите и ценни клиенти подаръци с признателност
  • Предоставяйте на клиентите си безплатни сесии за консултации
  • Предлагайте безплатни образователни материали- например уебминари, бели книги, ръководства и други.
  • Давайте специални намаления или безплатни предмети на рождените дни на Вашите клиенти, или им изпращайте картички за рождените дни, като просто им пожелаете “Честит Рожден Ден!”
  • Награждавайте клиентите с програма за клиентска лоялност.
  • Създайте клиентски VIP клуб с изключителни бонуси.
  • Започнете програма за препоръки и награждавайте клиентите си, които Ви препоръчват на техните приятели.
  • Ако клиентите са бизнес собственици, препоръчвайте техния бизнес на други.
  • Предлагайте на клиентите си специални сделки на други (неконкурентни) марки.
  • Бъдете домакин на незабравимо събитие за клиентска признателност.
  • Направете състезание за клиентска признателност или промоция.
  • Изненадвайте лоялните си клиенти от време на време с неочаквани бонуси.
  • Показвайте, че сте внедрели промени в отговор на тяхната обратна връзка.
  • Празнувайте основните етапи в развитието на компанията и отличете най- лоялните клиенти.
  • Имайте определен ден, седмица или месец, посветен на клиентската признателност.
  • Дарете на местната благотворителна организация от името на Вашите клиенти.
  • Предложете да спонсорирате клиент за събитие, в което участва.

Разсъждения за клиентската признателност

Тези 5 мисли за клиентската признателност показват важността за грижата за клиентите и изразяват признателност:

“Една дума на признателност много често може да свърши това, което никой друг не би свършил.”

Б.Ч. Форбс

“Завъртете Вашия свят около клиента и повече клиенти ще се завъртят около Вас.”

Хеадър Уилямс

“Клиентите не ги е грижа, колко знаете, освен ако знаят, колко много Ви интересува.”

Деймън Рочардс

“Клиентите са като зъбите. Ако не се грижите за тях, те си заминават един по един, докато никой не остане.”

Джери Фланагън

“Една марка се обича по-лесно, когато и тя Ви отговаря със същото.”

Сет Годин

Разберете сами

Знанието е важно, но само когато се приложи на практика. Тествайте всичко очертано в нашата академия, направо в рамките на LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е клиентска признателност?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Клиентската признателност може да бъде определена като мерило за усилията на компанията спрямо нейните клиенти. Това е проактивен подход, който анагажира клиентите и им показва, че се грижите за тях.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защи клеинтската признателност е от значение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Компаниите, които не ценят техните клиенти рискуват да ги загубят и да отидат в конкуренцията, тъй като клиентите не се чувстват ценени и че- се- грижат- добре -за- тях са по- склонни да отидат при друга марка.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да изразите благодарност на клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изразявайте Вашата благодарност към клиентите чрез случайни отстъпки, купони, благодарствени имейли, безплатни консултански сесии или дарявайте на благотворителни организации от Ваше име.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо