Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за благодарствени имейли до клиенти

Шаблони за благодарствени имейли до клиенти

Благодарствени имейли до клиенти – необходими ли са? Имейки предвид жестоката конкуренция на днешния пазар и факта, че до 80% от бъдещите приходи на компанията ще дойдат от 20% от съществуващите им клиенти – според Gartner Group – изграждането на дългосрочни връзки с клиентите и подхранването на клиентската лоялност никога не е било толкова важно за бизнесите. Изпращането на имейли за благодарност като част от стратегията ви за благодарност към клиентите може да ви помогне да направите точно това. Добре измислените имейли за благодарност, изпратени в подходящия момент, могат да повишат клиентската лоялност, да стимулират ангажираността, да подобрят лоялността и рекламата от уста на уста.

Защо да изпращате благодарствени имейли на клиентите си?

Проучване на Rockefeller Corporation разкрива, че 68% от клиентите прекратяват отношенията си с бизнеси заращи усещането на безразлично отношение от страна на компанията, която ги обслужва. Друго проучване на ClickFox показва, че 62% от потребителите не смятат, че брандът, към който са най-лоялни, прави достатъчно, за да ги награди. Благодарствените имейли дават на клиентите усещане за сигурност, показват човешката страна на бранда ви и показват, че оценявате доверието на клиентите си. Тези имейли могат да ви помогнат да изградите здравословни отношения с клиентите си и да повишите доживотната стойност на клиентите си.

Относно на благодарствени имейли към клиентите

От Eloqua  са открили, че имейли с “Благодаря” в темата на имейла имат значетелно по-висок процент отваряния (14,29) и кликания (1,93%). По-долу ще намеритя някои изпробвани теми на имейли, които можете да използвате в маркетинговите ви кампании с благодарствени имейли.

  • Благодарим за поръчката ви
  • Благодарим, че го направихте официално
  • Благодарим за плащането ви
  • Време е да кажем благодаря!
  • Благодарим ви за последната ви покупка
  • Благодарим ви, че имате страхотен вкус
  • Благодарим, че се абонирахте за [марка]
  • Поздравления, регистрацията ви беше успешна! Ето специален подарък от нас за вас
  • Благодарим за обратната връзка. Тя значи много за нас!
  • Благодарим! Раздваме се, че ни намерихте
  • Разваме се, че избрахте нас! 🎈
  • Това може да е началото на нещо прекрасно
  • Благодарим ти, че си ни приятел
  • Радваме се, че си наш клиент
  • Благодарим ти от дъното на сърцата си
  • Оценяваме, че си наш клиент
  • Честита годишнина, [име на клиента]!
  • Благодарим – ето оферта за теб 💖
  • Благодарим! (Със специален подарк)
  • Специална изненада, за да ти благодарим
  • Този подарък е, за да ти благодарим
  • Просто благодарност (и ваучер за 20% отстъпка)
  • Оценяваме подкрепата ти!
  • Благодарим ти, върха си!
  • Благодарим ти за чудесната година!
  • Вие сте един на милион
  • Благодарим ви, че използвахте [бранд] през 2020!
  • Благодарим ви за чудесните 5 години с [бранд]
  • [Бранд] е на 10: благодарност от основателите ни
  • Благодарим ви, че сте част от пътешествието ни
  • Благодарим ви, че сте част от нашата общност
  • Ще се зарадвате ли на подарък за рождения си ден?

10 Шаблона за благодарствени имейли до клиенти

Добрият благодарствен имейл може да постигне много в това за създаде отлично клиентско изживяване и да подобри приемането на марката. Има множество случаи, в които да кажете “благодаря” на клиентите си (след покупка, абонамет за бюлетин, обратна връзка от клиент, на празници, рождени дни на клиентите, когато достигнете важна цел и т.н.) Разгледайте 10-те основни вида благодарствени имейли до клиенти, за да се вдъхновите за вашите:

Имейл “Благодарим за покупката”


Hi [Name],

We appreciate your most recent purchase and hope you will enjoy your new items.

Your payment has been received and your Order [number] is being processed. Once we carefully pack the items, we’ll ship them to you immediately. You can follow your parcel at any time by clicking this tracking code: [tracking code].

NEED HELP?

Our customer service team is always on hand to answer any questions you may have via [email address], live chat, or phone [phone number].

Thanks once again for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл “Благодарим, че се регистрирахте”


Dear [Name],

Thank you for signing up for [Brand]. We’re happy to have you on board! As a show of our appreciation, we’re giving you 10% OFF of our full range of products. Simply use this discount code at the checkout: [code number].

Start Shopping

If you ever have any questions, concerns, or just want to say ‘hi’, feel free to reach out to our support team any time at [email address], live chat, or phone [phone number].

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл “Благодарим, че се абонирахте”


Ni [Name],

Thank you for subscribing to [Brand’s] weekly newsletter. We’re thrilled to have you aboard! As a subscriber, you’ll be the first to hear about our sales, exclusive deals, new releases, news, and much more.

In the meantime, be sure to check out our website to see what’s new and browse our bestsellers loved by other [Brand] members like you!

SHOP BESTSELLERS

Thanks again for joining us. Your first newsletter will be arriving soon!
[YOUR SIGNATURE]

P.S. To ensure that you are receiving our messages (and they don’t end up in your junk folder), please add [email address] to your address book.

Имейл “Благодарим за обратната връзка”


Hello [Name],

[Agent Name] here from the [Company name] support team. I’d like to personally thank you for completing the survey about your experience using [Product]! Your feedback has helps us improve, so I really appreciate you taking the time.

You made a good point about the [feature name]. I’ll make sure to forward this feature request to our development team.

Thanks again for your contribution to making [Company name] better.

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл “Благодарим за препоръката”


Congrats, [Name]!

Someone purchased [Product] using your unique referral link. As a result, and considering you are a [Product] member, we will credit you [one free month/ discount].

No additional action is needed on your part, we’ll automatically apply [the credit/ discount] to your next order/ invoice.

Most importantly, thank you so much for your referral! We’re honored to have such loyal customers like you.

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за рождения ден на клиента


Hey [Name],

We heard it’s your Birthday! To celebrate your special day, here’s a 20% OFF coupon to buy yourself something nice. Use code [code number] at checkout by [date].

GET THE PARTY STARTED

Happy Birthday!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за годишнина на клиента


Happy anniversary, [Name]!

Did you know that you’ve been with [Brand] for 1 year? We truly value loyal customers like you. And that’s why we strive to always bring you the best service (and great offers, too).

On behalf of everyone here at [Brand], thank you for staying with us. Here’s a little something extra to commemorate our time together:

Enjoy 20% off your next order with this coupon code: [coupon code].

As always, if there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за постигната цел на компанията


Thank you, [Name]!

You’re the reason we made it to 10 years. What an incredible moment to reflect on. We started [Brand] with one mission – to help [people/ businesses achieve their goals]. A decade later and that mission remains the same – but so many other things have changed. Thank you for being a part of our journey. We wouldn’t be here without you!

Ten years is a long time – but it’s just the beginning. We’re so excited for what’s to come and look forward to many more years of bringing you products/ services that help you reach your goals.

Cheers to another decade of [success/ happiness/ health, etc.],
[YOUR SIGNATURE]

Празничен благодарствен имейл


Dear [Name],

The holidays are a great time to give thanks to the people who matter most. For us, it’s our customers like you. Keeping with the holiday spirit, we’d like to do just that.

As a small token of our appreciation, here’s a 15% off coupon code for your next purchase: [CODE NUMBER].

If there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know: [email/ phone number]

Thanks, and happy holidays from [Brand] to you!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл “Благодарим за лоялността”


Hi [Name],

I just wanted to take a moment of your time to thank you for consecutively choosing us for over five years now, despite the competition. A recent look at the books also proved that you are one of our most frequent (and loved) repeat customers.

We highly appreciate your loyalty and entrusting us with your [specific] needs. If there is anything you’d like us to do to make your experience with [Brand] a better one, please don’t hesitate to reach out to me directly.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблони за благодарствени имейли до клиенти – често задавани въпроси

Как да покажа благодарността си на клиентите?

Можете да покажете благодарността на клиентите си като им изпратите благодарствен имейл или бележка. Освен това, предложете виртуални подаръци на клиентите си като жест на благодарност.

Каква е отпималната дължина на благодарствен имейл?

Оптималната дължина на благодарствен имейл до клиент е 4 или повече изречения.

Защо да изпращам благодарствени имейли на клиентите си?

Изпращането на благодарствени имейли помага да повишите удовлетвореността на клиентите си и да подобрите лоялността към бранда.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да покажа благодарността си на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да покажете благодарността на клиентите си като им изпратите благодарствен имейл или бележка. Освен това, предложете виртуални подаръци на клиентите си като жест на благодарност. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е отпималната дължина на благодарствен имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Оптималната дължина на благодарствен имейл до клиент е 4 или повече изречения.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо да изпращам благодарствени имейли на клиентите си?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на благодарствени имейли помага да повишите удовлетвореността на клиентите си и да подобрите лоялността към бранда.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо