Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за благодарствени имейли до клиенти

Шаблони за благодарствени имейли до клиенти

Благодарствени имейли до клиенти – необходими ли са? Имейки предвид жестоката конкуренция на днешния пазар и факта, че до 80% от бъдещите приходи на компанията ще дойдат от 20% от съществуващите им клиенти – според Gartner Group – изграждането на дългосрочни връзки с клиентите и подхранването на клиентската лоялност никога не е било толкова важно за бизнесите. Изпращането на имейли за благодарност като част от стратегията ви за благодарност към клиентите може да ви помогне да направите точно това. Добре измислените имейли за благодарност, изпратени в подходящия момент, могат да повишат клиентската лоялност, да стимулират ангажираността, да подобрят лоялността и рекламата от уста на уста.

Защо да изпращате благодарствени имейли на клиентите си?

Проучване на Rockefeller Corporation разкрива, че 68% от клиентите прекратяват отношенията си с бизнеси заращи усещането на безразлично отношение от страна на компанията, която ги обслужва. Друго проучване на ClickFox показва, че 62% от потребителите не смятат, че брандът, към който са най-лоялни, прави достатъчно, за да ги награди. Благодарствените имейли дават на клиентите усещане за сигурност, показват човешката страна на бранда ви и показват, че оценявате доверието на клиентите си. Тези имейли могат да ви помогнат да изградите здравословни отношения с клиентите си и да повишите доживотната стойност на клиентите си.

Относно на благодарствени имейли към клиентите

От Eloqua  са открили, че имейли с “Благодаря” в темата на имейла имат значетелно по-висок процент отваряния (14,29) и кликания (1,93%). По-долу ще намеритя някои изпробвани теми на имейли, които можете да използвате в маркетинговите ви кампании с благодарствени имейли.

  • Благодарим за поръчката ви
  • Благодарим, че го направихте официално
  • Благодарим за плащането ви
  • Време е да кажем благодаря!
  • Благодарим ви за последната ви покупка
  • Благодарим ви, че имате страхотен вкус
  • Благодарим, че се абонирахте за [марка]
  • Поздравления, регистрацията ви беше успешна! Ето специален подарък от нас за вас
  • Благодарим за обратната връзка. Тя значи много за нас!
  • Благодарим! Раздваме се, че ни намерихте
  • Разваме се, че избрахте нас! 🎈
  • Това може да е началото на нещо прекрасно
  • Благодарим ти, че си ни приятел
  • Радваме се, че си наш клиент
  • Благодарим ти от дъното на сърцата си
  • Оценяваме, че си наш клиент
  • Честита годишнина, [име на клиента]!
  • Благодарим – ето оферта за теб 💖
  • Благодарим! (Със специален подарк)
  • Специална изненада, за да ти благодарим
  • Този подарък е, за да ти благодарим
  • Просто благодарност (и ваучер за 20% отстъпка)
  • Оценяваме подкрепата ти!
  • Благодарим ти, върха си!
  • Благодарим ти за чудесната година!
  • Вие сте един на милион
  • Благодарим ви, че използвахте [бранд] през 2020!
  • Благодарим ви за чудесните 5 години с [бранд]
  • [Бранд] е на 10: благодарност от основателите ни
  • Благодарим ви, че сте част от пътешествието ни
  • Благодарим ви, че сте част от нашата общност
  • Ще се зарадвате ли на подарък за рождения си ден?

10 Шаблона за благодарствени имейли до клиенти

Добрият благодарствен имейл може да постигне много в това за създаде отлично клиентско изживяване и да подобри приемането на марката. Има множество случаи, в които да кажете “благодаря” на клиентите си (след покупка, абонамет за бюлетин, обратна връзка от клиент, на празници, рождени дни на клиентите, когато достигнете важна цел и т.н.) Разгледайте 10-те основни вида благодарствени имейли до клиенти, за да се вдъхновите за вашите:

Имейл “Благодарим за покупката”

Имейл “Благодарим, че се регистрирахте”

Имейл “Благодарим, че се абонирахте”

Имейл “Благодарим за обратната връзка”

Имейл “Благодарим за препоръката”

Имейл за рождения ден на клиента

Имейл за годишнина на клиента

Имейл за постигната цел на компанията

Празничен благодарствен имейл

Имейл “Благодарим за лоялността”

Шаблони за благодарствени имейли до клиенти – често задавани въпроси

Как да покажа благодарността си на клиентите?

Можете да покажете благодарността на клиентите си като им изпратите благодарствен имейл или бележка. Освен това, предложете виртуални подаръци на клиентите си като жест на благодарност.

Каква е отпималната дължина на благодарствен имейл?

Оптималната дължина на благодарствен имейл до клиент е 4 или повече изречения.

Защо да изпращам благодарствени имейли на клиентите си?

Изпращането на благодарствени имейли помага да повишите удовлетвореността на клиентите си и да подобрите лоялността към бранда.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да покажа благодарността си на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да покажете благодарността на клиентите си като им изпратите благодарствен имейл или бележка. Освен това, предложете виртуални подаръци на клиентите си като жест на благодарност. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е отпималната дължина на благодарствен имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Оптималната дължина на благодарствен имейл до клиент е 4 или повече изречения.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо да изпращам благодарствени имейли на клиентите си?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на благодарствени имейли помага да повишите удовлетвореността на клиентите си и да подобрите лоялността към бранда.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо