Какво е мигновен чат?
Мигновеният чат, познат също като “IM”, е чат система за изпращане на съобщения, която изпраща съобщения в реално време през Интернет. Обикновено, “IM” са кратките съобщение, обменени между две или повече лица.
Как работи мигновеният чат?
За да изпращат и получават “IM” потребителите могат или да изтеглят определен софтуер или да чатят през базиран в браузър чат инструмент. Потребителите могат да видят други потребители онлайн и да чатят с тях в реално време през устройства като компютри, телефони, iPads и дори игрови конзоли.
Какво можете да изпращате през IM?
В днешно време, софтуерът за мигновен чат позволява на потребителите да изпращат хиперлинкове, на които да се кликва, GIF-ове, снимки, прикрепени файлове, документи, видео клипове и дори гласови записи. По разширените софтуери позволяват също така на потребителите да се обаждат един на друг чрез видео и гласови обаждания, а някои дори позволяват на потребителите да споделят техните екрани един с друг.
Как да се направи мигновен чат на уебсайт
Ако искате да предоставите опция за мигновен чат на Вашия уебсайт, всичко което трябва да направите е да поставите уиджет за чат бутон на Вашия уебсайт. Не е необходимо кодиране, нужно е само да копирате и да поставите Вашия код на бутона на уебсайтаe. За да научите, как да го направите, разгледайте това стъпка-по-стъпка ръководство.

Как можете да използвате мигновен чат в клиентското обслужване?
Ако искате да използвате мигновения чат в клиентското обслужване, помислете за употребата на софтуер за чат на живо. Софтуерът за чат на живо работи по същия начин като мигновения чат–дава възможността на агентите да чатят с клиентите в реално време, Единствената разлика е че за да чатят с представителите клиентско обслужване, не е необходимо клиентите да теглят софтуер. Ако клиентите искат да чатят с представители на клиентското обслужване, всичко, което трябва да направят е да кликнат върху бутона за чат на живп/уиджета на уебсайта на бизнесите.
Харесват ли клиентите чата на живо?
Клиентите обичат да използват чата на живо, 79% от консуматорите предпочитат чата на живо с агентите клиентско обслужване, защото те предлагат мигновени отговори.
Струва ли си да инвестирате в софтуер за чат на живо само заради мигновеното изпращане на съобщения?
Повечето софтуери за чат на живо са част от по-големи софтуер решения — като хелп деск софтуер. В допълнение към чата на живо/IM характеристиките, хелп деск софтуерът съдържа разширени характеристики като тикетинг софтуер, софтуер база знания, или софтуер за кол център. Следователно, определено си струва да се инвестира в софтуер за чат на живо — тъй като ще получите допълнителни функции, които само ще Ви помогнат да предоставите по- високо ниво на клиентска услуга. За да научите повече за хелп деск софтуера и за предимствата от нейната употреба разгледайте този линк.
Искате ли да научите повече?
Разгледайте нашето задълбочено проучване, в което сме събрали важна информации и сме сравнили LiveAgent с други чат плъгини за WordPress.
Frequently Asked Questions
Какво означава мигновен чат?
Мигновеният чат е вид онлайн чат, който предлага предаването на съобщение в реално време през Интернет. Късите съобщения биват изпращане обикновено между двама потребители, въпреки това някои услуги за съобщения могат да покажат текста в реално време, тъй като се генерира без да се кликва върху "изпращане".
Как работи мигновения чат?
Мигновеният чат работи по начин, по който можете да се свържете с определено лице, като се използва месинджър и съобщението отива направо към тях. Съобщенията се прехвърлят по имейл в реално време чрез директна връзка. В много от случаите, налице е възможността да се прехвърлят файлове. Всичко това позволява, чатът да работи ефикасно.
Какъв е мигновеният чат на Live Agent?
Мигновеният чат на LiveAgent е част от цялостното софтуер решение за обслужване. Това позволява контакт в реално време с клиента, благодарение на което марката може да предостави клиентска услуга на най- високо техническо ниво. Това отговаря на нуждите на клиентите, което често се нуждаят от мигновено съдействие.
Expert note
Мигновеният чат е вид онлайн чат, който позволява предаване на съобщения в реално време без необходимост да се кликва бутон за изпращане. Идеален е за бърза и ефективна комуникация с клиентите.

Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. Софтуерът включва многоезични бази знания и чат прозорец за подобрено комуникационно изживяване.