Мигновен чат

Какво е мигновен чат?

Мигновеният чат, познат също като “IM”, е чат система за изпращане на съобщения, която изпраща съобщения в реално време през Интернет. Обикновено, “IM” са кратките съобщение, обменени между две или повече лица.

Как работи мигновеният чат?

За да изпращат и получават “IM” потребителите могат или да изтеглят определен софтуер или да чатят през базиран в браузър чат инструмент. Потребителите могат да видят други потребители онлайн и да чатят с тях в реално време през устройства като компютри, телефони, iPads и дори игрови конзоли.

Какво можете да изпращате през IM?

В днешно време, софтуерът за мигновен чат позволява на потребителите да изпращат хиперлинкове, на които да се кликва, GIF-ове, снимки, прикрепени файлове, документи, видео клипове и дори гласови записи. По разширените софтуери позволяват също така на потребителите да се обаждат един на друг чрез видео и гласови обаждания, а някои дори позволяват на потребителите да споделят техните екрани един с друг.

Как да се направи мигновен чат на уебсайт

Ако искате да предоставите опция за мигновен чат на Вашия уебсайт, всичко което трябва да направите е да поставите уиджет за чат бутон на Вашия уебсайт. Не е необходимо кодиране, нужно е само да копирате и да поставите Вашия код на бутона на уебсайтаe. За да научите, как да го направите, разгледайте това стъпка-по-стъпка ръководство.

LiveAgent's live chat

Как можете да използвате мигновен чат в клиентското обслужване?

Ако искате да използвате мигновения чат в клиентското обслужване, помислете за употребата на софтуер за чат на живо. Софтуерът за чат на живо работи по същия начин като мигновения чат–дава възможността на агентите да чатят с клиентите в реално време, Единствената разлика е че за да чатят с представителите клиентско обслужване, не е необходимо клиентите да теглят софтуер. Ако клиентите искат да чатят с представители на клиентското обслужване, всичко, което трябва да направят е да кликнат върху бутона за чат на живп/уиджета на уебсайта на бизнесите.

Харесват ли клиентите чата на живо?

Клиентите обичат да използват чата на живо, 79% от консуматорите предпочитат чата на живо с агентите клиентско обслужване, защото те предлагат мигновени отговори.

Струва ли си да инвестирате в софтуер за чат на живо само заради мигновеното изпращане на съобщения?

Повечето софтуери за чат на живо са част от по-големи софтуер решения — като хелп деск софтуер. В допълнение към чата на живо/IM характеристиките, хелп деск софтуерът съдържа разширени характеристики като тикетинг софтуер, софтуер база знания, или софтуер за кол център. Следователно, определено си струва да се инвестира в софтуер за чат на живо — тъй като ще получите допълнителни функции, които само ще Ви помогнат да предоставите по- високо ниво на клиентска услуга. За да научите повече за хелп деск софтуера и за предимствата от нейната употреба разгледайте този линк.

Искате ли да научите повече?

Разгледайте нашето задълбочено проучване, в което сме събрали важна информации и сме сравнили LiveAgent с други чат плъгини за WordPress.

Frequently asked questions

Какво означава мигновен чат?

Мигновеният чат е вид онлайн чат, който предлага предаването на съобщение в реално време през Интернет. Късите съобщения биват изпращане обикновено между двама потребители, въпреки това някои услуги за съобщения могат да покажат текста в реално време, тъй като се генерира без да се кликва върху "изпращане".

 

Как работи мигновения чат?

Мигновеният чат работи по начин, по който можете да се свържете с определено лице, като се използва месинджър и съобщението отива направо към тях. Съобщенията се прехвърлят по имейл в реално време чрез директна връзка. В много от случаите, налице е възможността да се прехвърлят файлове. Всичко това позволява, чатът да работи ефикасно.

 

Какъв е мигновеният чат на Live Agent?

Мигновеният чат на LiveAgent е част от цялостното софтуер решение за обслужване. Това позволява контакт в реално време с клиента, благодарение на което марката може да предостави клиентска услуга на най- високо техническо ниво. Това отговаря на нуждите на клиентите, което често се нуждаят от мигновено съдействие.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Мигновеният чат е вид онлайн чат, който позволява предаване на съобщения в реално време без необходимост да се кликва бутон за изпращане. Идеален е за бърза и ефективна комуникация с клиентите.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Изграждането на стабилна и лоялна клиентела не се случва за отрицателно време, но кое е нещото което става ей така? Прочетете 20 топ тактики за увеличаване на процента на задържане на клиентите.

Как се изграждат стабилна и лоялна клиентела

Текстът разглежда проблемите, свързани с маркетинг анализа в компаниите. Авторът обяснява, че често се фокусираме само върху числата, без да гледаме на бизнеса от по-висока перспектива. Особено трудно е да измерим лоялността на клиентите, тъй като тя зависи от различни фактори и не може да бъде проследена официално. Текстът дава формула за изчисляване на процента на задържане на клиенти, но подчертава важността на различните фактори, които могат да повлияят върху това число.

Научете как ефективно да стартирате имейлите си. LiveAgent предоставя няколко съвета и шаблони, за да подобри начина, по който стартирате всичките си имейли.

Как да стартирате имейл (Съвети + шаблони)

В текста се обсъждат различни теми като професионално затваряне, събиране на отзиви от клиенти, настройка на кол център и начини за започване на бизнес имейли. Дават се съвети за създаване на раздел за отзиви на уебсайта, как да бъде ефективен кол център и как да започнете имейла си на професионален начин.

Кръстосаните продажби и надграждането на продажбите могат да увеличат приходите с до 30%. Не губете време, използвайте нашите шаблони още днес!

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

Текстът обхваща различни теми, свързани с маркетинга, като упселинг, шаблони за имейли и начини за отговаряне на клиентски запитвания. Инвестирането в обучение на служителите за обслужване на клиенти може да повиши репутацията на компанията и да доведе до повече продажби. Шаблоните за имейл бюлетини и персонализацията в маркетинга могат да подобрят взаимодействието с клиентите. Упселингът е маркетингов трик, който може да бъде приложен за предложение на по-скъпи продукти или по-високи пакети с цел решаване на проблемите на клиентите.

Научете как да прекратите имейл с професионалното ни ръководство и съвети. Увеличете цените си за CTR и отговор днес с нашите безплатни шаблони!

Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Важно е да се приключва бизнес имейли по професионален начин. Необходимо е да се избягва непрофесионалната форма на затваряне, като се включва запетая след последната забележка и се добавя име, заглавие, фирма и контактна информация. Тъй като затварянето на имейл е последното, което получателят прочита, е важно да се внимава как се приключва. Не са подходящи непрофесионалните форми на затваряне като "Имат благословен ден" или "Thx".

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо